Otázky máš správný :
spolu se SB se instaluje tzv. knihovna CSL. To je knihovna tvarů ( repaintů ) letadel, jejichž typy ( nebo typy a reapinty ) se objevují v menu při vyplňování FPL. CSL doinstaluje uvedené tvary přímo do FSky.
Když pak přijde ze sítě informace, že protistrana je B737-600 company BritishAirways, tak se přes SB přenese do FSky a ta hledá, zda má toto letadlo a tuto company nainstalovánu mezi tvary letadel přidanými knihovnou CSL. Pokud najde, zobrazí letadlo a company, pokud nenajde, tak zobrazí nějaké defaultní letadlo.
Čili : je potřeba , aby jste oba měli nainstalován soubor CSL obsahující stejné repainty.
Bohužel je to ještě komplikovanější: knihovna CSL se dá postupně rozšiřovat o další typy a řada pilotů to dělá. Proto se, zvláště na cizích letištích, objevují nové tvary, které Tvoje FSka není schopna zobrazit ( doplňky CSL lze najít na AVSIMU ).
Aby to nebylo tak prosté, tak ještě před časem se objevila konkurenční platforma tvarů nazývaná VIP. Princip je stejný jako u CSL, ale musí se doinstalovat. Aby se to trochu zjednodušilo, je na http://www.vacc-cz.org/download v sekci Pilots společná instalace obou knihoven. To by mělo umožnit vidění většiny letadel správně.
==============
Já celý problém vidím tak, že cílem lítání na VATSIM/IVAOu není 100% vidět ostatní správně. Koncepce a smysl onlinu je o něčem jiném. Hlavní problém je v tom, že pokud nemáte instalovány shodné tvary, systém se znatelně zpomaluje, jak FSka vyhledává neexistující letadla. Proto je dobré mít aspoň část knihoven správně nainstalovánu, abys nebrzdil sebe ani okolí. |
|