FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Výroba textur na letadla Jeden příspěvek | Celý strom
Výroba textur na letadla   14. 12. 2009 / 19:43
zukin
Zdravím, mám takový dotaz, a to jak mám udělat stínování a prostorový efekt na textuře, tak, aby to na letadle vypadalo co nejreálněji? Používám program DXTBmp.
 

Výroba textur na letadla   14. 12. 2009 / 23:23
Aardvark   
Nejsem si zcela jistý, jestli jsem pochopil o co ti vlastně jde... Nicméně pokud chceš docílit plasticity (tmavší a světlejší části) aby to němelo jenom jednu barvu (viz obrázek) + nějaké drodné oděrky a podobně, tak tam ti je DXTBmp naprosto k ničemu. Ten funguje jenom jako převodník do formátu, který přechroustá FS. K tomu potřebuješ nějaký trošku lepší editor než je MS malování, ideálně photoshop, coreldraw, gimp atd.

Omlouvám se za tak trošku reklamu, ale ten obrázek je k tématu, mělo by na něm být vidět, že ta hnědá není jenom jeden odstín, ale za 1. je zesvětlená/ ztmavená podle tvaru trupu (tím, že je to jenom trubka, tak je nahoře světlý, dole tmavý) a za 2. je na ní uděláno něco málo nerovností, prohlubně jsou tmavší atd., protože ani v reálu to neni dokonalý )
15219 B / 600 x 350 / stress7711c.jpg
 

Výroba textur na letadla   14. 12. 2009 / 23:25
MiG-21MFN
hergot pane, to je paráda. už se na ní moooc těším
 

Výroba textur na letadla   15. 12. 2009 / 06:38
FSPilot   
To si musíš vyhrát s nějakým grafickým programem (např. Photoshop nebo Corel) aby to vypadalo řekněme nějak jako tento obrázek a pak to jen "zabarvíš" změněním odstínu šedé do barevné (to umí právě jen ty grafické programy - ne malování). Já to třeba dělám tak, že v Corelu mám několik objektů, které jsou částečně průhledné a tak se dají krásně dělat stíny, měnit odstíny např. u kulatých částí, jako např. u toho čumáku a pak to může vypadat jako na posledních dvou obrázcích
9928 B / 500 x 500 / Fuse_1.bmp
19314 B / 600 x 382 / 23.JPG
10855 B / 600 x 394 / 22.JPG
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ