Nejsem si zcela jistý, jestli jsem pochopil o co ti vlastně jde... Nicméně pokud chceš docílit plasticity (tmavší a světlejší části) aby to němelo jenom jednu barvu (viz obrázek) + nějaké drodné oděrky a podobně, tak tam ti je DXTBmp naprosto k ničemu. Ten funguje jenom jako převodník do formátu, který přechroustá FS. K tomu potřebuješ nějaký trošku lepší editor než je MS malování, ideálně photoshop, coreldraw, gimp atd.
Omlouvám se za tak trošku reklamu, ale ten obrázek je k tématu, mělo by na něm být vidět, že ta hnědá není jenom jeden odstín, ale za 1. je zesvětlená/ ztmavená podle tvaru trupu (tím, že je to jenom trubka, tak je nahoře světlý, dole tmavý) a za 2. je na ní uděláno něco málo nerovností, prohlubně jsou tmavší atd., protože ani v reálu to neni dokonalý ) |
|