Mám problém že i přes to, že mám zapnuté Anti-aliasing ve FS i ve windows, tak se mi hodně třepou pojížděcky, hrany letadel, budov, v okolí některých letišť z placených scenérek se třepou strašně i textury okolí (zejména Spanish airport 2, Lisabon..). Mám Geforce 7600 GT, neví někdo kde může být problém? Posílám nastavení které mám:
Extended terrain textures - on
Target frame rate - unlimited
Render to texture - on
Transfer and lighting - on
Anti-aliasing - on
Filtering - trilinear
MIP mapping quality - 5
Hardware-rendered lights - 5
Nastavení grafiky ve win:
Anizotropni filtrování: 8x
Filtrování texur - kvalita: vysoká kvalita
Filtrování textur - negativní odklon úrovně detailu: povolit
Maximální počet předem renderovaných snímků: použít globální nastavení (3)
Optimalizace rozšíření: použít globální nastavení (vypnuto)
Optimalizace podprocesů: použít globální nastavení (zapnuto)
Trojité vyrovnávání: použít globální nastavení (zapnuto)
Uchycení okrajů opakované textury: použije hardware
Vertikální synchronizace: vynucení zapnuto
Vyhlazování hran - gama korekce: zapnuto
Vyhlazování hran - nastavení: 4x
Vyhlazování hran - průhlednost: multisampling
Vynucení mipmap: bilineární |
|