Nevím, jestli ti rada pomůže proti blbosti. No, ale zkusme to.
Tvá otázka vůbec neupřesňuje, co ti nefunguje. Může tedy jít třeba jen o špatně naladěnou frekvenci ILS.
Pokud máš vše nastavedné správně, je odpověď na tvou otázku jednoduchá:
Poletíš po nějakém publikovaném přiblížení (ILS RWY ab) a na NAV1 budeš mít naladěnou frekvenci toho ILS. Když ve výšce, jak je pubikovaná, v ose dráhy (podle publikovaného kursu) a pokud možno pro dané letadlo určenou přibližovací rychlostí nalétneš vstupní bod ILS (IF), tak se ti na sdruženém ukazateli (VOR, ILS) objeví dvě na sebe kolmá břevna (ručičky). Od tohoto okamžiku budeš klesat předepsanou rychlostí (a předepsaným sestupovým úhlem) tak, abys měl průsečík těch dvou břeven (ručiček) uprostřed ukazatele. V určité výšce (obvykle publikované jako minimální výška rozhodnutí anebo na úrovni prostředního markeru MM) už je vidět na dráhu - a pokračuje se vizuálním přistáním. Pokud dráha není vidět, v tomto bodě se přiblížení přeruší a oapkuje se (GA, missed approach).
Pokud ale nevíš o čem tady píšu, přistání na ILS nezkoušej, nebo se nerozčïluj, když ti nikdo nebude chtít poradit. |
|