FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XPL 9.40, STMA PA31T a power Jeden příspěvek | Celý strom
XPL 9.40, STMA PA31T a power   10. 12. 2009 / 11:35
leonell
Zdravím vespolek,
chci ťuknout, jestli někdo už nezkoumal.
Poslali mi aktualizaci PA31T pro verzi 9.40, aplikovali tam rozvržení elektriky a také stavění tahu motorů.
A právě ta druhá jmenovaná věc mně trápí. Narozdíl od předchozí verze, nyní plyn na joysticku reaguje tak, že v nule je REVERZ, po asi centimetru je BETA a pak je POWER.
Protože není (fyzicky hardwarově) žádná zarážka při přechodu REVERSE a BETA, tak je problém to rozlišit. To ani nemluvím o tom, že dle návyku nad prahem stáhnu plyn (čímž se bravurně změní tah na maximální reverz) a "game over".
Nebudu se tady trefovat do XPL stran toho, že asi jen málo letadel dovolí nastavit reverzní pozici listů pokud není letadlo na zemi, spíš mně zajímá, zda to někdo zkoumal. Asi je to dobrá věc, možná by stačilo koupit nějaký joystick kde to má nějaký "přechod" (Saitek plyny?).
Díky.
 

XPL 9.40, STMA PA31T a power   10. 12. 2009 / 11:45
Zouzman Air
U saiteku to není přechod ale tlačítko, v tomhle případě by to asi nrpomohlo.
 

XPL 9.40, STMA PA31T a power   10. 12. 2009 / 12:16
leonell
Díky, i když jsi mně nepotěšil.

Celý problém je asi v tomhle:

Another major change is the requirement to specify the percentage of power at which Beta and Reverse power modes begin to be effective.

Ještě zkusím nějaký defaultní model, jestli je to vlastnost obecná nebo toho konkrétního modelu.
 

XPL 9.40, STMA PA31T a power   10. 12. 2009 / 13:34
Vita Zenisek
Zkus tam na ten reverse nastavit nulu. Domenkaak by mel fungovat normalni reverse command a na reverzy bys mel mit tim padem celou drahu plynu jako driv
 

XPL 9.40, STMA PA31T a power   10. 12. 2009 / 17:54
leonell
Prubnu, díky za tip.
 

XPL 9.40, STMA PA31T a power   10. 12. 2009 / 21:53
leonell
Tak nepomohlo. Ten reverz tam zůstal, sice se dle všeho ten rozsah zmenšil, ale zůstal.
No nevadí, prubnu technickou podporu
 

XPL 9.40, STMA PA31T a power   10. 12. 2009 / 23:48
leonell
Z toho, že mi poradili označit si na joysticku dané místo nalepením pásky, předpokládám, že prostě od 9.40 je to takto a vypnout to nejde.

Při posledním letu jsem si dával pozor a je to asi jen věcí zvyku.

Za zmínku ale stojí, že:

If your joystick power lever has a physical gate, adjust the settings so that idle power is achieved when the lever hits the detent.

Z čehož mi vyplývá, že asi takový joystick existuje. Znáte někdo?

Dále následovalo vysvětlení jak je to v reálném letadle a jak se přesně provádí přistání s PA31T, to už z hlediska tématu není podstatné.
 

XPL 9.40, STMA PA31T a power   11. 12. 2009 / 10:12
AndreW   
Já osobně si myslím, že to je nastavením letadla, protože jinak by se to chovalo uvšech letadel v XPL stejně a to rozhodně není (mám doma asi 50 různých letadel od opravdu historických kousků (mno ano, tam asi reverz neuplatním), přes WWI a WWII letadla až po supersoniky a ani u jednoho jsem nepozoroval toto chování.
Možná je trochu poprudit ale jenom trochu...
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ