FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
cena ppl Jeden příspěvek | Celý strom
cena ppl   5. 12. 2009 / 15:16
tomik51
ahojte chcel by tak orientacne vediet kolko stoji ppl vycvik mozete pisat aj o cechach
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 15:17
MiG-21MFN
no to je různý. jak kde. od 120 000 do 250 000 klidně. záleží na tom kde, na čem a jak ti to jde
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 15:23
tomik51
aha
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:28
FSPilot   
Pozor! Ty nabízené ceny 120k jsou převážně bez DPH a bez dalších poplatků. Tzn., že ty skutečné ceny se pohybují někde v rozmezí 160 000 - 250 000.
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:30
leonell
Na druhou stranu za nějakých 50000 si může udělat licenci ULLa a létat bude taky.
Ovšem je pravda, že na to se neptá.
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:32
FSPilot   
Jde o to, co s tím chce dělat. Pokud pokračovat dál, např. na dopraváka nebo nějaké aerotaxi, tak ULL licence je k ničemu. Pokud si chce jen tak lítat, tak jsou PPL vyhozené peníze
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:35
Aardvark   
U mě je to 110 000 včetěně DPH, bez poplatků za přistání na velkejch letištích a není tam započítáno všechno kolem- osvědčení zdravotní způsobilosti, poplatky za zkoušky a doprava do Prahy( ne že by ta poslední položka byla nějak extra nákladná oproti zbytku, ale přece jenom jsou to prachy navíc, se kterýma se musí počítat)
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:36
Aardvark   
...ještě doplnim, jak už psal MiG, záleží na tom kde a hlavně na čem.
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:57
FSPilot   
Panejo, tak to zírám O takové ceně jsem jakživ nečet
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:56
DEJV
fiiha , 110k? na cem to litas ? ... to si neumim vysvetlit
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 19:04
Aardvark   
cessna 150 v Plasích
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:59
zuNus   
http://www.letistejaromer.cz/let_skola.htm
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 18:19
DEJV
no tak to mi tyvole snad ani neukazuj,jdu se zahrabat
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 18:27
Tragédie v JRD
ani nemusis. jestli tomu dobre rozumim, tak je tam ten vycvik kalkulovany na ty jejich dve 152ky... a tam maji docela zajimava omezeni ... http://www.letistejaromer.cz/doc/Uprava_vycvikovych_cen_na_letoun_C_152.pdf

takove .. zvlastni
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 19:50
FSPilot   
Trošku nechápu tu další osobu na palubě... jednak Cessna 152 víc jak dva neuveze, ale spíš mě zaráží, že ve výcviku na sóle dovolí někomu vzít další osobu na palubu... Tam, kde jsem dělal výcvik já (na C152) něco takového nepřicházelo v úvahu
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 19:53
Tragédie v JRD
Precti si to jeste jednou, mozna dvakrat. A pochopis
 

cena ppl   6. 12. 2009 / 11:36
FSPilot   
No, je to fakt, ale trošku krkolomně napsané

"Úprava výcvikových cen na letoun C 152 po omezenou dobu pro držitele minimálně licence PPL(A) na rok 2009:"

A dále se tam hovoří jen o výcviku PPL, žádných jiných výcvicích (CPL apod.). Proto mě to tak zmátlo
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 20:39
orlík
To se netýká výcviku, ale půjčování éra později. Cena výcviku je tam napsaná mimo. A je to opravdu jedna z nejnižších v ČR.
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 18:47
MiG-21MFN
v LKPN 139 000 včetně DPH, máš v tom uplně všechno krom zkoušky. a lítáš to na 105 a 43/142
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 15:23
jožo
Kým dorastieš, môže byť všetko inak...
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 15:23
tomik51
potesil si ma ale dufam ze lacnejsie
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 15:26
MiG-21MFN
no lacnější to určitě nebude bude jen a jen hůř
 

cena ppl   7. 12. 2009 / 11:17
Marky Parky   
To je relativní pojem. Poku kupní síla poroste rychleji než ceny, tak i když to na první pohled bude dražší, tak po přepočtení na reálný příjem může být lépe.
 

cena ppl   10. 12. 2009 / 13:04
FSPilot   
Což se v ČR jen tak někdy nestane
 

cena ppl   10. 12. 2009 / 13:09
Jakov
A proč by nemělo? Sory sem zapomněl, kromě inženýra přes dopravní stavby seš eště ekonom Tak to pak jo...
 

cena ppl   10. 12. 2009 / 13:29
Tragédie v JRD
Ivošku, nerad Ti kazim radost. Ale jsi opět vedle. Ono to v ČR nastane - ono to dokonce už nastalo. Ono to totiž nastává prakticky od vziku ČR.
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:23
Millhouse
Zeptej se Míry Dušínuj kolik to dá v Oxford Aviation Academy
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 16:51
tomik51
a le je pravda ze v poprade len ULL alebo GLD lebo nic ine aeroklub nema.takze na vyber moc nemam.pokila nezistim ze je tam firma ktora robi PPL.a mozno aeroklub do vdety kupi daku cessnu alebo zlina ved uvidime
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 17:09
Štěpán Obrovský
Pokud se jedná o Poprad, tak mám dojem, že se tam dá udělat i PPL na Dynamicovy, který je certifikovaný jako dospělý éro OM-DYN, ale ruku do ohně za to nedám.
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 17:11
leonell
Klidně dej. Mají to na webu.

Citace:
Lieta sa lietadle WT-9 Dynamic, ktorých máme k dispozícii 2ks. Osnova výcviku pozostváva z teórie a predpísaných 45 letových hodín. Zhruba po 19 hodinách prichádzajú na rad prvé sólové lety. Po úspešnom absolvovaní výcviku, zložení teoretických a praktických skúšok na leteckom úrade, vydá letecký úrad preukaz súkromného pilota.

 

cena ppl   5. 12. 2009 / 17:23
FSPilot   
Po 19 ti hod. na sólo??? Já šel po 12ti
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 17:24
Tragédie v JRD
Wow. Jses dobrej.
 1x  

cena ppl   5. 12. 2009 / 17:36
Jakov
Víš co znamená slovo "zhruba"? Takže ještě jednou -
"ZHRUBA po 19 hodinách prichádzajú na rad prvé sólové lety."
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 18:49
MiG-21MFN
kdybys byl co k čemu, jdeš v 9.
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 17:24
leonell
Ve Spišské Nové Vsi, která je hned vedle, dělají také PPL výcvik a letadel tam na to mají dost.
Takže pokud nevoní "Dynamic", tak je možné si výcvik i patřičně prodražit nějakým palivožroutem
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 17:47
tomik51
ako mne sa dynamic paci ale som nevedel ze robi sa na nom PPL.ale radsej daky z142 alebo c172
 

cena ppl   5. 12. 2009 / 18:01
leonell
Ale klidně, když Ti vyhovuje platit dvojnásobek až trojnásobek za každou letovou hodinu...
 

WT9 DYNAMIC PPL   5. 12. 2009 / 18:16
leonell
To by mně zajímalo, jak to je. Na Slovensku je WT9 Dynamic certifikovaný pro PPL, což znamená že se na něm dá dělat PPL výcvik ale na druhou stranu ho může létat jenom PPL pilot (tj nestačí na to ULL papíry). Týká se to konkrétních letadel nebo všech slovenských Dynamiků?
Protože u nás na ně stačí ULL licence.
Něco podobného má i Tecnam, ale tam je to typově odlišené a ty letadla jsou i jinak vybavená, P92-JS je PPL, EchoSuper je ULL.
 

WT9 DYNAMIC PPL   5. 12. 2009 / 18:28
Lowmick   
V CR jsou taky nejaky Dynamicy jako dospeli.
 

WT9 DYNAMIC PPL   5. 12. 2009 / 18:36
leonell
Aha, tak to jo. Díky.
 

WT9 DYNAMIC PPL   5. 12. 2009 / 18:39
Lowmick   
Teda neznam podminky nebo odlisnosti, ale nekde jsem cosik takoveho s trojpismenou imatrikulackou potkal.
 

WT9 DYNAMIC PPL   6. 12. 2009 / 01:28
OK-FOK
OM-PPL LKPL http://www.airliners.net/photo/Aeroklub-Plze%C5%88--/Aerospool-WT-9-Dynamic/1576141/L/&sid=c0f0a26afb1aeeb86ffd76dcac751500
 

WT9 DYNAMIC PPL   6. 12. 2009 / 07:58
leonell
Nádhera, díky.

 

WT9 DYNAMIC PPL   6. 12. 2009 / 11:12
kuma   
Hmmm... velmi zajímavé uspořádání (záložních) budíků. Čekal bych souhlas s nyní už celkem všeobecjně přijímaným schematem, vycházejícím z "basic T" - tedy rychloměr vlevo, výškoměr vpravo nahoře, vario pod výškoměrem. Díry jsou stejné, jen pořadí budíků je jinak. Proč asi?
 

WT9 DYNAMIC PPL   6. 12. 2009 / 13:21
Rychlokvaška
U velkých letadel jsou záložní většinou pod sebou - seshora horizont, rychloměr, výškoměr. Možná to chtěli napodobit. Někdy (Airbusy) je horizont vpravo a rychloměr, výškoměr pod sebou, někdy je všechno kombinované do jednoho či dvou přístrojů, ale většinou je to takhle v sloupci pod sebou vedle displejů. Záložní vario nebývá, u velkých letadel funguje (I)VSI na inerciálním principu a záložní tlakový není (mátl by za normálního provozu, jeho hodnoty by byly hodně rozdílné, zpožděné, skokové, no prostě všechny chyby klasického VSI) - je to holt potřeba vyčíst z výškoměru. Možná proto je bokem (spíš ale potřebovali ten vrtulový budík tam kde je).
 

WT9 DYNAMIC PPL   5. 12. 2009 / 20:43
orlík
Na Slovensku ještě před časem neexistovala letecká amatérská asociace a bylo to jako kdysi u nás, takže ultralighty lítaly registrovaný pod leteckým úřadem. A vlastně ani neměli zvláštní piloťáky. Proto je Dynamik "dospělý" éro. Ovšem je fakt, že je docela rozdíl mezi lítáním na 300 kg těžkým aeroplánu a na podstatně těžším. Proto si osobně myslím, že výcvik PPL na Dynamiku není nejvhodnější řešení. A taky pochybuju (ovšem ceny na Slovensku neznám), že bude nějak zásadní rozdíl v ceně mezi Dynamikem a 152. 142 to už bude jiná.
 

WT9 DYNAMIC PPL   5. 12. 2009 / 20:58
Lowmick   
Agree.
Zrovna nedavno jsem se o tom bavil s jednim kolegou z UCL i ve spojitosti s Echama a Twinem. Na cast timebuildingu mozna (dejme tomu 20, 30 hod jako je treba uleva z TMG apod.) ale na zakladni vycvik vazne ne-e.
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ