Opet prokazujes, ze vubec nevis, jak ta krizovatka vypada
- ani z jedne z tech dvou dalnic se k tomu kruhaci nejede z kopce - naopak, z obou dvou se jede do kopce (to je prekvapenii, co)
- proc by mel brzdit ze 130? nebo snad myslis, ze ze sjezdu na dalnici se jezdi 130? nemluve o tom, ze dnes normalni bezny zpusobn sjezdu z dalnice (ostra pravotociva vraceci zatacka) taky nevidis. zpusob pouzity u HK, kdy mas navic sjezd z dalnice "rovne" je mnohem bezpecnejsi, protoze je prehlednejsi a vidis, kam jedes (a nejedes tam 130!) a mas mnohem vice casu brzdit
- ehm, ano pri beznem krizeni mas jeden smer "bez brzdeni" (ve skutecnosti se jedna o brzdeni na cca 80 km/h), ale uplne jsi (i v te maluvce pominul) jeste dalsi vyjezd z dalnice - a to do opacneho smeru, ktery musis mit reseny ostrou pravotocivou zatackou o 270 stupnu, kterou bez brzdeni rozhodne neprojedes (a jeste do ni nevidis a brzdis mnohem, mnohem vic). navic pri krizeni dvou dalnic ti takto vznikne paskvil, kdy i pokud vykrizim obycejne dve dalnice, tak na kazdeim useku a smeru dalnice budu mit na velmi kratkem useku (v radu nekolika set metru) nahamtane dva vyjezdy a dva vjezdy. coz nedela dobrotu (studijni material - krizeni D11xR1 v praze na cernem moste. TO je presne ta bezpecnosti zrudnost, o ktere mluvis).
- diky tomu, ze je cely tento problem resen kruhovym objezdem, ktery zcela eliminuje nutnos "odbocovani" vlevo, navic je to kruhac prehledny, do ktereho je videt, je toto reseni o obrovsky kus bezpecnejsi, nez to, co tu malujes ty. Takze i riziko nehody je nekde uplne jinde |
|