| | | cena ppl 5. 12. 2009 / 15:16 | |
| | ahojte chcel by tak orientacne vediet kolko stoji ppl vycvik mozete pisat aj o cechach |
| |
|
| | | cena ppl 5. 12. 2009 / 15:17 | |
| | no to je různý. jak kde. od 120 000 do 250 000 klidně. záleží na tom kde, na čem a jak ti to jde |
| |
|
| | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 15:23 | |
| | | |
|
| | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:28 | |
| | Pozor! Ty nabízené ceny 120k jsou převážně bez DPH a bez dalších poplatků. Tzn., že ty skutečné ceny se pohybují někde v rozmezí 160 000 - 250 000. |
| |
|
| | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:30 | |
| | Na druhou stranu za nějakých 50000 si může udělat licenci ULLa a létat bude taky.
Ovšem je pravda, že na to se neptá. |
| |
|
| | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:32 | |
| | Jde o to, co s tím chce dělat. Pokud pokračovat dál, např. na dopraváka nebo nějaké aerotaxi, tak ULL licence je k ničemu. Pokud si chce jen tak lítat, tak jsou PPL vyhozené peníze |
| |
|
| | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:35 | |
| | U mě je to 110 000 včetěně DPH, bez poplatků za přistání na velkejch letištích a není tam započítáno všechno kolem- osvědčení zdravotní způsobilosti, poplatky za zkoušky a doprava do Prahy( ne že by ta poslední položka byla nějak extra nákladná oproti zbytku, ale přece jenom jsou to prachy navíc, se kterýma se musí počítat) |
| |
|
| | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:36 | |
| | ...ještě doplnim, jak už psal MiG, záleží na tom kde a hlavně na čem. |
| |
|
| | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:57 | |
| | Panejo, tak to zírám O takové ceně jsem jakživ nečet |
| |
|
| | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:56 | |
| | fiiha , 110k? na cem to litas ? ... to si neumim vysvetlit |
| |
|
| | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 19:04 | |
| | cessna 150 v Plasích |
| |
|
| | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 18:19 | |
| | no tak to mi tyvole snad ani neukazuj,jdu se zahrabat |
| |
|
| | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 18:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 19:50 | |
| | Trošku nechápu tu další osobu na palubě... jednak Cessna 152 víc jak dva neuveze, ale spíš mě zaráží, že ve výcviku na sóle dovolí někomu vzít další osobu na palubu... Tam, kde jsem dělal výcvik já (na C152) něco takového nepřicházelo v úvahu |
| |
|
| | | | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 19:53 | |
| | Precti si to jeste jednou, mozna dvakrat. A pochopis |
| |
|
| | | | | | | | | | | cena ppl 6. 12. 2009 / 11:36 | |
| | No, je to fakt, ale trošku krkolomně napsané
"Úprava výcvikových cen na letoun C 152 po omezenou dobu pro držitele minimálně licence PPL(A) na rok 2009:"
A dále se tam hovoří jen o výcviku PPL, žádných jiných výcvicích (CPL apod.). Proto mě to tak zmátlo |
| |
|
| | | | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 20:39 | |
| | To se netýká výcviku, ale půjčování éra později. Cena výcviku je tam napsaná mimo. A je to opravdu jedna z nejnižších v ČR. |
| |
|
| | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 18:47 | |
| | v LKPN 139 000 včetně DPH, máš v tom uplně všechno krom zkoušky. a lítáš to na 105 a 43/142 |
| |
|
| | | cena ppl 5. 12. 2009 / 15:23 | |
| | Kým dorastieš, môže byť všetko inak... |
| |
|
| | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 15:23 | |
| | potesil si ma ale dufam ze lacnejsie |
| |
|
| | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 15:26 | |
| | no lacnější to určitě nebude bude jen a jen hůř |
| |
|
| | | | | | cena ppl 7. 12. 2009 / 11:17 | |
| | To je relativní pojem. Poku kupní síla poroste rychleji než ceny, tak i když to na první pohled bude dražší, tak po přepočtení na reálný příjem může být lépe. |
| |
|
| | | | | | | cena ppl 10. 12. 2009 / 13:04 | |
| | Což se v ČR jen tak někdy nestane |
| |
|
| | | | | | | | cena ppl 10. 12. 2009 / 13:09 | |
| | A proč by nemělo? Sory sem zapomněl, kromě inženýra přes dopravní stavby seš eště ekonom Tak to pak jo... |
| |
|
| | | | | | | | cena ppl 10. 12. 2009 / 13:29 | |
| | Ivošku, nerad Ti kazim radost. Ale jsi opět vedle. Ono to v ČR nastane - ono to dokonce už nastalo. Ono to totiž nastává prakticky od vziku ČR. |
| |
|
| | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:23 | |
| | Zeptej se Míry Dušínuj kolik to dá v Oxford Aviation Academy |
| |
|
| | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 16:51 | |
| | a le je pravda ze v poprade len ULL alebo GLD lebo nic ine aeroklub nema.takze na vyber moc nemam.pokila nezistim ze je tam firma ktora robi PPL.a mozno aeroklub do vdety kupi daku cessnu alebo zlina ved uvidime |
| |
|
| | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 17:09 | |
| | Pokud se jedná o Poprad, tak mám dojem, že se tam dá udělat i PPL na Dynamicovy, který je certifikovaný jako dospělý éro OM-DYN, ale ruku do ohně za to nedám. |
| |
|
| | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 17:11 | |
| | Klidně dej. Mají to na webu.
Citace:
Lieta sa lietadle WT-9 Dynamic, ktorých máme k dispozícii 2ks. Osnova výcviku pozostváva z teórie a predpísaných 45 letových hodín. Zhruba po 19 hodinách prichádzajú na rad prvé sólové lety. Po úspešnom absolvovaní výcviku, zložení teoretických a praktických skúšok na leteckom úrade, vydá letecký úrad preukaz súkromného pilota.
|
| |
|
| | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 17:23 | |
| | Po 19 ti hod. na sólo??? Já šel po 12ti |
| |
|
| | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 17:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 17:36 | |
| | Víš co znamená slovo "zhruba"? Takže ještě jednou -
"ZHRUBA po 19 hodinách prichádzajú na rad prvé sólové lety." |
| |
|
| | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 18:49 | |
| | kdybys byl co k čemu, jdeš v 9. |
| |
|
| | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 17:24 | |
| | Ve Spišské Nové Vsi, která je hned vedle, dělají také PPL výcvik a letadel tam na to mají dost.
Takže pokud nevoní "Dynamic", tak je možné si výcvik i patřičně prodražit nějakým palivožroutem
|
| |
|
| | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 17:47 | |
| | ako mne sa dynamic paci ale som nevedel ze robi sa na nom PPL.ale radsej daky z142 alebo c172 |
| |
|
| | | | | | | | | cena ppl 5. 12. 2009 / 18:01 | |
| | Ale klidně, když Ti vyhovuje platit dvojnásobek až trojnásobek za každou letovou hodinu...
|
| |
|
| | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 5. 12. 2009 / 18:16 | |
| | To by mně zajímalo, jak to je. Na Slovensku je WT9 Dynamic certifikovaný pro PPL, což znamená že se na něm dá dělat PPL výcvik ale na druhou stranu ho může létat jenom PPL pilot (tj nestačí na to ULL papíry). Týká se to konkrétních letadel nebo všech slovenských Dynamiků?
Protože u nás na ně stačí ULL licence.
Něco podobného má i Tecnam, ale tam je to typově odlišené a ty letadla jsou i jinak vybavená, P92-JS je PPL, EchoSuper je ULL. |
| |
|
| | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 5. 12. 2009 / 18:28 | |
| | V CR jsou taky nejaky Dynamicy jako dospeli. |
| |
|
| | | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 5. 12. 2009 / 18:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 5. 12. 2009 / 18:39 | |
| | Teda neznam podminky nebo odlisnosti, ale nekde jsem cosik takoveho s trojpismenou imatrikulackou potkal. |
| |
|
| | | | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 6. 12. 2009 / 01:28 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 6. 12. 2009 / 07:58 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 6. 12. 2009 / 11:12 | |
| | Hmmm... velmi zajímavé uspořádání (záložních) budíků. Čekal bych souhlas s nyní už celkem všeobecjně přijímaným schematem, vycházejícím z "basic T" - tedy rychloměr vlevo, výškoměr vpravo nahoře, vario pod výškoměrem. Díry jsou stejné, jen pořadí budíků je jinak. Proč asi? |
| |
|
| | | | | | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 6. 12. 2009 / 13:21 | |
| | U velkých letadel jsou záložní většinou pod sebou - seshora horizont, rychloměr, výškoměr. Možná to chtěli napodobit. Někdy (Airbusy) je horizont vpravo a rychloměr, výškoměr pod sebou, někdy je všechno kombinované do jednoho či dvou přístrojů, ale většinou je to takhle v sloupci pod sebou vedle displejů. Záložní vario nebývá, u velkých letadel funguje (I)VSI na inerciálním principu a záložní tlakový není (mátl by za normálního provozu, jeho hodnoty by byly hodně rozdílné, zpožděné, skokové, no prostě všechny chyby klasického VSI) - je to holt potřeba vyčíst z výškoměru. Možná proto je bokem (spíš ale potřebovali ten vrtulový budík tam kde je). |
| |
|
| | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 5. 12. 2009 / 20:43 | |
| | Na Slovensku ještě před časem neexistovala letecká amatérská asociace a bylo to jako kdysi u nás, takže ultralighty lítaly registrovaný pod leteckým úřadem. A vlastně ani neměli zvláštní piloťáky. Proto je Dynamik "dospělý" éro. Ovšem je fakt, že je docela rozdíl mezi lítáním na 300 kg těžkým aeroplánu a na podstatně těžším. Proto si osobně myslím, že výcvik PPL na Dynamiku není nejvhodnější řešení. A taky pochybuju (ovšem ceny na Slovensku neznám), že bude nějak zásadní rozdíl v ceně mezi Dynamikem a 152. 142 to už bude jiná.
|
| |
|
| | | | | | | | WT9 DYNAMIC PPL 5. 12. 2009 / 20:58 | |
| | Agree.
Zrovna nedavno jsem se o tom bavil s jednim kolegou z UCL i ve spojitosti s Echama a Twinem. Na cast timebuildingu mozna (dejme tomu 20, 30 hod jako je treba uleva z TMG apod.) ale na zakladni vycvik vazne ne-e. |
| |
|
|