| | | Piper L4 OK-UXE dolétal 3. 12. 2009 / 12:57 | |
| | | |
|
| | | Piper L4 OK-UXE dolétal 3. 12. 2009 / 13:12 | |
| | Ano, na nás zkouší NTM něco podobného s Luňákem Místo toho, aby se mohli chlubit a prezentovat dosud létajícími a vzácnými exponáty, přivážou éra k zemi. |
| |
|
| | | | Piper L4 OK-UXE dolétal 3. 12. 2009 / 13:43 | |
| | To je veliká škoda, osobně si myslím, že jeden letuschopný a létající exemplář je 100x zajímavější než 10 takových někde schovaných v depozitáři. Nehledě na to, že takhle ho jistě vidělo víc lidí. Koneckonců do muzea se může dát replika, tenhle fešák je nejhezčí na letišti a ve vzduchu! |
| |
|
| | | | | Piper L4 OK-UXE dolétal 4. 12. 2009 / 00:26 | |
| | Nejsmutnější na tom je, že oni ty letadla ani nevystaví, ale schovají do depozitu, kde většinou zhnijou. Nemluvě o tom, že by se měl snad stáhnout i nový zlatý akrobatický Bücker s imetrikulačkou OKNTM, kterej snad ani ještě neletěl. |
| |
|
| | | | | | Piper L4 OK-UXE dolétal 4. 12. 2009 / 08:15 | |
| | Další argument, proč držet palce projektu "Točná - živé letecké muzeum" - ne? |
| |
|
| | | | | | Piper L4 OK-UXE dolétal 4. 12. 2009 / 14:00 | |
| | Na tohle téma jsem vedl dlouhou diskuzi s bratrem. Je to neuvěřitelné, jaké nejspíš hovado vede NTM. Takovýto éroplán by byl šperkem nejedné letecké přehlídky. Ale proč, že? Tak jej strčíme do skříně a už ho nikdo nikdy neuvidí. Proč to nejde udělat jako s letadly typu L-39 pana Píchala nebo L-29 tamtéž a teď už i na Moravě (nepamatuji si majitele).
Na druhou stranu chápu, že pokud jako majitel se bojí o rozbití takovéhoto stroje a určitě provozování a hlavně udržování v letuschopném stavu něco stojí. Ale co, Avro Vulcan v Anglii také lítá a udržuje se v letuschopném stavu.
Je to škoda, přeškoda, že lidé u nás jdou tou nejjednodušší a nejlevnější, ale hlavně nejpohodlnější cestou |
| |
|
|