FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 20. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VFR bod - křižovatka u Opatovic Jeden příspěvek | Celý strom
VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 13:08
Slávek   
Nechce někdo udělat tuhle hrůzu do efesky?
http://ekonomika.idnes.cz/foto.asp?r=eko-doprava&c=A091127_120121_eko-doprava_spi
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 15:10
marko6
spis do x-planu
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 15:56
Gunterr   
Teď to nemá cenu, počkejme, až přibyde 3. patro
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 15:58
Slávek   
myslíš že se toho dožijem?
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 15:59
Tragédie v JRD
tak vzhledem k tomu, ze to treti patro zacnou stavet uz pristi rok ... tak bych rekl, ze mozna i jo
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 16:01
Slávek   
lidi toho napovídaj
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 22:48
Gunterr   
Asi tak. Sice konkrétní závěry neznám, ale vzhledem k utahování opasků kde se dá bych se ani nedivil, kdyby tu stavbu stopli.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 15:58
Tragédie v JRD
... a pri te prilezitosti udelat i ty zbyle dve, o kterych novinari radi vykrikuji, ze jsou nejvetsi v celym vesmiru ... D1xR1 a R1xstrakonicka ...
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 18:33
Switch   
Největší v celém oranžovém vesmíru bude pražský obchvat ve verzi 2.0: http://strach.cz/prazsky-obchvat-verze-20/
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   27. 11. 2009 / 22:31
kmet
Počítám, že už z principu budeš té hrůze vyhýbat.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 10:20
FSPilot   
Až na to, že je to naprostá zbytečnost a mrhání betonu, tak pro letce je to parádní orientační bod
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 11:14
Rozšafín Ctibum   
Proc myslis? Je to pomerne standardni typ krizovatky..
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 11:33
Tragédie v JRD
rekl clovek, ktery tu krizovatku zna z letecky fotky .. ale hned vi, ze je to zbytecne velke mrhani betonu. ach jo.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 12:39
Jakov
Jojo, kdyby ten beton rači dali na děti v africe...co?
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 12:49
Livien
Jasně, podle tebe stačí obyčejný "téčko", ne?
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 12:54
FSPilot   
Tak mimoúrovňové křížení z dálnice na dálnici je v poho, ale dělat z toho ještě další sjezdy na okresky, to je jednodušší udělat normální sjezd, podjezd pod dálnici a nemusí se stavět 3 patrový most...
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 13:02
Tragédie v JRD
Jo, a vysledkem bude kombinace sjezdu a najezdu na krizeni R1xD11xR10xchlumecka v praze na cernym moste, ktera je naprosto silena a nema nic spolecnyho s bezpecnym provozem?
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 14:32
FSPilot   
Tak třeba takhle...

Sjezd na silnici 324 by se udělal pár km severněji, který tam stejně asi bude, protože ta dálnice tamtudy povede a ten nesmyslný "mostní kruháč" tam nemusí vůbec být. A jižně, sjezd na Hrobice taky stejně bude, takže přes ten kruháč se dostat na okresku, kterou pojedu podél dálnice těch pár km, tak to můžu po dálnici dojet těch pár km na další sjezd úplně v pohodě
10649 B / 378 x 479 / nový-1.jpg
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 14:34
FSPilot   
A ještě, kdyby ta okreska (324) vedla západně od dálnice, tak se nemusí proplétat tím složitým zbytečným betonovým monstrem a ušetří se stavba jednoho mostu a jednoho pojezdu, který je kousek jižně pod tím kruháčem
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 15:52
Slávek   
Moje řeč, tak křižovatka zbytečně složitá a hlavně drahá. Ale nejpikantnější na tom je příběh z blízké vesnice Čeperka. Před lety tam kolabovali když jim chtěli za humny postavit spalovnu.Ten boj vyhráli. Další následoval strašák papírny a zatímco oni z posledních sil bojovali proti papírně, kdosi už posílal první party s lopatama kopat novou křižovatu. Pohled na vesnici která se pomalu ztrácela mezi kopci navezené zeminy a novými mosty byl tristní.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 15:55
FSPilot   
Jinak řečeno, další projekt, za který někdo inkasuje něco navíc. Typická situace.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 17:01
Tragédie v JRD
Trosku ti tam ale vypada silncie na Ceperku , a dále výjezd na elektrarnu Opatovice. A (alespon dle meho) je mnohem lepsi to vyresit jednou, zdanlive sice jako slozitejsi a drazsi, krizovatkou, ktera poresi vsechny potrebne smery, nez abych mel na asi 6km kusu dalnice 4 ruzne sjezdy a vyjezdy (coz je varianta, kterou tu navrhujes ty).

nemluve o tom, ze si nedovedu predstavit, kde by jsi chtel delat krizeni se silnici 324 "severneji", kdyz po dostavbe 4 pruhu ve smeru HK-pardubice ta silnice povede soubezne s opatovickym kanalem, cili jeste dal od mesta.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 17:39
FSPilot   
Když se podíváš na ten obrázek v mém příspěvku, tak silnice na Čerpenku je dole to žluté. Výjezd na elektrárnu máš kde?

A vem si, že to, co udělá ten kruháč udělá i to, co jsem navrhoval já. Prakticky stejný počet sjezdů. Jižně ten sjezd bude tak či tak, takže když přejedeš po (35) a sjedeš na (37), tak se tím výjezdem dostaneš úplně v pohodě.

A když teda zůstane ta původní kreska východně, tak se dá udělat podjezd nebo nadjezd nad tou (37) a pak vést podél a jen o ždibec prodloužit most, po kterém povede (35)tka. Na severu je plánovaný sjezd "stavba I/37 Březhrad - Opatovice", tak když ten se rozšíří o kousek a udělá se, jako většina sjezdů (třeba ten jižně na Hrobice), tak máš zajištěny sjezdy k Opatovicím úplně v pohodě. Tyhle stavby tam budou tak, či tak. A zase ti ve výsledku výjde, že to "ufo" přes křížení dvou dálnic je tam naprosto zbytečně a ušetříš komplikovanou 3 patrovou stavbu a jeden podjezd.

Tohle je rozhodně složitější řešení, než to, co jsem uved s prakticky stejným výsledkem. Jen toto stavějící se řešení je komplikovanější na výstavbu a orientace tam taky nebude zrovna růžová Na tak malém prostoru tolik odboček nikdy dobrotu neudělá.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 19:11
FSPilot   
Tak vidím, že už jsi přišel na to, že je to zbytečně komplikovaný a drahý projekt Na tom jihu ten most bude tak, či tak a je jedno, jestli ta cesta povede vpravo od dálnice, nebo zůstane ta stará. Kdyby vedla v pravo, tak se udělá jeden podjezd navíc a povede pod přípojkou na (37). Nahoře se zase počítá s mostem a výjezdem směrem na starou (37)čku z nové dálnice, která tam pak bude. Tam kdyby se udělal výjezd z obou směrů, tak by stačilo rozšířit nebo předělat most, který tam už je (nebo bude) - ta bílá cesta. Červený úsek (37) od nové dálnice by se moh zkrátit a připojit na 324 a ta by vedla pod dálnicí (37) a potom pod trošku prodlouženým mostem křižující (35) a na jihu by se napojila na plánovaný výjezd, který už tam bude tak, či tak.

Takže by se tady dalo ušetřit řádově desítky, možná stovky miliónů
11091 B / 422 x 500 / nový-1.jpg
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 19:27
Tragédie v JRD
Byl by to krasny zivot, kdyz by se silnice a dalnice mohly planovat tak, ze si sednu k PC a namaluju caru kopec nekopec, potok nepotok, les neles, barak nebarak.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 20:17
FSPilot   
Došly argumenty? Využívám toho, že ta dálnice je podle těchto kriteií už dávno naplánovaná a když vidím, že je někde na nějakou cestu napojená, tak tam asi 100m sráz nebude A navíc při pohledu ma http://mapy.cz/#mm=FP@x=136217680@y=136181120@z=16 je jasné, že tam už to propojení, které jsem uvažoval (nevědomky stávajícího řešení), už tam je a funguje. Na severu ten most přes dálnici taky už je naprojektován a počítá se s ním a udělat na něm místo 1 proudu 2 podle mě zas takový problém není. Na jihu se s tím samým taky už počítá a vymyšleno to je, takže tam taky není problém napojit tu starou cestu, která tam taky je myšlena a udělat sjezdy obousměrně, to už je taky celkem maličkost vzhledem k velikosti projektu. Ten most, pod kterým by v mém návrhu šlo to propojení starou cestou tam taky bude, ale o 2 patra výš, takže udělat jej nižší, to bude asi dražší, ne? A udělat nadjezd nebo podjezd okreskou nad nebo pod dálnicí a napojení na Opatovice, to je taky strašlivý technologický problém, navíc, když tam ta cesta prakticky takto půjde, jen s tím, že se bude klikatit a napojovat na nesmyslný kruháč ve 2 patře uměle navezené hlíny
Ještě stále nějaké výhrady?
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 21:11
Už přistávám?
Ty projektanti jsou úplný kokoti. Oni jezděj pět roků do Dejvic na stavárnu, bydlej v těch garážích na Strahově a cpou do sebe béžový omáčky v menze, aby se přitom naučili, jak se projektuje dálnice. A přitom si mohli pět let hrát na piloty u počítače a pak křižovatku vysmrknout v Paintbrushi. Ivo, smekám.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   28. 11. 2009 / 22:04
FSPilot   
Dík Ale já jsem ještě výš... používám corel
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 13:13
kuma   
No, že v Opatovicích zvítězila betonová lobby nad zdravým rozumem, je zřejmé od začátku... Já to vidím z jiného úhlu pohledu. je to "hezké" - to asi ano. Ale (a napadlo mne to hned jak jsem to poprvé viděl, ne až tady při diskusi na péráku): je to půředevším zbytečně komplikované! Představte si, že pojedete z jedné vesnice do druhé - a budete na tom tokamaku kroužit dozblbla.

Je totiž potřeba k tomu všemu přičíst absolutní idiocii a nulovou empatii těch, kteří takové superkřižovatky vybavují informačníi systémy (šipkami, cedulemi). V tom jsme podle mého mistři světa - asi od r. 1968 (kdo pamatuje, pochopí). Nestalo se mi ani jednou v Rakousku nebo Německu, že bych musel dát nohu z plynu, abych věděl kam jedu, kudy a kam zahýbám, kde mám uhnut. Když je to na dálnici, tak prostě je to značené tak, aby se dalo uhnout jako na dálnici.

Ale u nás? - třeba sjezd z D1 směr Brno na SJ magistrálu do směru M.Boleslav, HK.... Nebo zmíněný Čerňák. Nebo královna všech křižovatek - barrandovský most.... To nejsou křižovatky, to je zlý sen! - a proč? protože si architekt udělal pár kudrlinek a propletenců. Asi aby to hezky vypadalo...

Ano, jsem laik, nejsem architekt dálničních těles, ale jsem uživatel a z toho, co se nám tady předkládá mám, bohužel, zcela soukromou kopřivku.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 13:25
kuma   
Pro ilustraci přikládám jeden pohledný směrník ke kruhovému objezdu. Prosím, spočítejte šipčičky a spočítejte počet těles,která z "kruhového objezdu" někam vedou (a to šipky na kruháku jsou to nejjednodušší).

Pak by mne zajímalo na druhém obrázku, kam vedou ta slepá mostní tělesa. Pokud ovšem to tam nemá naše čacká policie připravené jako past na německé zločince (viz Taxi 1).
6904 B / 230 x 158 / Opatovice 4.gif
20779 B / 600 x 306 / Opatovice slep.jpg
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 13:41
DEJV
ty dve mostni telesa vedou na nedodelane 3.patro teto stavby...ktera je do budoucna v planu...

viz.obrazek
17118 B / 400 x 240 / Opatovice.jpg
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 14:25
kuma   


pak tu motanici už vůbec nechápu... Tedy proč je to tak komplikované. I já jako blbej doktor si myslím, že by to šlo mnohem jednodušejc... (ale srát se s plánkem to se teda nebudu).
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 14:36
Rozšafín Ctibum   
Dochtore, co je na tom nejasného?

Vždyť je to v zásadě "normální" kruhový objezd, jen v prostoru. Všimni si také, že se ze všech směrů do všech směrů dostaneš tak, že odbočuješ pouze doprava, což je naprosto ideální stav, všechno se dá řešit připojovacími pruhy. Žádné odbočení vlevo, dávání přednost protijedoucím..

 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 14:42
Tragédie v JRD
No, ono se tu resi v podstate dva trosku odlisne problemy... jeden, ktery tu nakouskl fspilot, a to na tema, jestli je nutne prave zde krizovat vsechny smery naraz (praha, hradec, pardubice, olomouc, opatovice, elektrarna, a ta vesnice pod tim).

A druhym je forma toho krizeni jako takova. A pokud budeme vychazet z toho, ze nejaky duvod krizovat zde vsechny tyto smery existuje (proc si to myslim - viz moje reakce pod airbusem), tak mi stavajici reseni formou kruhace prijde celkem ok.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 16:43
FSPilot   
Opět prokazuješ, že jsi vůbec nepochopil to, co jsem navrhoval. Já nemám vůbec nic proti křižování těch cest, to je naprosto v pořádku a od toho jsem odvíjel i ten plánek, který je mimochodem na realizaci výrazně, ale opravdu velmi výrazně jednodušší. A jde mi jen o to, jakým způsobem to křížení provést a to, co tam je je naprostý nesmysl. Představ si, že na tom kruháči bude bouračka nebo že tam bude větší provoz... zcela to paralizuje výjezdy z dálnice, protože těch pár metrů, které vedou při odbočce pohltí pár aut a pokud to vepředu zastaví úplně, tak jsou ti za ním v prdeli, protože pokud sjedou z horní dálnice, tak dolů neuvidí a z kopce budou muset zbrzdit ze např. 130 na 0 na těch pár metrech. A nechtěj mi vykládat, že je tohle bezpečnější řešení, než převést tohle jen pravotočivou zatáčkou na druhou dálnici, kde se může plynule napojit na připojovací pruh prakticky bez brždění... ani si nechci představit, jak to bude vypadat s hustším provozem v zimě, nebo při přizemních mrazících, ke kterým jsou mosty obzvlášť náchylné...
Tohle je bezpečnostní zrůdnost, ne dílo.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 17:04
Tragédie v JRD
Opet prokazujes, ze vubec nevis, jak ta krizovatka vypada

- ani z jedne z tech dvou dalnic se k tomu kruhaci nejede z kopce - naopak, z obou dvou se jede do kopce (to je prekvapenii, co)

- proc by mel brzdit ze 130? nebo snad myslis, ze ze sjezdu na dalnici se jezdi 130? nemluve o tom, ze dnes normalni bezny zpusobn sjezdu z dalnice (ostra pravotociva vraceci zatacka) taky nevidis. zpusob pouzity u HK, kdy mas navic sjezd z dalnice "rovne" je mnohem bezpecnejsi, protoze je prehlednejsi a vidis, kam jedes (a nejedes tam 130!) a mas mnohem vice casu brzdit

- ehm, ano pri beznem krizeni mas jeden smer "bez brzdeni" (ve skutecnosti se jedna o brzdeni na cca 80 km/h), ale uplne jsi (i v te maluvce pominul) jeste dalsi vyjezd z dalnice - a to do opacneho smeru, ktery musis mit reseny ostrou pravotocivou zatackou o 270 stupnu, kterou bez brzdeni rozhodne neprojedes (a jeste do ni nevidis a brzdis mnohem, mnohem vic). navic pri krizeni dvou dalnic ti takto vznikne paskvil, kdy i pokud vykrizim obycejne dve dalnice, tak na kazdeim useku a smeru dalnice budu mit na velmi kratkem useku (v radu nekolika set metru) nahamtane dva vyjezdy a dva vjezdy. coz nedela dobrotu (studijni material - krizeni D11xR1 v praze na cernem moste. TO je presne ta bezpecnosti zrudnost, o ktere mluvis).

- diky tomu, ze je cely tento problem resen kruhovym objezdem, ktery zcela eliminuje nutnos "odbocovani" vlevo, navic je to kruhac prehledny, do ktereho je videt, je toto reseni o obrovsky kus bezpecnejsi, nez to, co tu malujes ty. Takze i riziko nehody je nekde uplne jinde
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 17:19
FSPilot   
Ani jsem to celé nečet... je to moc dlouhé Sice kruháč eliminuje odbočování vlevo, ale ukaž mi v tom místě na mém řešení, kde odbočuju doleva... nějak to tam nemůžu najít, takže ohrazování se na odbočení vlevo je zcela zcestné.

Naopak je tam jedna velmi výrazná bezpečnostní mezera. Kdyby ten kruháč byl tak, že při napojení se k němu musíš zatočit doprava jako u normální křižovatky, tak potěš koště. Pokud je řešen připojovacími pruhy, tak je to možná ještě horší, než to předchozí řešení. Jednoduše řečeno, vjedeš na připojovací pruh, neznáš to tam, automaticky se řadíš vlevo, najednou po 50m zjistíš, že odbočka, kam chceš jet je v tom samém pruhu a tak se "lekneš" a honem vpravo zpět do toho pruhu, no, ale co když tam už bude jiné auto? Takhle se zabil pár v autě u nás cca 2 týdny po dostavění mimoúrovňového křížení založeném na tomhle pricipu. Obávám se, že tam to dopadne při nejlepším jen jednou takovou nehodou za delší dobu.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 18:47
Tragédie v JRD
Koukat na to tvou logikou, tak nevim, jak bychom staveli silnice. U vas se zabili na kruhaci, ja zase videl auto a zabity na rovnym kusu silnice. Takze je budeme stavet do osmicek?
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 14:10
Rozšafín Ctibum   
Milý FSPilote,

bohužel, jsem jedním z těch, kteří musí chodit do toho hnusnýho baráku do Dejvic a vybírat mezi modrou a červenou menzou s hnědou omáčkou .

Takže bod 1 :

Doporučuji navštívit ČUZK aneb český úřad zeměměřičský a katastrální a jejich náhled do katastru (je zdarma). Možná mírně procitneš, ale chce tomu nejdříve rozumět.

Bod 2 : Shrňme si výhody a nevýhody mostní konstrukce oproti pozemní komunikaci ( nikoliv ve smyslu zákonu o provozu na "pozemních komunikacích" ). Hlavně co se týče hluku, možností pohybu vysoké, ale i jiné zvěře, podchody pro žáby až zajíce (jojo i takové stavby dálnice řeší)...

Mno a co se týče financí..na dálnici obecně je úplně nejdražší vyrovnání terénu a řešení podložní a podkladní vrstvy tak, aby nedocházelo ke změnám a silnice se "netrhala" (to, jak se to většinou nedaří poznají nejlépe tlumiče na autě). Proto sice je možná investice do takové stavby mírně vyšší, ale z hlediska budoucnosti je rozhodně přínosem.



 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 14:21
Jakov
Já myslim že má FSPilot pravdu, ale já bych tam spíš udělal pěknou přehlednou světelnou křižovatku...
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   1. 12. 2009 / 14:36
Tragédie v JRD
Nema. Jen tak od stolu si sice muze malovat v Corelu carky a vymyslet, kudy by tu dopravu "tahal", coz je ale bez toho, ze by to tam znal a vedel, kudy tam co vede (a nejde jen o terenni zlomy apod.), ponekud .. fantaskni. Takze i kdyz od stolu to muze vypada strasne jednoduse "udelat krizovatku tam a tam, a tady vest silnici, a tady udelat tohle", tak real muze byt upnle nekde jinde. Pri planovani dalnic aspol se uvazuje s trosku vice "promennyma", nez jen malovanim car. Nikdo z nas v tuhle chvili tady nevi, co maji napr. v uzemnim planu v dane oblasti a jestli tam nechystaji nejake aktivity, ktere treba v budoucnu krizeni vsech smeru prave tady, oduvodni uz ponekud "okateji". Nemluve o jinych faktorech ovlivnujicich stavbu, o ktery my s moznosti se podivat max. na topo mapu na seznamu, nemame sebemensi tuseni.

O tom, ze nejaky zavazny duvod, proc se tech osm smeru krizuje prave tady, a ne tak, jak maloval FSPilot - polovina nad opatovicema a polovina dole u Hrobic - existuje, nepochybuju - uz jen proto, ze ekoteriristi (v tomto pripade deti zeme) ve svem navrhu tez predpokladali krizeni vsech smeru prave zde, a i ve svem navrhu navrhly podobny bastl (jen trosku jinak koncipovany). A nepochybuju, ze zrovna tahle "organizace", kdyby jen trosku mohla, tak bude vymyslet jeste uspornejsi, a jeste "levnejsi" varianty a zcela urcite by dosla i k tomu, co tu od stolu vymysli fspilot.

a jen male rypnuti - fspilot by si posledni verzi te sve maluvky mel pecliveji prohlednout. ma tam (minimalne) dve zasadni chyby, ktere jsou viditelne prakticky na prvni pohled.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 16:55
FSPilot   
Ježiši Ty jsi fakt silně natvrdlý

1) Proč tu plácáš něco o srovnávání terénu, když tam se srovnával terén o rozloze fotbalového hřiště, navážely hory zeminy apod., čili prováděly se velmi rozsáhlé změny ve tvaru krajiny. A tohle je podle mě výrazně dražší, než srovnat zem, která tam je, resp. navést hlínu pro rovnou cestu a ne navážet o 10m větší kopec, aby tam moh být most.

Takže srovnávání a velké ternénní úpravy se tam dělají tak, či tak.

2) Ta moje malůvka vychází z toho, co je tam už namalováno. Výjezdy jižně a severně z dálnice budou tak, či tak a rozšíření o jeden pruh není až tak velký zásah (přidání 5m cesty, když to přeženu).

3) Rozloha celé té konstrukce, která by tam byla, kdyby to vyřešili normálně, by byla možná ještě menší, než toho bazmeku, co tam je teď, tak jaké bourání vesnic?
Pokud jsi myslel ty výjezdy, tak zase vycházím z toho, co tam už je, nebo se staví, jen se přidělá další pruh.

No, jako mě je to jedno, jak to tam bude. Však ony ty křížky, kterých tam bude po dostavění přibývat samy ukážou, že něco není v pořádku.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 16:58
Tragédie v JRD
Nevsiml jsem si, ze bych psal neco o srovnavani terenu. Prosim, ukaz mi to.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 17:03
FSPilot   
...ze by to tam znal a vedel, kudy tam co vede (a nejde jen o terenni zlomy apod.)...

Ale to máš fuck... Každý jsme přesvědčeni o svém a ani jeden výsledek neovlivní. Jsem zvědav, kolik lidí se tam ročně zabije
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 17:06
Tragédie v JRD
No. Tak si to precti jeste jednou, a zamysli se nad tim. Vzdyt v tom prispevku pisu, ze nejde jen o terenni zlomy. Cili ze ty pro potreby tohtoo prispeku v podstate pomijim a poukazuju na jine faktory, ktere stavbu jako takovou ovlivnuji Ktere ty ale od tepla pocitace opravdu nepokryjes
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 17:21
FSPilot   
Co na územním plánu měním tím, že navrhnu řešení zabírající prakticky stejnou, ne-li menší rozlohu?
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 17:25
Tragédie v JRD
No. Nejde preci jen o uzemni plan. Ale kdyz jsi ho nakousl - nemusis na nem prece nic menit. Bohate staci to, ze netusis (a ani ja) , co v nem maji namalovane. A co tam v tech (zatim) zemich nikoho maji v planu postavit.

Treba nejaky nakupak, ke kteremu budou potrebovat nejak privest dopravu? nebo satelitni mestecko, ktere bude treba nejak napojit? Nebo cokoli jineho? A to treba muze byt duvod, proc vsechny smery krizuji zde, a ne tam (a tak) jak tu malujes ty.
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 14:35
Tragédie v JRD
Takze vcera s Borkem jsme si to tam trosku cestou do HK prohledli, a tato tva maluvka je nerealizovatelna. Leda by jsi zboural kus vesnice a jeden velkoobchod s koupelnama.

Nemluve o tom, ze podle teto maluvky bychom se nedostali ani z dalnice od prahy do hradce
 

VFR bod - křižovatka u Opatovic   5. 12. 2009 / 17:32
Jakov
Je to komunista, přes svoje obskurní dopravní návrhy chce plíživě připravit o majetek vlastníka koupelnového centra.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ