|  | Re: Re: Pretizena letiste 7. 6. 2002 / 10:47 | meiilaX |
|  | Diky marky. Nejake zaludnosti jsem jeste objevil v manualu. Je treba udelat kompromis, nikdy to uplne realite odpovidat asi nebude - coz jak zminujes neodpovida ani v defaultnich AFDs FS - napr. co se vetru kontra ranveji tyce. Podle me nejlepsim resenim na letistich typu KLAX, kde jsou pouze soubezne ranveje, je rozdeleni ranveji na KLAX a KLAX2 tak, ze je proste vzajemne smazu a vyhnu se tak aby obe AFD sdileli stejne ranveje. Nemuze se potom nikdy stat (ani pokud by nahodou FS menil ranveje podle vetru , ze by pristavali letdal na KLAX a KLAX2 stejnych ranvejich. Horsi to ale bude na letistich kde jsou treba 2 soubezne drahy a treba jenom jedna napric. Tam pak bude muset overlay pripadnou zmenu pocasi ignorovat protoze bude mit v datech pouze jednu drahu a na tu vzdy letadla poustet.
S temi taxiways se dostavam do problemu i s defaultnim AFD zaznamem. Stava se mi, ze letadla zustanou stat proti sobe a neni vychodisko - nevim o tom, ze by ATC naridila jednomu objizdku nebo AI jedno z letadel odstranil - to slysim poprve. Zejmena se to stava pri opousteni ranveji. Pokud budou 2 AFD sdilet stejne taxiways, letadla by meli projit skrz sebe. Bude asi treba tedy rozdelit taxiways na obe AFDs, aby se letadla mijela a neprojizdela sebou jako duchove, coz asi bude problem na krizovatkach ale i na krizicich se ranvejich - anebo se s tim ducharskym jevem smirit - je to porad lepsi nez kdyz zustanou stat proti sobe a bezvychodne zablokuji provoz na cele taxiway.
To loudani letadel po ranveji k taxiways po pristani mi taky vadi, ale nevim co myslis tim "udelat rychlejsi odbocky".....
No nic, otestuju a uvidim.
milan
|
| |
|