|  |  | OT letěl jsem v A380 21. 11. 2009 / 08:41 | |
|  | Zdravím všechny. Koncem září jsme si udělali s manželkou výlet do Thajska a k přepravě využili služeb společnosti Emirates. Z Dubaje do Bangkoku jme letěli Airbusem A380, to určitě pro mnohé z vás není nic vyjímečného, zajímavé ale bylo, že se na nás usmálo štěstí a přebookovali nám letenky (v Mnichově) z economy class do business class, tedy na horní palubu. Nechci tu zabírat místo osobními zážitky, pokud se někdo chcete podívat na pár obrázků, jsou na http://picasaweb.google.cz/Skyboy61 v sekci Thajsko 2009 až dole a na http://skyboy/blog.cz jsem sepsal pár postřehů z letu - v první části. Případně zodpovím na emailu, ICQ/Skype. |
| |
|
 |  |  | OT letěl jsem v A380 21. 11. 2009 / 08:50 | |
|  | Verrrrry good!  |
| |
|
 |  |  | OT letěl jsem v A380 21. 11. 2009 / 09:33 | |
|  | | |
|
 |  |  | OT letěl jsem v A380 21. 11. 2009 / 10:55 | |
|  | Skvelý článok, nádherné fotografie, najmä z toho Airbusu A380. To je asi zážitok na celý život, letieť v tomto stroji, navyše v business class. A ten ICE system aj s tými kamerami, to je very cool. |
| |
|
 |  |  | OT letěl jsem v A380 21. 11. 2009 / 11:11 | |
|  | Kóje jak v kanceláři, bussinesáci nepotřebují výhled? |
| |
|
 |  |  |  | OT letěl jsem v A380 21. 11. 2009 / 11:28 | |
|  | Prvních pár minut mi to připadalo dost blbý, že nesedím u okénka, ale po startu mi to až tak nevadilo, na monitorech (17"LCD) jsem si přepínal pohledy ze tří kamer a kdykoli jsem se mohl projít k nedalekému baru, kde bylo vždycky chvíli volno u okénka. Bar je uprostřed a po stranách u trupu jsou ledvinovité sedačky se třemi okénky, plus okno ve dveřích... No a z okénka se můžeš dívat i na WC , tedy když stojíš. Ženy jsou v nevýhodě Ovšem musíš si vybrat to WC, které je jakoby z chodbičky, vnitřní samozřejmě okénko nemá... |
| |
|
 |  |  | OT letěl jsem v A380 22. 11. 2009 / 21:44 | |
|  | Clovece,podla tvojho veku by som si aj ja zasluzil taky vylet,kua.
Ovsem uz 10 rokov sa chystam do Pardubic a furt neuspesne. Takze asi nic pre mna  |
| |
|
|