FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
DOTAZ PRO PROGRAMATORY Jeden příspěvek | Celý strom
DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 20:09
Kobos   
Napadla mne takova teorie mozna je to blbost ale mohlo by to fungovat: jde o aerovlek : ASI TAKHLE: na drahu najede AI letadlo ktery ma krouzit okolo letiste ja si s vetronem vlezu zanej na panelu zmacknu cudlik a vetron kopiruje drahu AI letadla ( jakisi autopilot nebo neco takovyho) kdyz jsem v urcite vysce tak zmacknu cudlik vypnu se od vlecne a letim. dokazal by ste to nekdo udelat jestli je to mozny , aby to jelo ve FS2004.
DIKY
 

Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 20:48
Cesmina
Pavle , to nevidm moc reálně , je tam strašně moc nejednoznačných věcí , jak svázat tvoje letadlo s tím AI , to si poletí podle nějakého FP a vykašle se na to jestli si za ním na laně nebo ne
 

Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 21:23
Tragédie v JRD
Neco takoveho mozne uzje, a prakticky to i existuje.. presne to co popisujes, umel AIMap Gauge (nedavno tu u ni byla rec ... v souvislosti s kompatibilitou s FS2004)
 

Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 21:25
Tragédie v JRD
ale jinak to co pise Cesmina je pravda... AI letadlo nejede samo od sebe, ale podle FP, takze by jsi si musel pockat nez najede nejake z letadel .)
 

Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 21:38
Kobos   
no ja vim ale kdyz si udelam flight plan aby to letelo okolo letiste to znamena ze letadlo odstartuje lita okolo letiste a po 10 minutach pristane tak se da za nim letet protoze se pohybuje blizko letiste a zase pristane na to stejny letiste, napr. kdyz mam letovy planan start v 8:00 pristani v 8:10 na to sami letiste a dam opakovat kazdou hodinu tak mi to ai lita porad dokola. takze stim nebude problem. ale prave aimap nejde ve 2004
 

Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 21:41
Cesmina
Není mi jasné ,jak bys zasynchronizoval svoje letadlo s nějakým AI strojem , AI MAP podle mě sloužil k tomu , že sis mohl přepnout pohled na AI letadlo
 

Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 21:52
Tragédie v JRD
aimap mel mod, ktery se jmenoval "follow"... kdyz jsi naklikl AI letadlo a nasledne zapnul tento mod, tak autmaticky pres FSUIPC modifikovalo polohu tveho letadla tak, ze jsi byl par desitek metru za vybranym ai letadlem ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 22:14
Cesmina
All clear , to jsem netušil
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 23:29
Kobos   
Takze diskuze trochu odbocila od tematu ) --dokaze to nekdo naprogramovat pro fs2004??
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   21. 8. 2004 / 23:43
Priskac   
Ak sa mozem vyjadrit k tejto diskusii tak by som sa celkom rad, volakedy som planoval urobit nieco ako druhe cislo, myslim ako wingmana resp. inteligentnu akrobaticku skupinu ale nakoniec sa to nekonalo, problem cislo jedna - treba mat FSUIPC (co zasa nie kazdy ma - aj ked zasa kupit sa da vsetko) a problem druhy (zrejme asi zlozitejsi) je to ze nepoznam nikoho kto by vedel programovat na takejto urovni (myslim nikoho v ceskoslovensku). Urcite by sa totiz nejednalo len o gauges, ale zrejme o nejaku utilitu resp. o nejaky modul a to pochybujem ze Ti len tak niekto (zadarmo) naprogramuje.....

Priskac
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 00:11
Tragédie v JRD
ono to zas tak tezky naprogramovat neni , je tu (na periskopu) spousta lidi co tu trosku programuje a to bohate staci ...

ale jak udelat akrobatickou letku to nechapu ... polohu AI letadel bohuzel ovladat nemuzes.. takze moc nechapu jak to mas na mysli ...

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 10:31
OK-EUU46   
Marky,co ty an to? Neslo by neco takoveho udelat? Zni to rozumne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 12:08
Priskac   
Myslel som to tak ze by tie ostatne lietadla kopirovali moju trajektoriu.

Priskac
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 15:26
Tragédie v JRD
Jo, tak to bohuzel nebude mozne....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 16:07
Ray
Zatim jsem se jen zbezne dival, ale mozna by slo pouzit traffictoolbox.dll - generovat trajektorii pomoci hustych waypointu, ale akrobacie z toho asi nebude... kazdopadne to asi nebude zadna sranda.
Viz TT SDK:
Set Waypoint… Send or divert aircraft to a waypoint or lat/lon/alt position. Aircraft orientation, throttle position, and initial speed can also be applied
 

Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 16:22
Kobos   
no pockat!! akrobaticka skupina existuje, delal to miko minarneli nebo jak se jmenuje , byly to 4 cerveny stihacky ktery odstartovali spolu jako jedno letadlo a pak se pomoci klavesnice ovladala akrobacie , napr jedno letadlo delalo vykrut a ostatni leteli rovne ,bylo to pro fs2002.
 

Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 16:56
Waterfight (TVS379)   
Hele, a povolí defaultní ATC start více letadel současně, jako letku?
 

Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 16:59
Lucky
Jo to existuje byly to RED ARROWS na letadlech HAWK a je to moc pekny
 

Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 19:38
Priskac   
jo to je pravda, ale zabudli ste co som pisal (inteligentna akrobaticka skupina). Tie Red Arrows su urobene ako jeden model a ako animacia jedneho modelu, ale to je nieco ine nez to co by sme potrebovali. Myslim napriklad nieco take ako dat prikaz aby nejaky wingman pristal a podobne.

Priskac
 

Re: Re: Re: Re: DOTAZ PRO PROGRAMATORY   22. 8. 2004 / 20:16
Lucky
Ale je tam udelaný treba to ze krajni clenove skupiny leti na zadech kdyz das povel nebo delaj i nejaky jiny akrobaticky prvky a ty pritom porad letis rovne
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ