| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 11. 11. 2009 / 18:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Zdravím,
rád bych se díky dolétání IFRtour09 vrhnul na VFR, jenže mě celkem zlobí že den co den mrknu na metar a pořád IMC. Tak mě napadlo - byl by to prohřešek kdyby člověk v IVAPu vypnul stahování počasí ? Tzn. jak by se na to tvářil ATC, kdybych vletěl do CTRka vesele jako VFR a on mel pritom za sklem mliko ? Nebo mam s tou tour radsi pockat do jara ? ) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 11. 11. 2009 / 19:10 | |
| ![](img/nic.gif) | V Rakousku maji tohle:
Weil grad wieder mal so Nebelzeit ist, schreib ich das hier zur Klarstellung:
Bei uns in Österreich wird kein Flughafen wegen Schlechtwetter gesperrt bzw. VFR Piloten/innen der Flug verwehrt.
Begründung:
Es gibt in den IVAO Regeln keine Vorschrift, dass ich auch reales Wetter einschalten muss (genausowenig welche Tages/Jahreszeit ich einstellen muss).
Klar, bei IVAO-Worldtouren ist es für Piloten/innen Vorschrift, aber es ist nicht deine Aufgabe als ATC das zu kontrollieren.
Ale napada me problem, ze pokud budes mit jiny tlak, tak poletis v jinych FL, nez ostatni. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 11. 11. 2009 / 19:33 | |
| ![](img/nic.gif) | S tim tlakem mas pravdu, to bych musel lokalni/regionalni dost pracne prepocitavat ![](images/smile/02.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 12. 11. 2009 / 11:34 | |
| ![](img/nic.gif) | oblačnost se dá ošulit, že si ji prostě dáš zobrazovat na minimum v FSce a jsi v pohodě Ale dohlednost asi neošulíš ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 11. 11. 2009 / 19:18 | |
| ![](img/nic.gif) | polož si otázku jeslti tě baví lítat na IVAO šmelit to a pak se chlubit že máš frčku za Tour je už na tobě ![](images/smile/01.gif)
jinak VMC podmínky nejsou jen "vyjímečně".. rozhodně né týden v kuse 24h denně po celý ČR ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 11. 11. 2009 / 19:41 | |
| ![](img/nic.gif) | Litat na IVAO me bavi, normalne to prave vubec nesmelim a chlubit se fakt nemam cim (ostatne proto se na to taky ptam). Kdybych mel cas 24/7 na vyber letu, tak to neresim, ale realita je jina. Zatimco u IFR tour jsem musel kvuli pocasi divertovat jen dvakrat za celou tour, tak od soboty se kazdy den tesim domu ze konecne provetram Mooney nebo Senecu a pak me rychly pohled na metar zase dotlaci k odpojeni joysticku.
Ale jinak mas nejspis pravdu, je dobre vedet ze v pripade potreby neni VFR za IMC proti IVAO rules, nicmene bude mnohem lepsi si pro pripad spatneho pocasi najit alternativni program, napriklad se offline ucit a trenovat veci o kterych vim ze tam mam mezery (jak macocha )). |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 11. 11. 2009 / 19:45 | |
| ![](img/nic.gif) | tak třeba teď nemas VMC akorát v LKKV a LKLB.. tak šup lítej a na offline se vykašli ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 11. 11. 2009 / 20:07 | |
| ![](img/nic.gif) | LKMT - OVC013, tzn. pro dalsi leg co mam (LKLT - LKFR) porad naprd, ale uz bych mohl aspon odstartovat a doufat Dneska uz to bohuzel nestiham, nicmene dlouhy vikend pred nami to jisti ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 11. 11. 2009 / 21:21 | |
| ![](img/nic.gif) | tak ale zataženo v 1300ft nad letištěm ti nebrání obletět CTR Mošnov, kde se požaduje min. základna oblačnosti ve 1500ft... vně mraků v protoru třídy G se tam můžes dostat v pohodě ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 12. 11. 2009 / 10:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Hmm, z hlavy už si to nepamatuji, ale nebyl nějaký bezpečný odstup od terénu, plus hladiny pro VFR (+500), díky čemuž bych stejně tu trasu LKLT - LKFR musel letět v min. 1500ft ASL ? Ale to asi neni na diskuzi tady na fóru, ale spíš na nějaké školení, na které pořád nemůžu najít čas, jen tuhle neděli jsem se stihnul připojit na část školení co probíhalo tuším na LKMT. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 12. 11. 2009 / 11:34 | |
| ![](img/nic.gif) | Ale základna oblačnosti je AGL. Takže pokud chceš být min. 500ft nad zemí a mraky jsou ve 1300, tak tam pořád máš fůru místa. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 12. 11. 2009 / 10:36 | |
| ![](img/nic.gif) | OMYL!!! Počasí poslední rok stojí za ho*no, takže IMC jedině za příplatek a velice ojediněle ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 12. 11. 2009 / 10:49 | |
| ![](img/nic.gif) | Já to tedy chytám až nechutně často ![](images/smile/02.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 12. 11. 2009 / 10:54 | |
| ![](img/nic.gif) | Jéé, blbnu. Myslel sem samo VMC. Sorry |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 12. 11. 2009 / 10:58 | |
| ![](img/nic.gif) | Yop, tak to naopak zuřivě souhlasím )) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | IVAO, VFR za IMC ? 12. 11. 2009 / 11:40 | |
| ![](img/nic.gif) | Konečně je počasí, kdy se dá trošku IFR zalítat jako IFR Mě celý loňský rok s*alo, že aŤ jsem letěl kamkoliv, tak všude skoro CAVOK + ty výpadky serverů s počasím... no letos je to aspoň o něčem s tím počasím. Buďme rádi CAVOK je na prd ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
|