| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 30. 10. 2009 / 21:18 | |
| ![](img/nic.gif) | K mému překvapení to tady ještě nebylo (aspoň podle vyhledávače).
Je to reálné video z Lukly (Nepál), doporučuji sledovat vložené komentáře ve videu, dávají tomu zajímavý rozměr ![](images/smile/01.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=DqgZvb37NX0
|
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 30. 10. 2009 / 21:32 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 30. 10. 2009 / 21:37 | |
| ![](img/nic.gif) | To je teda hustý. A já si myslel, že rozeběhnout se ze svahu a skočit se dá akorát s rogalem... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 30. 10. 2009 / 22:01 | |
| ![](img/nic.gif) | Hehehe, tak to je síla ![](images/smile/01.gif)
"You jump, I jump!" ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 30. 10. 2009 / 22:38 | |
| ![](img/nic.gif) | kde seženu tuhle scenerku do FS9 ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 30. 10. 2009 / 22:44 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 09:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Tohle jsem našel (a přeložil) z nějakého fóra, třeba to někdo ocení, neověřeno.
Já musím nejdřív pořídit dva detaily - letadlo a letiště.
Z letiště Tribhuvan International v Kathmandu VNKT (VFR) stoupejte nejméně do 13000 ft ve směru (outbound) 096° oproti radiomajáku VOR 112.30 a to do vzdálenosti 70 nm.
Na GPS zapněte terrain mode (TERR) a hledejte nízko položené údolí táhnoucí se ze severu k jihu a obsahující letiště VNLK. Klesejte udolím směrem na sever do výšky 9100 ft, dbejte, aby vaše rychlost byla nízká a výška byla správná v okamžiku, kdy budete otáčet k dráze. Není prostor pro klesání ani snižování rychlosti.
Jakmile uvidíte po pravé straně letiště, srovnejte se v ose dráhy a přistaňte.
A doplňuji pro Vaši ARAIG informaci jeden z letů (létá se tam o stošest):
Let společnosti Yeti Airlines číslo YT119, odlet Kathmandu 09:55, přílet Lukla 10:30, létá denně, letadlo DHC6 TwinOtter.
Tak co, dáte to ? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 09:39 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 10:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Já to tam trénoval s L410kou a řekl bych že je to srovnatelný s doporučovaným DHC6 TwinOtter. V každém případě je to mazec tam sedat i v FSce...natož potom v reálu![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 21:10 | |
| ![](img/nic.gif) | S Turbíkem, kterýho máme do FSky, se dá sednout s trochou snahy i na heliportu..![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 00:27 | |
| ![](img/nic.gif) | se 767 se dá s protivětrem a 4,5 tunami v nádržích odstartovat i z letadlové lodi sednout v nejbližším městě.. tj. San Franciscu..?![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 00:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Coz o to, odstartovat by se treba i dalo....ale jak to ero tam predtim dostanes? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 09:43 | |
| ![](img/nic.gif) | Normálně.. Přiletíš na C172, druhou lodí si přivezeš náhradní díly a vytuníš tu Cessnu tak, že z toho máš 767..![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 00:53 | |
| ![](img/nic.gif) | pristanes v sanfrancisu, rozeberes, nalozis na lod, prevezes na letadlovku, sestavis, vzletnes ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 00:58 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 08:22 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 09:42 | |
| ![](img/nic.gif) | Mno, ta loď je pěkná, ale určitě to není ta defaultní co je ve FS u KSFO..
Neříkám, že nemůže bejt stejně dlouhá, ale není to ta, ze který jsem startoval já.. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 09:28 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 11:47 | |
| ![](img/nic.gif) | .......tak to jsem nevěděl,že A380 je vlastně větrák.....je prostě tak ošklivý,že ho země odpuzuje ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 08:46 | |
| ![](img/nic.gif) | Takové pěkné ARAIG vlákno to bylo ![](images/smile/01.gif)
K L410 - pokud mně neklame paměť, přistane s plným reverzem na nějakých 300m a vzlétne na 400m. Dráha na Lukle má 500m a to je ještě "správně" skloněná. Negativní roli jistě sehraje vysoká nadmořská výška, kdo má performance charts tak se může podívat jak moc velkou. Teplota včera přes den na Lukle byla +25C, výška 9300 ft. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 21:06 | |
| ![](img/nic.gif) | Zajimave, v 10k feetech 25°... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 21:08 | |
| ![](img/nic.gif) | Ale tu zhovadilost "feetech" sis moh odpustit ne? ![](images/smile/01.gif)
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 21:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Copak? Ve frazeo se objevuje docela casto, i kdyz to asi neni predpisovy ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 1. 11. 2009 / 22:34 | |
| ![](img/nic.gif) | Jsi mně znejistil, ale je to tak. Dokonce v tom ověření jsem našel předpověď na pondělí (oni už tam teď mají pondělí) a teď v noci tam má být až -8 a ve dne zase +28 C.
Drsný to kraj. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 08:56 | |
| ![](img/nic.gif) | Takhle ta scenerka vypadá,vřele ji doporučuji.Je to docela mazec tam přistát,hlavně když tam pořád fouká levej boční vítr od M.Everestu.Už jsem si párkrát málem samým rovnáním éra ukousnul jazyk.![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 12:30 | |
| ![](img/nic.gif) | Wow, tak teď jsem měl pocit, že koukám na reálný fotky z Flying Revue. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 11:19 | |
| ![](img/nic.gif) | Da se stahnout pekna i zadarmo odtud http://www.vf-air.com/Altis.htm . A jsou tam vyberne udelana i alpska letiste - Courchevel, Meribel, Megeve a dalsi. Vazne doporucuju. Je ale potreba stahnout i dobry kompatibilni mesh. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 00:13 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak hustý provoz bych tam asi nečekal Mazec ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 12:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Njn, prej tam maji docela mazec. Na odbavení jednoho letadla maji jenom pár minut. V krajním případě třeba jenom 3 až 5 minut na přistání, vyhození cestujících, nabrání nových a hned zase letět. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 08:17 | |
| ![](img/nic.gif) | Kazde pristatie na kamere vyzera ako maly crash, kua to je sila,ale sak oni tipci su na to vycviceni a nesada tam hocikto.Keby ti gastani vedeli o co tam ide tak by tak nejuchali pred pristatim.
Ovsem vo Wikipedii maju fotku znacne zastaralu , povrch je nejaka sutrovina alebo sotolina. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 09:08 | |
| ![](img/nic.gif) | TAk to je mazec.Borec na věži se tam asi nenudí ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 10:54 | |
| ![](img/nic.gif) | A ten způsob míjení na dráze a na stojánce je parádní... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 12:43 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak jak je to na té dráze, tak to je celkem běžná praxe na LKMT, resp. byla, když bylo uzavřeno skoro celé letiště ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 12:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Tjn, docela mi to připomíná když hraju Airport Madness (taková ta flash hra, jak vlastně dělám na GND) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 14:20 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | OT: Lukla video 31. 10. 2009 / 16:20 | |
| ![](img/nic.gif) | Stejně obdivuju AFISáka, že stíhá vůbec vnímat, kdo přilítá, je na letišti nebo už odletěl. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
|