| | | chcel by som to- wow 24. 10. 2009 / 21:38 | |
| | | |
|
| | | Cessna 172 simulator 24. 10. 2009 / 21:43 | |
| | Pěkná hračka. Takhle do garáže na dlouhé zimní večery... |
| |
|
| | | | Cessna 172 simulator 24. 10. 2009 / 22:44 | |
| | | |
|
| | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 00:05 | |
| | | |
|
| | | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 08:40 | |
| | Jo. Pokud bys k tomu měl předpoklady a vsadil na to, že je budeš mít i do budoucna.
|
| |
|
| | | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 09:21 | |
| | Ja tedy spis do CPL/IR/MEP a co zbyde schoval na udrzovaci hodiny, popr. presunul na hromadku na ktere bych setril na Senecu nebo podobne ero |
| |
|
| | | | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 12:28 | |
| | já bych se na atpl uplně vysral a začal podnikat, a atpl až tak za 5 let, ted to fakt nemá cenu... ale ta koupě éra nezní vůbec špatně |
| |
|
| | | | | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 22:18 | |
| | vid )) |
| |
|
| | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 09:20 | |
| | Seneca je přesně ten typ letadla z kterýho má člověk dvakrát radost - poprvé, když si ho koupí a podruhý když najde šílence, kterej ho od něj koupí.
Osobně, když letadlo pro radost - jedině moderní ul - nejlépe Sambu, nebo Dynamika, ev. Stinga. |
| |
|
| | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 09:52 | |
| | Omlouvam se ze vstupuji do diskuze, ale nejak se mi nedari pochopit kombinaci "pro radost" a "ul - nejlépe Sambu, nebo Dynamika, ev. Stinga". Pochopil bych "cestovat rychle a co nejlevneji"...
Zkuste trebas A.J.ovi napsat at proda svyho "spita" a koupi si misto toho Sambu, protoze s tou je to pravé letani pro radost. |
| |
|
| | | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 10:16 | |
| | No celý to je v rovině legrace, že. Ale tvýmu příspěvku nerozumím. Ul nejsou pro radost? |
| |
|
| | | | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 10:46 | |
| | ahaaa, legrace, tak to pak jo.
No nerikam ze nejsou pro radost, ale nedovedu si predstavit ze bych zrovna tebou jmenovane typy lital kvuli tomu pocitu ze jsem v lufte. Na cestak ok, ale takove to "kniplovani" bych si v letadle s takovyma parametrama asi neuzil... |
| |
|
| | | | | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 10:47 | |
| | A v čom máš pocit, že jsi v luftě? |
| |
|
| | | | | | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 11:05 | |
| | hmm, no ja uz jsem se tady o tom myslim kdysi trochu rozepsal, ale ted jsi me opet nabudil (kor kdyz je takove pocasi jake je). Takova 105ka je srdcova zalezitost, proste k tomu jen tak neprijdes, neotocis klickem a neodletis. Pekne si pred letem kolem ni chvili behas, parkrat protocis vrtulku, pak tam trochu nastriknes, pak zase protocis, motor si pekne projdes, mrknes ktera hadice ma na sobe zase novou izolacku apod. Vychutnas si to, vsak to znas. Pak teda jako kdyz se chces trochu vyradit tak 205ka (142ka uz je takovej moc pluh, sice pekne riditelnej, ale porad pluh). Kdysi jsem si (paradoxne) celkem oblibil i Vivata, po vypnuti motoru si clovek vzpomene na plchtarinu... O Cmelakovi se ani zminovat nebudu, to je proste top prevysujici snad i 105ku. Zvuk pri strtovani a blafani hvezdice bych prirovnal k poslechu Mozarta. Rizeni je kapitola sama pro sebe, proste slast. No a pak jsou samozrejme stroje ktere si jen tak nevezmes na politani, jako AN-2 (opet pracovani s hvezdici, hmmmmmmm) a v posledni dobe jsem si oblibil SMG-92 ("navijakovy" start v motorovem letadle .
Takovy ty stroje jako C182, C206, Z43 apod. jsou sice bezva na cestovani, ale neni to ono z pohledu nejakeho pozitku (no dobre, ta C206 v turbu mozna trochu jo).
ufff, jsem se zase nechal unest, uz aby bylo jaro... |
| |
|
| | | | | | | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 11:13 | |
| | no to je v prcicich tohleto, proc to delas? Divej jak je tam hnusne! Ale kdyz tak vzpominam, tak doporučuju aerokluboveho Mustanga Z-526 AFS. Ten prebytek vykonu a stoupani 10m/s po vzletu, to si clovek v te kapkovite kabine poradne uzije! O 105ce si napsal temer vse, k tomu nemam co dodat, jen souhlasne pokyvuju |
| |
|
| | | | | | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 11:21 | |
| | Rozumis, takovej ten pocit kdy vylejzas z letadla, trochu se ti klepou ruce a nohy ale na tvari mas usmev od ucha k uchu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 11:57 | |
| | Ale no jo, tohle znám. I když k tomu Čmelákovi - to je fajn polítání, ale přece jen když se rozjíždíš na měkký kouce s plným kotlem a sedíš v tom kraválu, jak říkáš hvězdičáku už 5. hodinu, máš pocity trochu jiný, než když lítáš s prázdným Čmeldou dokola hradeckýho letiště.
A musím se přiznat, že třeba takovou Sambu jsem si letos velmi oblíbil. Lítá to krásně, svižně a lehce.
Už jsem to tu někdy asi psal - nejlepší lítání je stejně na bezmotorovým rogalu - rozběhneš se a letíš!
Ale původně jsem jen reagoval na "sen" o Senece, protože vím, že po splnění takovýho snu následuje poměrně nehezký probuzení. Navíc proti lítání se Senecou je fakt lítání s ul mnohem zábavnější. Teda pokud se člověk nevyžívá v mačkání čudlíků a hejbání s páčkama a placení šílenejch částek. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | chcel by som to- wow 26. 10. 2009 / 12:01 | |
| | 5 hodin kravalu hvezdicaku mam taky vyzkousenych, resp. necelych 6.
Samozrejme s tou Senecou to je pravda, stejne jako s vetsinou soukromych letadel ktery nejsou provozovany pod nekym kdo to uzije... |
| |
|
| | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 05:51 | |
| | škoda že se nechlubí i pedály jinak pěkné |
| |
|
| | | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 09:27 | |
| | | |
|
| | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 13:39 | |
| | tak to je kravina , za 40 tisic zozenies skutocnu olietanu 172ku... |
| |
|
| | | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 16:47 | |
| | | |
|
| | | | | chcel by som to- wow 25. 10. 2009 / 16:50 | |
| | | |
|
|