hmm, no ja uz jsem se tady o tom myslim kdysi trochu rozepsal, ale ted jsi me opet nabudil (kor kdyz je takove pocasi jake je). Takova 105ka je srdcova zalezitost, proste k tomu jen tak neprijdes, neotocis klickem a neodletis. Pekne si pred letem kolem ni chvili behas, parkrat protocis vrtulku, pak tam trochu nastriknes, pak zase protocis, motor si pekne projdes, mrknes ktera hadice ma na sobe zase novou izolacku apod. Vychutnas si to, vsak to znas. Pak teda jako kdyz se chces trochu vyradit tak 205ka (142ka uz je takovej moc pluh, sice pekne riditelnej, ale porad pluh). Kdysi jsem si (paradoxne) celkem oblibil i Vivata, po vypnuti motoru si clovek vzpomene na plchtarinu... O Cmelakovi se ani zminovat nebudu, to je proste top prevysujici snad i 105ku. Zvuk pri strtovani a blafani hvezdice bych prirovnal k poslechu Mozarta. Rizeni je kapitola sama pro sebe, proste slast. No a pak jsou samozrejme stroje ktere si jen tak nevezmes na politani, jako AN-2 (opet pracovani s hvezdici, hmmmmmmm) a v posledni dobe jsem si oblibil SMG-92 ("navijakovy" start v motorovem letadle .
Takovy ty stroje jako C182, C206, Z43 apod. jsou sice bezva na cestovani, ale neni to ono z pohledu nejakeho pozitku (no dobre, ta C206 v turbu mozna trochu jo).
ufff, jsem se zase nechal unest, uz aby bylo jaro... |
|