| | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 16:18 | |
| | ahoj chtěl bych se zeptat jak bych měl nejdříve začít na ivau při úplně prvním připojení na sít.Čím bych měl začít |
| |
|
| | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 16:20 | |
| | | |
|
| | | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 16:28 | |
| | ty seš nějakej vostrej... |
| |
|
| | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 16:20 | |
| | | |
|
| | | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 16:27 | |
| | No nevim, tady to aspon, narozdil od odkazovaneho fora, neni mrtve. |
| |
|
| | | | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 16:35 | |
| | Ono nejde ani tak o forum... ale o odkaz "jak zacit"... |
| |
|
| | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 16:37 | |
| | Zační na bud vyhledáváním nebo na google.com |
| |
|
| | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:03 | |
| | Počítej s tím, že tady se dočkáš "hodně plodných" odpovědí.
Ať se na mě tvůrci českých stránek nezlobí, ale informace na IVAO mě připadají jak "manuál k japonskému videu".
Ten kdo o tom nemá ani trochu představu, se tam ztratí a k informaci kterou nováček potřebuje tam "nenajde" |
| |
|
| | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:06 | |
| | K tomu aby lítal online je dobré znát i začátky angličtiny, takže si může prohledat oficiální web IVAA, kde najde plno odpovědí. |
| |
|
| | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:09 | |
| | anglistiny Naco ked ja som zacinal som nevedel ani ako sa povie po anglicky ziadam aspon na slovensku |
| |
|
| | | | | začátek na ivau -Frazeologia a postupy !!!! 20. 10. 2009 / 17:10 | |
| | ale hlavne radim prestudovat si frazeologiu a postupy lebo vacsina novacikou to nevie .. |
| |
|
| | | | | | začátek na ivau -Frazeologia a postupy !!!! 20. 10. 2009 / 21:54 | |
| | Nejen oni |
| |
|
| | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:12 | |
| | Mozna by jsi se mel naucit japonsky (a nebo aspon cesky). Prozradis, co ti tam prijde tak zmatecne? Sekce "pridejte se" a "jak zacit" .. sice nejsou dokonale, ale poskytuji celkem solidni prehled i navod, jak postupovat. a to i pro zacatecnika - novacka. |
| |
|
| | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:18 | |
| | Tak to by jsme na hodiny češtiny mohli chodit spolu. Třeba Tě tam naučí diakritiku. |
| |
|
| | | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:24 | |
| | Dobrej joke, škoda, že je úplně mimo realitu.
Pokud Ti ty návody přijdou moc zmatečné a příliš zatěžují nováčkovu mysl, zkus sepsat něco jednoduššího sám, přiznám se, že já bych to nesvedl, protože toto mi přijde velmi snadno stravitelné... |
| |
|
| | | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:29 | |
| | | |
|
| | | | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:48 | |
| | | |
|
| | | | | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:58 | |
| | diakritika je nějaká odlehčená verze kritiky? |
| |
|
| | | | | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 21:55 | |
| | Hlavně, že důvtip při volbě nicku nedošla |
| |
|
| | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 17:58 | |
| | Jen dodám, že nějakou tu lekci češtiny bys potřeboval i Ty... to jen "aby jsi" se odnaučil používat tzv. nadspisovnou češtinu. Viz. http://www.opravnaslov.cz/nadspisovnost .
Podotýkám, že k nalezení tohoto odkazu jsem použil Google. Spokojen? |
| |
|
| | | | | | začátek na ivau - aneb jak přijít o dalšího nováčka 20. 10. 2009 / 18:30 | |
| | ale vzdyt nesloo to jak pise... to je mi celkem fuk... at si pise treba jak tatar... stačit bude, kdyz si aspon ten web přečte... |
| |
|
| | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 17:21 | |
| | Důležitější je to, co bys měl udělat PŘED prvním připojením - například projít si alespoň základy komunikace - ze začátku asi VFR, později i IFR, naučit se aspoň v základech vyplňovat letový plán v IVAPu, jestli jsi i v létání jako takovém začátečník, tak si přečíst povídání o členění vzdušného prostoru, o letu po okruhu, naučit se hláskovací abecedu, meteo zkratky, význam QNH atd.
Co se vlastního připojení týče, vyber si raději nějaké menší a méně frekventované letiště. Asi není ideální skočit po hlavě rovnou do nejhustšího provozu třeba na LKPR v době konání nějakého eventu. Nejlepší je se podívat do IVAe, kdo je zrovna online a když uvidíš v provozu věžku, která má v prostoru jedno, dvě letadla, dotyčný řídící Ti jistě rád pomůže a vysvětlí, co je třeba. Nebo se můžeš přímo s někým zkušenějším domluvit.
A kdybys to chtěl zkusit nejdřív jako VFR aeroklubový pilot, můžeš se přidat do našeho Virtuálního aeroklubu na http://www.virtualak.cz (no co, musel jsem sem propašovat trochu té reklamy... ), rádi Ti tam poradíme.
P.S. a nic si nedělej z toho, když Tě někdo ze starých mazáků párkrát sjede, jako je tomu výše. To už je takový iniciační obřad - něco jako obřízka, leštění bagančat, mytí podlahy kartáčkem na zuby nebo třeba vypálení cejchu do ramene. Přežiješ to a za pár let to budeš dělat bažantům taky... |
| |
|
| | | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 17:27 | |
| | Což mě akorát vede k poznámce, že je dnes zkouška na LKTB a neměl by ses připojovat tam, protože jeden nováček zabere na frekvenci docela dost času a asi bys mu to docela přitvrdil... |
| |
|
| | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 18:48 | |
| | Radku začni tím,že si nainstaluješ IVAE.Potom se prostřednictvím IVAE+TS připoj jako _obs (observer - pozorovatel ) někam na letiště,kde je zrovna online a nějaký provoz a poslouchej,co a jak tam říkají.
Dále projdi treninkové balíčky z naší divize IVAO,můžeš kouknout i na "školičku",kterou nabízí česká divize VATSIMu.
Nauč se slušně ovládat svoje letadlo,včetně nastavování frekvencí ILS ( VOR ) atd.
Potom se někam připoj k našemu věžníkovi,který je online a nemá tam zrovna šrumec a zkus se zeptat na něco,co potřebuješ vědět.Věřím,že ti každý rád pomůže.Vždyť každý kdo je ve vzduchu na síti je potřebný |
| |
|
| | | | začátek na ivau 20. 10. 2009 / 18:50 | |
| | Samozřejmě i na zemi,to abych se nedotknul řídících |
| |
|
|