| | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 10:24 | |
| | mam program DXTBmp a photoshop CS4. Potrebujem radu ohladne repaintov namalujem si paint vo photoshope ulozim ako 32bit a potom to otvorim v DXTBmp vsetko ide oka ale potrebujem vediet do coho je najlepsie prekonvertovat ten repaint, aby bol v najlepsej kvalite niekto mi poradil Extended 32bit 888-88 je to najlepsia kvalita prekonvertovanie alebo nie ? poradte plis vopred dakujem |
| |
|
| | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 11:06 | |
| | 32bit 88-8888 dělám od začátku, super kvalita minimum FPS break. |
| |
|
| | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 11:33 | |
| | Ono jak na který addon dát textury 32bit 88-8888. Někdy je lepší texturu před uzavřením v photoshopu ještě celou zostřit uložit jako jpeg a přes DXTBmp je dát do formátu DXT3. Výsledek je mnohem efektnější...a absolutně nenáročný na FPS. Nevím o tom,že by textura 32bit 88-8888 nebyla náročná na FPS...spíš naopak. Pro ty co mají slabší PC je vhodnější způsob který jsem popsal. |
| |
|
| | | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 12:04 | |
| | aa kendy dik za poradenie fakt tie textury rychlejsie nacitava ked su DXT3 ako ked su v88-8888 tam ich pomensi a viac aj fps to ze re este raz dik |
| |
|
| | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 15:10 | |
| | Martine
pro FSX to konvertuj do DDS. |
| |
|
| | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 15:22 | |
| | dikes do fsx som nemal ani saju co bude najlepsie .. dik moc |
| |
|
| | | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 15:41 | |
| | On FSX zatím stejně plně nechodí na DirectX,ale umí už ty dds textury zpracovat a až nějakým upgrade se to rozeběhne naplno,tak už to budeš mít hotové
Já osobně jsem si už několik repaintů pomocí DXT předělal na DDS,akorát je třeba původní texturu před konvertorováním na dds. obrátit !!! na to pozor. Je to ta volba Flip image a ty zvolíš tu horní možnost. Je to trochu blbákov,ale jde to |
| |
|
| | | | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 16:21 | |
| | ked budem mat fsX tak aspon viem |
| |
|
| | | | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 19:06 | |
| | až nějakým upgrade se to rozeběhne naplno,
optimisto... |
| |
|
| | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 10:06 | |
| | Pro Gustava: Kdo by asi ten update udělal, když MS rozpustil ACES studio? FSX je jednoznačně mrtvá platforma, s jejímiž nectnostmi už nikdo nic neudělá. Počkáme do roku 2012 na nový sim od Aerosoftu... |
| |
|
| | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 10:18 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 10:32 | |
| | | |
|
| | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 10:47 | |
| | Ty veris, ze Aerosoft, ktery udelal par scenerii a dalsich doplnku, najednou zvladne takovou komplexni vec, jako cely simulator se vsim vsudy? To je dost naivni To uz verim spis tomu, ze po pominuti krize, coz je nadohled, bude pokracovat MS. I kdyz urcite ne s updaty FSX, tam bylo jasne receno, ze jeho vyvoj skoncil. A pripadne dalsi pokracovani urcite nebude na zaklade FSX. |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 10:53 | |
| | Aerosoft nic sám nedělá, dělají to vývojáři. Tito vývojáři mají zkušenosti se scenérkama. ACES má zkušenost s tvorbou simulátoru. Aerosoft je především vydavatel = má prachy. Jak už bylo napsáno, může si dovolit zaplatit prakticky kompletní ACES studio a nadiktovat jim základní vlastnosti. |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 10:55 | |
| | tak, proc by to nezvladl? kdyz tam delaji lidi, co se podileli na puvodnim flight simu, tak zmanagovat se to da...
no, ms ma na to pokracovni horsi vychozi pozici - pokud ty lidi z aces studios vyhodil, tak to pro nej bude narocnejsi.
spis bych se bal, aby z toho aerosoft neudelal arkadu ve stylu svych modelu letadel... |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 11:57 | |
| | Aerosoft ma aj svoje lietadla? Pokial viem robia iba scenerie a utility. Lietadla iba distribuju od inych vyrobcov (flight1, digital aviation..atd) Pokial sa mylim tak ma opravte, diky |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 12:34 | |
| | Discus Glider je jejich, pokud vím, a chystají i vlastní A320. Ale opět, nedělá to přímo Aerosoft, jen platí vývoj. |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 14:07 | |
| | No prave, proto jsem psal o te komplexnosti. Mam strach, aby to nebyla misto simulatoru jen hra na pilota Vim, ze ty lidi z ACES to zvladnou, otazka je, kolik jich zbylo No a taky je jasne, ze Aerosoft tezko muze investovat takove castky do vyvoje, nakupu zdrojovych dat, licenci a podobne, jako si mohl dovolit MS. Takze bych byl velmi opatrny v ocekavanich. Navic sami pisou, ze jsou rozhodnuti jen na 80%, ze do vyvoje pujdou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 14:13 | |
| | Ty víš, kolik investoval MS? A znáš finanční situaci AS? Pokud bych mohl Aerosoftu poradit, radil bych jim odkoupit projekt X-Plane... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 17:30 | |
| | Jiste je, ze MS ma nesrovnatelne vetsi financni moznosti, nez nejaky AS, o tom snad neni sporu Jinak nakup X-plane by byla pekna blbost, taky ma spoustu much. Nejrozumnejsi by bylo zacit na zelene louce s tim, ze by z kazdeho simu vybrali ty nejlepsi vlastnosti a z toho udelali novy simulator s nejnovejsimi technologiemi a hlavne nezatizeny nutnosti byt kompatibilni s cimkoliv starsim a poucit se z chyb MSFS i X-Plane. Pak by to stalo za to. |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 14:25 | |
| | Kolikpak modelů od Aerosoftu pan Tragéd poslední dobou prakticky zkoušel, že nám zde v jedné větě zhodnotil kompletní addonovu letadlovou nabídku? |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 14:31 | |
| | Doporuč nějaké ....
Jejich DHC6 T/O me docela nadchnul F16 sem zas cetl ze je to peknej frame killer |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Update FSX 13. 10. 2009 / 18:20 | |
| | Bohužel nemohu sloužit, od Aerosoftu nic nemám, a proto jsem se optal, neb výše zmiňovaný má patrně všechny jejich addony v malíčku, když si může dovolit takové rozsáhlé hodnocení. Sám bych nějaký ten eroplán pořídil, hlasy v zahraničních forech jsou vcelku příznivé. |
| |
|
| | | | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 19:49 | |
| | A na cem teda Gustave FSX bezi, kdyz ne na directX? |
| |
|
| | | | | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 12. 10. 2009 / 20:39 | |
| | myslel 10 asi |
| |
|
| | | | | | | | DXTBmp-konvertkovanie repaintov 15. 10. 2009 / 15:15 | |
| | Tak tak myslel jsem tu desítku.Ono je to s tím Directem vůbec podivné,protože jak občas zabrousím na nějaká ta " pařanská " fóra,tak na to celkem nadávají.Ovšem já jsem měl doposud štěstí a jedou mi pod tím i Settleři 3 a to pro moje " paření " stačí.Akční pařby nehraju,protože jsem už dvakrát málem dostal infarkt |
| |
|
|