Ahoj, potřebuji ověřit přesně funkci umělého horizontu na ruských strojích. Pamatuji si, že jsem tu kdysi něco o tom viděl, ale nedokážu to najít, jen tuto diskuzi:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=146741&lan=0&style=2
Jenže, já potřebuju přesnější informaci:
Mi-24 - její horizont, zdá se, funguje úplně přesně stejne jako západní typy, viz například tento snímek:
http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mil-Mi-24.../0440803/L/
Mi-17 - tento přístroj je jiný, klonění (bank) je znázorněno "U" rafičkou, která se naklání na tu stranu, jako letadlo:
http://www.airliners.net/photo/Czech-Republic--/Mil-Mi-17/0971243/L/&sid=ccbdf949aa75785089d9bb4d276c838a
Ale není mi jasné, zda se to pozadí ukazující klopení (pitch) pohybuje stejně jako západní typy.
A pak je tu další typ ruského horizontu, napriklad u Mi-2 a starsich stihacek. Ten nekdy ma a nekdy nema cernobily ukazatel klopeni a taky nevim, jak se pohybuje vuci horizontu...
http://www.airliners.net/photo/Poland---Sanitary/PZL-Swidnik-Mi-2-Plus/0645055/L/
A pak je tu jeste jeden krasavec, napriklad u An-2, kde, zda se, se pohybuje ta rafička klonění i nahoru a dolu... Sem z toho trošku zmaten, přiznávám...
http://www.airliners.net/photo/Antonov-An-2/1248204/L/
|
|