FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 1. 1. 2025, Nový rok Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IVAO C2 exam LKTB- známé bolístky pilotů. Jeden příspěvek | Celý strom
IVAO C2 exam LKTB- známé bolístky pilotů.   7. 10. 2009 / 11:22
Gustav ( BHA576 )   
Tak Míšovi gratuluji za dvojhvězdí.Provoz měl slušný a věžník si také zařádil do sytosti.
MA s A380 je také docela hezké,akorát ta jeho simulace reaguje docela zmateně Asi s ní soudruziod WILCO moc nepočítali
A teď ta bolístka nás pilotů ( virtuálních).Chlapi - chybí nám cit pro vzniklou situaci.Když mám na frekvenci velmi živo ( vidím i TCAS ),slyším,jak se řídící i piloti smaží - tak svá hlášní zkracuji na minimum.Opakování taktéž. Většinou stačí jen : vlevo 330 a číslo volačky třeba 576 to Bohemia si už mohu odpustit.Často nás k tomu navede i sám řídící,který třeba řekne 576 klesej na 5000 a je to.Zvláště angličtí řídící toto používají,když je tam husto.
To samé platí pro žádání o letové povolení.Když slyším na frekvenci jak jeden povel stíhá druhý - tak do toho přece nezačnu vnucovat svoje letové povolení a chvíli počkám,až se to uklidní.Nějaká minuta mne přece nepoloží
Za poslední - ve zhuštěném provozu se podle odposlechnutých příkazů pro ty druhé dá docela slušně předvídat,kdy přijde řada na mne a jaké manévry druhých letadel v mém okolí budou následovat.Stačí poslouchat i to , co říkajím těm druhým
Tak a vo tom to je
 

IVAO C2 exam LKTB- známé bolístky pilotů.   7. 10. 2009 / 11:55
Jandik   
Pravdu máš, ale někdy je problém právě v tom, když se přelaďuje frekvence, kdy nechtěně do někoho vletíš. IVAP ti řekne member join a začneš mluvit, páč se ti zdá ticho, ale... na druhé frekvenci někdo mluví a ty něž ho uslyšíš, máš půj hlášení dohlášený. Ale co se týče třeba povolení TWR, je fakt lepší se zahlásit a počkat až vás věžka vyzve, bu´d řekne zavolám, nebo hned povolení dá. Tak to dělám já a je to fajn, protože řídícímu nevlezu do plánovaných povelů pro ty, co se už rozjeli k rwy nebo na ní stojí. Vemte v potaz, dokud nemáte spuštěné motory, máte nejvíce času čekat oproti těm, kteří už sosají kerosen z nádrží a mají ho vypočítaný. Další věc jsou nováčci, kteří nedokážou ani správně opakovat, pro ty by bylo lepší se na zahuštěné letiště nemačkat, prže to tam pak opravdu jen stojí a přeřvává jeden, druhého, a pak chudák věžník.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ