| | IVAO C2 exam LKTB- známé bolístky pilotů. 7. 10. 2009 / 11:22 | |
| | Tak Míšovi gratuluji za dvojhvězdí.Provoz měl slušný a věžník si také zařádil do sytosti.
MA s A380 je také docela hezké,akorát ta jeho simulace reaguje docela zmateně Asi s ní soudruziod WILCO moc nepočítali
A teď ta bolístka nás pilotů ( virtuálních).Chlapi - chybí nám cit pro vzniklou situaci.Když mám na frekvenci velmi živo ( vidím i TCAS ),slyším,jak se řídící i piloti smaží - tak svá hlášní zkracuji na minimum.Opakování taktéž. Většinou stačí jen : vlevo 330 a číslo volačky třeba 576 to Bohemia si už mohu odpustit.Často nás k tomu navede i sám řídící,který třeba řekne 576 klesej na 5000 a je to.Zvláště angličtí řídící toto používají,když je tam husto.
To samé platí pro žádání o letové povolení.Když slyším na frekvenci jak jeden povel stíhá druhý - tak do toho přece nezačnu vnucovat svoje letové povolení a chvíli počkám,až se to uklidní.Nějaká minuta mne přece nepoloží
Za poslední - ve zhuštěném provozu se podle odposlechnutých příkazů pro ty druhé dá docela slušně předvídat,kdy přijde řada na mne a jaké manévry druhých letadel v mém okolí budou následovat.Stačí poslouchat i to , co říkajím těm druhým
Tak a vo tom to je |
| |
|