Jak který a jak na kterou funkci. Pravdu má spíš tragéd.
Třeba u kapitánů (to samozřejmě bedlivěji sleduju) je optimum nálet mezi 5-6tisíc hodin, to je pravda. Větší nálet rovná se dražší člověk, který už ale o moc víc nepředvede.
U F/O je zase pro firmy výhodnější ten s malým náletem. Jednak se nebude na pravé židli hned ošívat, že už by mohl doleva, je tvárnější a v neposlední řadě levnější. Samozřejmě nevylučuji, že právě přichází doba, kdy se to změní. Do budoucna nikdo nevidíme.
Jojo, zlaté doby dopravního letectví z pohledu pilotů skončily. Už teď pomalu začíná znít jako povídka starého zbrojnoše, že ještě před pěti lety udělali z pilota-strojníka A.J.Scandalla velitele vzdušného korábu, když měl nálet pouhopouhých 2400h a jako první oficír alias pomocný pilot létal dva roky (neb 230hodin v operačně výcvikové jednotce na L-410 za skutečnou praxi ještě nepovažuji). Jaká to nezodpovědnost |
|