FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Co znamená Frozen ATPL? Jeden příspěvek | Celý strom
Co znamená Frozen ATPL?   13. 8. 2004 / 15:27
Rambo
Zdravím!

Já to chápu tak, že človľk umí teorii, ale nelítá.
Budu však rád, pokud mi to nľkdo více objasní.
Díky.
 

Re: Co znamená Frozen ATPL?   13. 8. 2004 / 15:57
A.J.Scandall   
Ne, to znamená, že má daný letec kvalifikaci CPL/IR (to jest obcodní pilot vícemotorových letadel s přístrojovou doložkou) a k tomu teorii pro ATPL (dopravní pilot, tj. velitel vícepilotních letadel v obchodní dopravě).
Aby se z frozen ATPL stalo ATPL, musí daný letec nalítat 1500hodin a (nejsem si jistej) 250hodin jako velitel. Pro tenhle účel se však hodiny nalítané na dvoupilotním letadle dělí dvěma. Dále lze započíst až 100hodin ze simulátoru (bohužel ne FS. Znamená to že, letec, který nastoupí na dopravák a má 200hodin, musí nalétat (1500-200-100hodin sim=1200x2)=2400h= 4roky na dopraváku, než může zažádat o zkoušku dovednosti na ATPL. A zbytek do 250ti hodin jako velitel musí nalítat jako PICUS (velitel letadla pod dohledem)

Proto je výhoda lítat taky ještě malý letadla
 

Re: Re: Co znamená Frozen ATPL?   13. 8. 2004 / 16:39
Willy
Proto je výhoda lítat taky ještě malý letadla

...myslis jako jedno pilotni? nebo proc, to jsem tak uplne nepochopil. A stejne nevim, ale obchodni letecka doprava se snad vzdycky musi letet ve dvoupilotni posadce, snad s vyjimkou letu VFR (day), nebo se pletu?

Diky... Vlada
 

Re: Re: Re: Co znamená Frozen ATPL?   14. 8. 2004 / 16:27
A.J.Scandall   
Jasně, myslim jednopilotní a konkrétně sportovní, ne v aerotaxi. Hlavně kvůli velitelským hodinám.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ