| | | Co znamená Frozen ATPL? 13. 8. 2004 / 15:27 | |
| | Zdravím!
Já to chápu tak, že človľk umí teorii, ale nelítá.
Budu však rád, pokud mi to nľkdo více objasní.
Díky. |
| |
|
| | | Re: Co znamená Frozen ATPL? 13. 8. 2004 / 15:57 | |
| | Ne, to znamená, že má daný letec kvalifikaci CPL/IR (to jest obcodní pilot vícemotorových letadel s přístrojovou doložkou) a k tomu teorii pro ATPL (dopravní pilot, tj. velitel vícepilotních letadel v obchodní dopravě).
Aby se z frozen ATPL stalo ATPL, musí daný letec nalítat 1500hodin a (nejsem si jistej) 250hodin jako velitel. Pro tenhle účel se však hodiny nalítané na dvoupilotním letadle dělí dvěma. Dále lze započíst až 100hodin ze simulátoru (bohužel ne FS. Znamená to že, letec, který nastoupí na dopravák a má 200hodin, musí nalétat (1500-200-100hodin sim=1200x2)=2400h= 4roky na dopraváku, než může zažádat o zkoušku dovednosti na ATPL. A zbytek do 250ti hodin jako velitel musí nalítat jako PICUS (velitel letadla pod dohledem)
Proto je výhoda lítat taky ještě malý letadla |
| |
|
| | | | Re: Re: Co znamená Frozen ATPL? 13. 8. 2004 / 16:39 | |
| | Proto je výhoda lítat taky ještě malý letadla
...myslis jako jedno pilotni? nebo proc, to jsem tak uplne nepochopil. A stejne nevim, ale obchodni letecka doprava se snad vzdycky musi letet ve dvoupilotni posadce, snad s vyjimkou letu VFR (day), nebo se pletu?
Diky... Vlada |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Co znamená Frozen ATPL? 14. 8. 2004 / 16:27 | |
| | Jasně, myslim jednopilotní a konkrétně sportovní, ne v aerotaxi. Hlavně kvůli velitelským hodinám. |
| |
|
|