| | | 3D Studio Max 3.1 vz Gmax 5. 6. 2002 / 01:27 | Dalibor |
| | Možná už tady podobný dotaz byl, ale zajímalo by mě jestli když mám Maxko, musím stahovat Gmaxe, a nebo jestli můžu modelovat přímo v Maxku a použít jenom pluginy z instalačního CD FS 2002 Pro. Jak titulek napovídá mám verzi 3.1 a nevím, jestli jsou pluginy pro Gmaxe kompatibilní s touto verzí a nebo pouze s Maxkem 4. Díky |
| |
|
| | | Re: 3D Studio Max 3.1 vz Gmax 5. 6. 2002 / 07:33 | Petr Bednář |
| | Pluginy nejsou kompatibilní ani s jedním. MakeMDL je samostatný program, který vyžaduje jako vstup data ve formátu DirectX - soubor s příponou X.
V MAXu modelovat můžeš, ale musíš to pak vyexportovat do DX. (Já jsem to dělal pomocí exportu do 3DS a následného zkonvertování pomocí dosovské utility conv3ds.exe, která to převede do X - najdeš ji někde u mrkvosoftů).
Pak jsou tady ještě určité rozdíly ve skladbě materiálů... |
| |
|
| | | Re: 3D Studio Max 3.1 vz Gmax 5. 6. 2002 / 18:23 | |
| | Plugin pro Gmax jsem s MAXem primo nezkousel, ale kdyz uz, tak Gmax je odvozen od MAXe4.
Co jsem ale zkousel, je to, ze muzes v MAXu modelovat a pomoci pluginu exportovat do *.X souboru a ten umi samostatnej MakeMDL nacist a predelat na *.mdl nebo *.bgl
Jestli mas CD FS2002 Pro, tak tam uz mas i instalaci Gmaxe 1.0
Kdybys chtel novejsi verzi 1.1, tak staci stahnout jen ten 20MB soubor - help a tutorialy jsou stejny jako na CD FS2002.
Z MAXe muzes taky ulozit *.3ds soubor a ten umi Gmax 1.1 dobre naimportovat. |
| |
|
| | | | Re: Re: 3D Studio Max 3.1 vz Gmax 5. 6. 2002 / 22:01 | Dalibor |
| | | |
|
|