| | | letové plány 2. 10. 2009 / 18:20 | |
| | Ahoj mohl bych se zeptat jak se dávají letové plány z tohoto webu do fs 2004?? |
| |
|
| | | letové plány 2. 10. 2009 / 21:26 | |
| | ako prve sa to robi takto. v menu odklikni FORUM a tam vyber Vyhledavani .. skus trochu pozriet a najdes aj ten navod si myslim |
| |
|
| | | letové plány 2. 10. 2009 / 22:35 | |
| | 1) Vymyslíš si trasu, třeba Praha LKPR - Varšava EPWA
2) Vlezeš na Route Finder ( http://rfinder.asalink.net/free/ )
3) Vyplníš letiště vzletu (departure), cíle (destination) a letovou hladinu (enroute altitude)
4) Klikneš na FindRoute
Pro větší realitu bys měl ještě zaškrtnout RAD a CDR a pak podle omezení ovlivňovat výběr ale to tady popisovat nebudu, je to popsáno tuším v jednom z IFR tutoriálů na IVAO CZ.
5) Vypadne ti trasa respektive tři pohledy na stejnou trasu.
6) Vezmeš ten prostřední (viz _neúplný_ příklad dole) a okopíruješ si to do schránky
ID FREQ TRK DIST Coords Name/Remarks
LKPR 0 0 N50°06'03.00" E014°15'36.00" PRAHA/RUZYNE
HOLAN 16 30 N50°35'08.74" E014°29'44.63" HOLAN
LDZ 112.4 68 23 N51°48'00.42" E019°39'22.13" LODZ
EPWA 63 53 N52°09'56.70" E020°58'01.64" WARSZAWA/OKECIE
7) Vlezeš tady do "Plánování letů" a vložíš tam tu detailní část (ze schránky).
Dáš si pozor, abys tam nevložil na konec prázdný řádek.
8) Klikneš "Stáhnout FS2004 Flightplan", nabídne ti to soubor LKPR-EPWA.pln a ty jej uložíš do adresáře kam si ukládá data FS (tuším je to v Dokumenty / Flight Simulator Files či tak nějak )
9) Nastartuješ FS 2004, zvolíš letadlo, umístiš ho do Prahy a vybereš volbu pro načtení plánu (Load flightplan ?) a načteš uložený soubor z předchozího bodu.
Sice nemám FS2004 a PLN jsem snad nikdy nepoužil ale jsem přesvědčen, že přesně takto to funguje. |
| |
|
| | | | letové plány 2. 10. 2009 / 22:43 | |
| | | |
|
| | | | | OT: tak aspon vtip 2. 10. 2009 / 23:17 | |
| | V tom případě jsem poskytl zcela správnou, nepoužitelnou odpověď
Přihodím v té souvislosti vtip, i když už tady asi byl:
Takhle vám normálně letí letadlo do Seattlu a venku je hrozná mlha, není vidět ani na deset metrú a najednou přestanou jít i všechny přístroje. Pilot celej zoufalej lítá sem a tam, jestli neuvidí nějakej maják nebo něco podobnýho, ale ono nic a už mu pomalu dochází palivo a cestující jsou docela nervózní. Nakonec trhlinou v mlze uvidí velký mrakodrap a v posledním patře za oknem je v práci nějakej chlápek. Tak pilot vykoukne z letadla a volá: "Hej, dobrý muži, nevíte, kde jsem?" Chlápek odpoví: "Jistě. Jste v letadle."
A tu pilot provede manévr, otočí se o 230 stupňú a provede čisté přistání na letišti o pět kilometrú dál. Cestující jsou samozřejmě úplně hotoví a ptají se, jak to dokázal.
"Jednoduše," odpoví pilot. "Položil jsem tomu muži jednoduchou otázku. Jeho odpověď byla zcela správná, ale naprosto k ničemu. Z toho jsem usoudil, že ten mrakodrap musí být sídlo Microsoft HotLine a odtamtud je letiště pět kilometrú na severovýchod!"
|
| |
|
| | | | | | OT: tak aspon vtip 2. 10. 2009 / 23:38 | |
| | | |
|
| | | | | | OT: tak aspon vtip 3. 10. 2009 / 02:19 | |
| | -rypnuti-
.. na ms hotlajnu mi nesahej. zajimalo by me, kolik z tech lidi, co tyhle vtipy vypravi, s tou hotlajnou nekdy prislo do kontaktu.
-/rypnuti-
|
| |
|
| | | | | | | OT: tak aspon vtip 3. 10. 2009 / 07:20 | |
| | to asi řeší aktualizace takže pilot nebyl ilegál |
| |
|
| | | | | | | OT: tak aspon vtip 3. 10. 2009 / 09:35 | |
| | Mám s nima každou chvíli něco. Než se mi povede vysvětlit jim, že jsem jejich gold partner, je to občas pro hodně silné nervy Ale záleží, co člověk chytí za stoupu na druhý straně drátu. |
| |
|
| | | | | letové plány 3. 10. 2009 / 10:27 | |
| | ano to byly mysleny al provoz tak jak se tam dá třeba ten tvs z kategorie al provoz? |
| |
|
|