FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY Jeden příspěvek | Celý strom
Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 21:14
Krechi   
Nevím jestli tu byl odkaz na tohle velice zajímavé video, ale pro milovníky An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY
http://www.avsim.su/f/s-zemli-99/an-124-posle-vikata-23848.html?action=viewonline
 1x  

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 21:24
Koprik
...prima, by mě zajímalo, co na to švédský ÚCL...)))
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 21:32
MiG-21MFN
ve švédsku se neřeší kraviny těm je to asi buřt
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 21:53
L3V3L
Ten člověk, jak tam před ním utíká.. docela crazy
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 22:21
Vačice   
Tohle mi připomíná některé pilot na IVAu
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 22:32
Rychlokvaška
Moc pěkný Vůbec si říkám proč se řeší nějaké minimální šířky rwy pro otáčení a turnpointy, pojížděčky a další zbytečnosti
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 22:38
Mike2811
Protože ne každé letadlo vydrží tolik jako letadlo, které si postavili sami rusové. A podle toho se k němu chovají...

Ad video: je to bomba, Ruslan SUV...
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 22:59
Rychlokvaška
Mňo, já mám spíš pocit, že oni se tak chovají ke všemu
Dvě mašiny které prošly jejich rukama musím občas řídit
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 23:03
FSPilot   
Ruska tiechnika, americka tiechnika....
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   29. 9. 2009 / 23:31
Matura   
Ruske komponěnty, Americke komponěnty, všechno z Taiwanu.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 07:20
SONP   
Pochopitelně, že se tak chovají ke všemu. Vtip je v tom, že originál ruské stroje jsou na to stavěné, kdežto emerické a evropské ne, a podle toho pak taky vypadají.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 08:05
Hary
nelze nesouhlasit,ruské letadla vydrží hodně,z mého pohledu je to dobře,nedovedu si představit ,že se z toho bahna souká nějaký Bojásek nebo Erbásek
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 10:05
Koprik
...spis by se asi pilot "erbasu" nebo "bojingu" ujistil, ze se na to letiste vleze, pokud by to teda nebyl dalsi Ilja Muromec)))
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 11:54
Gustav ( BHA576 )   
Bojásek i Erbásek,by se z toho bahna vysoukali úplně stejně jako Ruslan.
Tuhost podvozku by to měla vydržet,protože někdy při přistávání dostane na frak mnohem víc.
Jo a , co se týká tahu motorů - tak ty jsou schopné to letadlo sunout i po břiše bez podvozku. Takže klídek.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 12:02
Lowmick   
Ruska letadla jsou opravdu trochu jina nez ty "ostatni". Nejaka tuhost podvozku samozrejme musi byt, ale celkove jsou to proste kusy "zeleza" ktery vydrzej o neco vic. "Takže klídek."
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 12:35
Gustav ( BHA576 )   
Bejvávalo,bejvávalo kamaráde.Od půlky devadesátých let se šetřilo úplně stejně jako jinde,takže ty éra už dávno nejsou robustní jako bývalo třeba Tu 154.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 13:03
Kachna   
No, nevim kámo, nedávno sem si četl technologický postup na vyprošťování zapadlého ATRka z bláta, sněhu a písku. Musím říci, že ačkoli ATRka je dělaná na nezpevněný povrchy, takpodvozek je hodně velká bolístka. A pokud západní éro zapadne, tak se vyprošťuje za kování k tomu určené někde na podvozku. Od kolegů znám z vyprávění, jak rusové na Ruzyni zapadli zapadli se 154řkou. Na letišti sehnali všechno, co mělo ruce a nohy a šlo se tlačit. Tohle by západní stroj nedal,...

Jo a k tomu chování se k západním strojům, jak k ruským tento jev mhu potvrdit. Protože v zimě, kdy bylo zapadlé letiště a nelétalo se, B737 Russia bylo jediné éro, které odletělo. Zavolali na věž kolik je sněhu, když řekli, že prašan do 20cm, tak řekli, že letí.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 13:19
Mike2811
Tak mě napadá, mají letecké pneumatiky taky něco jako zimní vzorek nebo terenní vzorek ?
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 13:25
Tragédie v JRD
k cemu by ho mela?
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 13:32
Mike2811
Nejspíš proto, aby na neudržovaných nebo polních letištích lépe držela směr a účinněji brzdila ?
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 13:36
Kachna   
Asi jo. A podvozek byl tak strašnej výkovek, že mu nějakej shimi kmit nevadil
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 14:46
Jirka Kallasch   
no asi kdyz letej ve snehu nebo pres hory ....
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 15:03
FSPilot   
Na hory jsou sněhové řetězy!
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 13:27
Kachna   
běžně ne. pneu mívají vědšinou sudý počet drážek vedoucí kolem dokola. Nevím, jak teď, ale na starších ruských letadlech býval vzor podobný zimním pneumatikám. pokusím se najít detail
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 13:29
SONP   
Ad Rossija 737

Mám někde doma na hardu obdobnou korespondenci z doby, kdy sem ještě lítali jakožto Pulkovo a na Ruzyni byla sněhová bouře. Znělo to asi takto:

DEL: "All stations, runway is snow covered 200 milimeters, please state intentions."
Air France: "Roger, we will wait for better condition"
Lufthansa: "Standing by for better runway conditions"
KLM, Alitalia to samé, a najednou se ozvalo se strašlivým ruským přízvukem a typickým hukotem ruské vysílačky: "Dělívery, Pulkovo 222, chau maš snou?"
Delivery: "20 centimeters"
"Dělivery, Púlkovo tu tu tu róger. Rekvéstin klírinc destéšon Sankt Pětěrburg Pulkovo etc."

Možná bych to někde ještě našel...

 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 14:33
Koprik
..jak rikaji hosi od CUBANY, Very easy, yes....))
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 16:13
SONP   
In Russia, they fly IL-62 five people! We Cubana, we fly it three people! Very easy plane IL-62, yes!
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 16:18
Koprik
..prave premyslim, jake jsem narodnosti, pac kdyz me chytne masochisticka, tak se s PT TU154 M trapim sam.....))
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 21:50
Flado
hmm to tu je aj niekto co to robi vo dvojici? alebo nebodaj trojici?... ak vsetci tak potom som tiez masochysta
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 15:06
FSPilot   
No, ale pořád se zmiňujete o východních mašinách, jmenovitě Tu-154 a starší. Co myslíš, že by snesl Sukoi SuperJet ? Já myslím, že to samé, co A319
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 15:12
Jirka Kallasch   
kdyz uz tak spis EMB 170/190
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 15:14
Koprik
Priznam se, ze k ruskemu letadlu (sice se spoustou zapadnich imperialistickych vychytavek) nemam moc duveru nota bene kdyz ho sami Rusove pojmenuji SUPER)))
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 19:47
Lowmick   
Ne, nebejvavalo kamarade. I moderni letadla vyrobena v Rusku dokazi vydrzet oproti ostatnim mnohem jinaci veci. Vubec nektere prvky ktere prekvapuji svoji jednoduchosti a bytelnosti jsou proste famozne fenomenalni...
Navic se mi zda, ze do toho Rusove davaji navic jeste takovou rekl bych moderni esteticnost (oproti dobam minulym). Proste naucit letat skrin je sice hezke, ale ted uz je potreba aby to i trochu vypadalo.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 20:09
FSPilot   
Mohl bys uvést příklad takového moderního ruského letadla
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 20:27
Mike2811
Tak od boku: Il-86, Il-96, Tu-204 ?
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 21:15
FSPilot   
Musím se přiznat, že při pohledu na tyhle stroje mi nedochází, že jsou na tom věkově podobně, jako např. B737-500, ikdyž Il-86 je téměř o 10 let starší (což je dost), takže toho bych vynechal, nicméně na mě působí dost zastaralým dojmem
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 21:57
Flado
este doplnim IL-114, Tu-334, An-70, An-130 a iste by sa este nejake naslo tieto ma len teraz napadli..
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 20:52
Lowmick   
SMG-92
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 21:08
FSPilot   
Já měl za to, že se bavíme o velkých dopravních mašinách, proto jsem to nepsal a krom toho, že to vypadá na docela věrnou kopii Pilatuse, tak mi to moc jako dopravní letadlo (ve smyslu velkokapacitní přepravy osob nebo nákladu) nepřipadá
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 21:34
Lowmick   
Kdo kde psal ze se bavime pouze o velkych erech?
V jakych KONKRETNICH vecech ti pripada Finist stejny jako Pilatus? A odpoved kridlo nahore a ostruha neberu, takovych je x dalsich letadel.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 22:45
Koprik
Nechci Ti brát Tvoje nadšení, neb jsi v tom jistě nějak zainteresován a máš pro toho Finista slabost, nicméně Finist vypadá jako něco, co už velice úspěšně a ve slušných počtech na světě dávno řadu let poletuje - jo, myslím tím Pilatuse PC6 Turbo Portera, ať se Ti to líbí, nebo nelíbí.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 12:13
Jakov
UTFG! původní finist byla hvězdice, až pozdějc do toho začli montovat turbínu, kvůli tomu se předělal čumák a vypadá to tak jak to vypadá...
Tady je původní verze
http://www.airliners.net/aircraft-data/stats.main?id=374
A jak psal Lowmick, to že to má vostruhu a je to vzpěrovej hornoplošník fakt neznamená že je to obšlehlej Pilatus. Plus výkonově to je krapet vejš než Pilatus...
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 21:02
Gustav ( BHA576 )   
Souhlasím,třeba poslední výtvor jako by z oka vypadnul A319
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 12:14
Jakov
A co Il-96?
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 14:59
Gustav ( BHA576 )   
To je hezké letadlo.Vybavení na úrovni.Vzhled velmi pěkný.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 14:48
Hary
o tom trochu pochybuju
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 14:53
Hary
o tom trochu pochybuju,myslím že pilot bojaska nebo erbáska by do takového samovyprošťování nešel,spíš bych to viděl u těchto typů na zavolání armády techniků a pozemní podpory na vyproštění aby se náhodou neodřel lak
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 16:31
Jakov
Vono to celý podle mě bude hlavně záviset na počtu náprav a jednoduchym zatížení na jednu nápravu...jestli jste si všimli, těch kol mají opravdu hodně, oproti tomu taková B737 jim má opravdu málo, tudíž se prostě víc bořej...a pak když máte nenaloženýho ruslana, kterej má v tu chvíli hodně přebytek tahu+hodně kol, tak se to zjevně dá
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 18:02
Gustav ( BHA576 )   
No to je dané váhou stroje.
Jestli jste viděli film Letiště,tak tam ze sněho vyjel i se starou B707
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 00:02
Hary
Tak jo,si porovnejte váhově mašiny,nebudem srovnávat airbusy a béčka,zkusme to už jedině s Globemastrem a Galaxy,jak prázdní nebo full,jsem si jist,že ˇoba jmenovaní by toho nešli,neříkám že by to technicky nezvládli,i když člověk nikdy neví,prostě rusák staví letadlo aby se o sebe pokud možno vždy postaralo samo,vždy,kdekoliv,zápaďáci takhle letouny nestaví
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 01:19
Koprik
...nebo taky staví letadlo z toho, co má po ruce a kým má po ruce a pak to někdy vypadá....případně ty letadla jsou váhou a spotřebou úplně někde jinde.Jednoduchý příklad - původní Bulík 737 je ze 60tých let a od začátku se počítalo pouze s 2 členou posádkou....na rozdíl od Tůček 134 a 154 zhruba ze stejné doby - (která mám mimochodem moc rád), nicméně hravě zaměstanala v kokpitu 4-5 chlapů....nu vot těchnika)))
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 07:56
SONP   
Přítomnost borťáka na palubě byla běžná i u amerických letadel až do 80. let. Čili to není ruská specialita, viz DC-10, L-1011, B-727, 747-200. A už jsme u tříčlenné posádky, DC-9 a B737 se svojí dvojčlennou byla spíš výjimkou, a také to vyvolávalo otázky, zda absence FE (S/O v americké terminologii) není nebezpečná.

Pak je tu přítomnost navigátora - šturmana, což jednak souvisí s navigační složitostí prostoru bývalého SSSR a jednak se zvyklostmi ruského letectví, kdy pilot letí, ale nekomunikuje, nebrejlí do map, pouze poslouchá příkazy šturmana o změně kursu. Bylo to dáno ne nekvalitou leteckého průmyslu, ale určitou zaostalostí pokud jde o elektroniku, která se objevila až v 80.letech. Teprve tehdy můžeme začít mluvit o tom, že ruská letadla jsou pozadu - zatímco B737 už má pokročilé navigační vybavení typu IRS s displeji, na kterých se objevuje trasa, navigační vybavení TU-154M je téměř stejné jako v 70.letech.

ČSA prokázaly, že se TU-154 po Evropě dá bez problémů lítat ve třech, tzn. jako západní letadla stejné kategorie.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 00:03
Hary
ve filmu...
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 00:05
Hary
no to je jasné snad každému,a o to právě jde,prostě Rusáci staví letadýlka trochu jinak
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 23:11
kuma   
Je to klasika....
Vzpomeňte na AeroMexiko, Joea Patroniho, výstražný panel svítící "jako celé Las Vegas" - a Haileyovo Letiště (kniha, nikoliv film). Tam to, tuším, byl B-727 (nebo 707?)
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 09:24
dandee
No neviem , ci to neboli aj posledne chvilky zivota toho koko.a regulovcika, zasral im lopatky kompresora.
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 20:44
skyfly
ty rusaci sa fakt z ničim ne*erou
to video hovori ze vše...
zachadzal s tym erom jak pepa z depa ked zapadol s traktorom u nás na vsi
a ty pobehující králici pred ním - jeden uteka pred pridakom a druhy s kamerou - to nema chybu , rockhyhorrorpictureshow ))
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   30. 9. 2009 / 22:20
tibor
To je jasné - toto triezvy človek nespravý...
 

Video An-124 - samovyprošťování z bahna a sněhu po vyjetí z RWY   1. 10. 2009 / 08:01
dandee
nezda sa ti to posledne slovo nejake divne?
Skus to este raz.....
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ