| | | Stiny mraku na zemi... 28. 9. 2009 / 11:50 | |
| | | |
|
| | | Stiny mraku na zemi... 28. 9. 2009 / 12:09 | |
| | Hmmm Vypadá to, že FSka se graficky začíná dostávat do úplně jiné dimenze Co by to chtělo ale především, tak úplně změnit celkovou dynamiku - i na to možná dojde, snad a za pár let, kdy budou PC, které dneska ani nemáme ve snech to bude hodně pohodové lítání |
| |
|
| | | Stiny mraku na zemi... 28. 9. 2009 / 14:26 | |
| | | |
|
| | | | Stiny mraku na zemi... 28. 9. 2009 / 14:41 | |
| | existuje v FSX textura Enviromentu, ktorá sa pridáva pri modelovaní objektov napr. lesklý povrch vrt. kužela alebo plocha lietadla a ta sa premieta na základnej ploche. Alebo odraz na vodnej hladine. Prečo by sa nedalo aj takéto zobrazenie napr. tieňov mrakov, ktoré by aj tak neboli vernými kópiami tých čo sú zobrazované nad terénom, pokryť texturu plochy premietanej na teréne v závislosti napercentách pokrytia územia mrakmi? A na to si myslím , že netreba o nič náročnejší PC ako na celú FSX. |
| |
|
| | | Stiny mraku na zemi... 29. 9. 2009 / 12:48 | |
| | V X-Plane standardní záležitost... |
| |
|
| | | | Stiny mraku na zemi... 29. 9. 2009 / 19:34 | |
| | to je sice mozny ale v x-plane jsou ty mraky jak omalovanky |
| |
|
| | | | | Stiny mraku na zemi... 29. 9. 2009 / 19:34 | |
| | | |
|
| | | | | | Stiny mraku na zemi... 29. 9. 2009 / 19:37 | |
| | ale tendlenc nebyl v Prime, tak to neni smeroplatny .. |
| |
|
|