| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 12:10 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj, prosím o radu. Dá se nejak při létání s A320 od Wilca vypnout automatické trimování. Vždy když vypnu autopilota, letadlo si automaticky trimuje a při manuálním letu je to taková přetahovaná... Děkuju. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 12:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Nejsem teda specialista přes airbusy, ale domnívám se, možná blbě - přiznávám, že když airbus letíš ručně, furt ho letíš ale přes fly by wire, který by měl trimování stále řešit za tebe. Ty si veselým klacíkem zvolíš náklon, nebo klopení a mašina dál pokračuje sama v nastavených úhlech a režimech a dle toho si sama vyvažuje. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 12:20 | |
| ![](img/nic.gif) | aha, zvláště při přistání mi to přijde dost krkolomné, člověk tak nějak nemá odezvu od letadla. PS: vytvořil jsem fiktivní repaint Travel Service pro A321 Wilco, mohu zaslat e-mailem ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 17:01 | |
| ![](img/nic.gif) | To je prostě filosofie érbasu. Tahá se za to holt jinak ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 18:10 | |
| ![](img/nic.gif) | No on bude spíš problém v tom Wilcu. U Airbusu to asi bude fungovat dobře. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 20:17 | |
| ![](img/nic.gif) | Nevím, nakolik se liší řízení Wilca od reálného áčka, ale filosofie je to jiná tak, či tak I v reálu se Ačko v normálním režimu řídí dost jinak, než letadlo ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 20:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Nazančuješ tím, že Playstation není letadlo ? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 22:09 | |
| ![](img/nic.gif) | To bych si přece nedovolil! ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) Ale je fakt, že Playstation letadlo není A vylož si to, jak chceš ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 12:20 | |
| ![](img/nic.gif) | Podle manuálu na Wilco to tak je... |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Wilco- auto trim 17. 9. 2009 / 18:54 | |
| ![](img/nic.gif) | U Airbusu funguje řízení jinak, než u Boeinga. Tj. sidestickem pouze zadáváš v jakém náklonu má letadlo letět a když dáš sidestick do prostřední polohy, letový počítač ten náklon drží. A k tomu si musí sám trimovat, aby to udržel. Prostě Airbusy se takto řídí a vypnout to nejde. Tedy jde, ale jen v nějakém nouzovém režimu, který se může použít pouze v případě nějaké závady. |
| |
|
|