| | | Štěrk vs tráva 13. 9. 2009 / 18:55 | |
| | Ahoj,
pokud je napsáno, že...
letadlo je schopné vzletu a přistání na krátké dráze včetně drah štěrkových (gravel)...
znamená to, že je schopné i přistávat a vzlétat na trávě?
Co je z tohoto hlediska horší, tráva nebo štěrk?
Já abych řekl pravdu tak si moc pod tím štěrkem neumím představit.
Znám to jako takové ty "lesní sypané cesty" ale i jako uválcovanou jednolitou plochu.
Díky. |
| |
|
| | | Štěrk vs tráva 13. 9. 2009 / 19:02 | |
| | Gravel, neni jen sterk. Gravel znamena sotolina vseobecne, takze se jedna o prasne (hlinene) drahy. |
| |
|
| | | | Štěrk vs tráva 13. 9. 2009 / 19:09 | |
| | Pak bych tedy předpokládal, že z tohoto úhlu pohledu je na tom tráva stejně, akorát bez (většího) prachu? |
| |
|
| | | | | Štěrk vs tráva 13. 9. 2009 / 20:22 | |
| | Je to takova silnic jako ted poktere sjizdi auta z D1 u brna nebo nejaka polnacka |
| |
|
| | | Štěrk vs tráva 13. 9. 2009 / 22:29 | |
| | U prudovych lietadiel je to velky rozdiel,ci je trava alebo strk,a to v tom,ze na trave mozu startovat a pristavat/napr. L-29 a L-39 mohli,lietalo sa tak v Presove/ ale na strku alebo prachu urcite prudove nemozu posobit.Dovod je asi jasny. |
| |
|
| | | | Štěrk vs tráva 13. 9. 2009 / 22:55 | |
| | Jasně, díky. Mně šlo o vrtulová letadla. Předpokládám, že asi když explicitně jmenovali jenom "gravel", tak tráva je asi akceptovatelná taky. |
| |
|
| | | | Štěrk vs tráva 16. 9. 2009 / 14:54 | |
| | | |
|
|