Dřív jsem lítal L-410 jak UVP, tak UVP-E a dokonce FG. No, abych byl upřímnej, setkal jsem se jenom s jednou L-410 ze šesti, která autopilota měla .
A verze FG to nebyla. Takže opravdu, většinu toho, co mam na L410, mam "v ruce" ))))
eFGéčko původně sice autopilota mělo, a to tak propojenýho, že operátor nebo navigátor či jak toho človíčka v tom proslenym čumáku nazveme, měl možnost ho ovládat. Pokud si ale pamatuju, měl jenom jednoduchý funkce. (budu možná kecat, ale myslim, že to byla výška/kurs). V době, kdy jsem na FG lítal (a věru toho moc nebylo) tak už tam autopilot nebyl. A ani navigátor, v době GPS to v pohodě obstarali piloti, takže ten prosklenej čumák tam vlastně už byl zbytečnej. Jo a svýzt se v tom čumáku, to je zážitek na celej život!
P.S. vyzkoušel jsem si ti L-410 na FSce a musim říct, že se mi graficky moc líbila, i kokpit vypadá věrně, letově i výkonově to taky neni špatný!
|
|