Z tohoto důvodu je několik možností
z toho co dělám já
1) vždy mám nahozenou na radiu jako STBY frekvenci frekvenci stanoviště, na kterém bych měl být a v záloze další, které mě čekají v nejbližších okamžicích. Jakmile se dostanu pryč, z prostoru nějakého toho řídícího (který tam není), chystám další frekvenci a takhle to dělám celý let Výhoda je ta, že jakmile se objeví řídící a zavolá mě, tak mám okamžitou možnost se na něj naladit jedním kliknutím
2) pokud letím a "rozsednu si sluchátka", tak to beru, jako ztrátu komunikačního zařízení Mě, jako řídícího a hlavně jako pilota psaní na frekvenci docela obtěžuje, protože je to pro mě zdlouhavé a dost mě to brzdí při práci s letadlem - především pak na přiblížení (ne ILS, kde si to brouzdá to éro samo, ale např. u manuálně letěného VOR/DME, NDB/DME nebo třeba i toho ILS). A navíc, jako správný simpták beru postup nezdařeného přiblížení se ztrátou spojení jako zajímavé spestření, kdy se člověk může i docela zapotit (approach briefing má svůj smysl mno...) |
|