| | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 20:21 | |
| | Ahojte, mohol by mi prosím niekto vysvetlit čo u L-410 zanemená a kedy sa používa Obtok paliva a UECO, regulace a zapni cerpáni?
Dakujem pekne |
| |
|
| | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 20:25 | |
| | Je to precerpavanie paliva medzi nadrzami kvoli vyvazeniu. |
| |
|
| | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 20:49 | |
| | UECO je ustredni elektronicky clen omezovace, v podstate brani tomu, aby byl motor pretezovan. Dojde-li vinou poruchy ke zvyseni otacek generatoru, ted bych kecal na kolik, zapne se UECO a otacky jsou snizeny na, myslim, 89% |
| |
|
| | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:03 | |
| | | |
|
| | | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:08 | |
| | Tedy abych to uvedl na uplne presnou miru, nejedna se jen o otacky plynoveho generatoru, ale i o otacky vrtule, ITT (teplota plynu mezi turbinami), krouticiho momentu na vrtulovem hrideli a strmost narustu ITT. |
| |
|
| | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:42 | |
| | plus dodám, že UEČO, i když to je teda strašná zkratka, je z hlediska své funkce poměrně pokročilý prvek, který třeba mnohá modernější letadla nemají. Až u letadel s motory ovládané FADECem lze říct, že se jedná (mimo jiné) o formu ochrany lepší než UEČO.
Jinak třeba při spouštění L-410 jsou zásahy UEČA slyšet |
| |
|
| | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:58 | |
| | Jó, tak to nevim. Ale když si ten význam přeložim a do zkratky IELU dosadim, tak by to mohlo být.
Já se Turbíka učil v češtině |
| |
|
| | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 22:01 | |
| | Hmm, no ja se to ucim v anglictine kombinovane s madarstinou
Ale myslim si ze by to mohlo odpovidat. |
| |
|
| | | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 22:38 | |
| | IELU= Integrated Electronic Limiter Unit. to same co UECO v cestine... |
| |
|
| | | | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 22:41 | |
| | Jojo, v prekladu mi to zhruba odpovidalo, funkčně jsem nevedel jestli je to to same. dik |
| |
|
| | | | | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 23:28 | |
| | A co se na to podivat podle LUNka? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 00:26 | |
| | LUN, to už jsem dlouhu nečet |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 05:58 | |
| | LUN 3201.1 to bylo tusim na Turbocmelaku ale nejsem si uz jisty.
Meli jsme jednou nedobry UECO, pri nahazovani se musely hlidat teploty vystupnich plynu rucne a dopadlo to plamenama z vyfuku )))))))) Teploty rikat nebudu, pac by mne zdejsi motorari upozornili, ze bylo treba svesit motor )))))))) A krome toho je to uz promlceny
Peace, brothers! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 07:44 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 10:20 | |
| | Startovani pres Isolation Valve uz jsem taky podstoupil, docela zvlastni pocit kdyz clovek drzi v jedny pacce s milimetrovymi pohyby zivot celyho motoru |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 15:51 | |
| | Kdybys lítal Švalbinu, tak to tak děláš pokaždý |
| |
|
|