nerozmýšlal si trochu nad tým ale to platí aj pre ostatných, že chyba je aj vo Vás, viete naozaj zaletieť tu akrobáciu, poznáte prvky, a viete aká súčinnosť je medzi smerovkou a výškovkov v rôznych polohách aké výkony motora a rýchlosti sú potrebné pre začatie daného obratu? Tých čo lietajú aktívne sa to netýka tí vedia ale je tu taká komunita čo nikdy knipel nedržala a v živote nepocítila odstredivé sily v lietaní pri vyberaní vývrtky s viac než tromi otočkami alebo pri premete a to nehovoriac už o obrátenom premete, a čo napr. zátačky 30,60,90 stupňov? Ono si treba aspoň základnú teoriu akrobácie naštudovať a cvičiť to aj v FSke a ono sa to dá. Ale treba to viackrát cvičiť. Ani v reáli to tak nefunguje, že si pilot akrobat polieta s mašinou a vyhlási tonie je dobré lietadlo, lebo som s tým nezaletel napr. výkrut na doby. Musí cvičiť a stráviť hodne hodín za kniplom aby to vyzeralo ako to má byť. |
|