| | | ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 01:30 | |
| | Jenom takova mala drobnustka. Je sice hezky, ze u PMDG je spousta manualu s ruznejma procedurama (let s jednim motorem, prehrati toho a toho, co delat kdyz vypadne to a to), jenze da se ve FSce nejak udelat, ze by opravdu se treba prehralo vytapeni oken, klesnul tlak oleje, vypadlo palivovy cerpadlo apod. ? Co se tyce veci jako vypadnuti motoru a podobnejch veci, tak se to aspon "malinko" da nastavit nahodne ve FSce, jenze veci jako treba prehrati neceho, nebo nejaky cerpadla (coz v defaultech neni) to nejde snad nijak. A mate nekdo nejakou zkusenost s FS Maintenance a PMDG? ...... ja s tim litam, ale zatim se mi akorat jednou rozbil budik umelyho horizontu a jednou unikalo palivo. Tot vse - nic prevratnyho :-/ |
| |
|
| | | Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 01:45 | |
| | Hele, Totti ja ti nechci sahat do svedomi .. ale podival jsi se vubec NEKDY do menu PMDG ktere se ti v FSce objevi po jeho instalaci? Asi ne co, kdyby jsi se tam podival, tak tam dozajista najdes take polozku PMDG v ni menu 737NG a pod ni menu failures... a ciste nahodou, nektere ze zavad co tu vyjmenovavas, tam najdes .)
|
| |
|
| | | | Re: Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 11:13 | |
| | No o tom menu vim...... ale priznam se, ze sem ho v zivote nepouzil. Proc? Mozna sem to spravne nepochopil, ale chtel sem si nastavit, neco jako ze muze vypadnout kdykoliv cokoliv. Takze sem vsude naklikal random a vedle se mi objevilo treba 35 sekund, 5 minut, 40 sekund, 2 hodiny..... znamena to teda, ze za takovou dobu mi ta dana vec selze? Nebo ze se to muze stat kdykoliv v tomhle casovym useku? Takze jestli to je ta prvni moznost (jak si myslim) tak je to dobre na prd, pac vim, ze mi stejne za 45 vterin vypadne pulka letadla
Ale me jde taky o nejakou logiku a podobne. Stojim na letisti v Kahire okolo 35°C, ja si v klidu zapnu vyhrivani vseho co jenom jde - ale prehrati se nedockam nikdy. Nebo se mi ted stalo, ze sem letel asi 2 hodinovej let a zapomnel sem zapnout klimatizaci, venku -51°C , klimatizace vypnuta, ale let krasne v klidu a nikde zadna vystraha o nizky teplote v kabine nebo neco podobnyho. ........ a az mi ve FL370 vygeneruje "bird strike" tak asi taky nebudu mit radost
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 14:37 | |
| | Myslím, že jsi trošku detailista. Simulátor na stolním počítači těžko bude dokonale simulovat všechny systémy letadla, včetně jejich možných poruch. To opravdu nemůžeš po obyčejném PC chtít. Navíc většinou sedíš u PC sám, kdežto ve skutečném letadle jsou na to dva, takže to stejně s realitou nemá moc společného. Můžu říct, že jsem se u PMDG teď nedávno pěkně zapotil, když jsem si nějakou manipulací s palivem nechtěně vypnul oba motory. Byl jsem v cca 6000ft po vzletu a byl jsem rád, když jsem převedl letadlo do stabilního klesání, při tom nahodil APU a pak aspoň jeden motor, abych to vyrovnal a nabral trochu výšku. A teprve až jsem to zvládl, zabýval jsem se druhým motorem. A kdybych se měl při tom rozptylovat takovýma "blbostmě", jako klimatizací nebo přehřátím oken? To bych určitě skončil na zemi Takže používej to, co tam je, myslím, že proti defaultu je toho dost, základní poruchy se dají nasimulovat taky dobře a nehledej pořád nějaké mouchy .-) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 20:48 | |
| | Ale ne. Nejde o to, ze bych byl detailista (ikdyz malinko jo) .... ale jde o to, ze PMDG ma spoustu systemu a k tomu ruznejch funkcich hejblatek, ktery ti rozsvitej tu a tu kontrolku jako ze to funguje, jenze nema to prakticky zadnej vysledek. Samozrejme ze jako kazdej kdo si takovejhle add-on porizuje, tak vsechno nahazuju podle standartnich postupu, hezky stravim nejakou tu ctvrthodinku uvedenim bulika do provozu apod.... jenze stejne se clovek neubrani pocitu, ze stejne staci pripojit pozemni zdroj, zapnout baterku (kontrola jestli uz je nabita neni treba - ona je vzdycky) a nahodit motory (jednou se mi snad je podarilo nahodit i bez zapnutejch palivovejch cerpadel), cvaknout (klidne i jedinou) packou hydrauliky, nacvakat si neco do FMC a muzu letet. Stacilo by mi ke kazdy funkci jednu vec, napr: nezapnu vyhrivani oken - udela se mi ve FL330 hezka namraza a prd uvidim.... necham otevreny dvere - hezky mi bude letadlo ve vzduchu blbout..... nezapnu klimatizaci - bude mi pipat nejaka vystraha....
Ale je to jenom takova uvaha - samozrejme sem rad ze sem rad za takovou simulaci jakou na PC muzu mit a sem spokojenej. Jenom, ze i na avsimu je spousta freewarovejch programku (i malejch co si snad i nejakej sikovnej amater doma naprogramoval) ktery dokazou pracovat s defaultnima "fajlůrama" ze se nastavi napr 3% sance ze selze to a to.... tak proc si treba v PMDG nedali o par dnu vic prace a neudelali do svyho failure generatoru taky takovouhle funkci - myslim ze by ji vetsina ocenila........ |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 21:45 | |
| | Máš pravdu, některé věci by zlepšit šly. Ale plno věcí je závislé na tom základu, který udělal microsoft a nejdou jednoduše udělat bez toho, aby museli naprogramovat vpodstatě nový simulátor. Dobrý příklad jsou asi otevřené dveře nebo námraza na oknech. Ta by ale stejně mimo startu a přistání neměla vadit, protože při letu IFR by jsi neměl okna vůbec potřebovat Taky je otázka, jak by si s tím poradilo PC, kdyby byla většina systémů skutečně funkčních. Já osobně bych za výstrahu poklesu teploty v kabině cestujících nebyl ochoten dát ani jeden FPS Mimochodem, to že jdou nahodit motory i s vypnutými palivovými pumpami není chyba! Pokud je palivo v křídlech, tak je schopno zásobovat motory dostatečně i samospádem. Doporučuji číst fórum PMDG, dost věcí ohledně poruch se tam objevuje a vysvětluje. Prostě si musíme vystačit s tím, co tam je. Ale je pravda, že by trošku adrenalinu neuškodilo Hlavně by se mi líbily výpadky systémů, které přímo ovlivňují let, tj. motory, autopilot, třeba klapky, spoilery, zaseknuté kormidlo nebo jedna podvozková noha při vysouvání.... a to vše náhodně. Bez toho , abych si přesně musel nastavit, od kdy do kdy má porucha čeho nastat. No vlastně chci to, co ty ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 23:51 | |
| | ...... no vidis - to je skoro jedina vec o kterou mi jde
Ono by uplne stacilo, kdyby nejakej sikovnej programator (treba se tu nekdo najde) udelal jenom malinkou utilitku, ktera by proste jednou za cas nahodne zapnula jednu z veci ve failure generatoru od PMDG a bylo by......
V programovani se sice ani trosku nevyznam, ale myslim, ze by to snad az takovej problem nebyl ne? ....... anebo byl? ....... nehlasi se nekdo? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 23:15 | |
| | Jenom tak mimochodem, spoustu ruznych problemu ti PMDG samozreme hlasi ... vcetne takovych veci jako je vypnuta/nefunkcni klimatizace .) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 23:53 | |
| | ...... no, kdyz uz sme porad u ty klimatizace (je to kravina - ale vsichni chceme bejt co nejbliz k realite a to k tomu taky patri), to mi PMDG zahlasi kde? - letel sem ted asi 2h let bez zapnutejch PACKu a nikde nic. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 3. 8. 2004 / 00:50 | |
| | Omlouvam se a beru zpet..... ) Ted jsem si to zkusil zalitnout ... sice se ti varovani ohledne air condition zobrazuje na master caution (jak to je cesky?) ale tam to je o trosku necem jinem .) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 3. 8. 2004 / 01:32 | |
| | Nj, na tom vystraznym panelu (nevim jak bych to prelozil jinak) ... se ti zobrazi jenom kdyz ji vypnes - ale kdyz ji vubec ani nezapnes, tak to uz je neco jinyho |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 3. 8. 2004 / 21:14 | |
| | Tak to je nějaký divný, vypnutí packů se nijak nesignalizuje, jenom při závadě. Jediná signalizace je, že když se nezapnou, a tudíž to nepřetlakuje, tak při vzrůstu kabinový vejšky na 10 000ft (tedy poklesu tlaku) se začne ozývat tůt-tůt jako při configuration warning při vzletu (třeba zavřený klapky). Ve 14 000ft samy vypadnou masky pro cestující.
Jinak Master Caution se překládá do češtiny jako Mástr Kóšn
Ekvivalent v češtině to nemá, leda že by někdo někde Vysoko Na Nebi nějakej vymyslel, třeba "Pán varování" )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 3. 8. 2004 / 22:57 | |
| | neco jako flight director = letovy reditel (to jsi tusim ty nasel na HITS v jenom clanku o PMDG? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ......a opet PMDG :-) 2. 8. 2004 / 14:47 | |
| | Velmi dobra myslienka, avsak zatial u PMDG neuskutocnitelna.
Co je to za realitu, ked som letel s otvorenymi dverami a vysunutymi stairs, bez toho aby sa cokolvek stalo?
Snad sa tychto veci dockame v buducnosti. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG (Stairs) 2. 8. 2004 / 17:48 | |
| | Prosim Ta, ja ti normalne zavidim, ze si mal vysunute schody.
Mne sa na tom PMDG schody doteraz nepodarilo vysunut.
V manuale som cital ze cez "Concorde nose & visor" ale nejde ani jedna moznost....stlacam tie klavesy, az mam pretlacenu klavesnicu, ale nic. Jedine co sa mi otvori cez SHIFT-E su tie predne dvere, ale schody nikde. Ja uz mam nervy zozrate. A to mam zvoleny ten model w/Stairs ...
Mozes mi napisat presny postup a poradie klaves, ktore treba postalacat, aby tie sproste schody vyliezli ???
Diky ;-(((((( |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG (Stairs) 2. 8. 2004 / 18:12 | |
| | Nedříve je potřeba si k funkci "Concorde nose & visor" přiřadit nějakou kombinaci kláves, protože v defaultní instalaci FS9 toto nastaveno není! A ani instalace PMDG to sama nenastaví. Kombinace dle manuálu je pouze doporučená, můžeš si zvolit libovolnou. A taky pozor na to, že ani zdaleka ne všechny varianty PMDG 737 mají schody implementované. Takže napřed je taky potřeba zvolit model, který schody vůbec obsahuje, třeba 737-700 with winglets and stairs. A potom můžeš testovat, určitě to bude OK. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG (Stairs) + mapovanie klaves 2. 8. 2004 / 18:27 | |
| | Diky,
tak je to jasne, doporucene nastavenie od PMDG jasne nefunguje...totiz presnejsie kombinacia klaves CTRL-F9 alebo CTRL-F10, ktoru som mal nastavenu nefunguje. Len neviem ci je to BUG FSky alebo PMDG.
Ono vobec to mapovanie klaves v FSke funguje nejako divne....
Napr.
Skuste si namapovat tlacitka pre "left Brake" a "right Breake" na joysticku.
Aby boli funkcne, musite tam posunut to supatko repeat. Lenze ake je prekvapenie, ked sa vratite nazad do assigments a to repeat nie je aktivne. A takychto chybiciek pre nastavovani najdete kopu, ale nefunkcnost namapovanych klaves je uz dost silna kava.
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ......a opet PMDG (Stairs) + mapovanie klaves 3. 8. 2004 / 10:12 | |
| | Já mam nastaveno CTRL-SHIFT+ E a na zatahování CTRL-SHIFT+R a funguje to. U letadel, které nemají schůdky, tak je při stisku těchto kláves slyšet zvuk vysouvání, zasouvání schůdek z kokpitu. Na avsimu je ulitka open door, která Ti přidá kontrolku otevřených nákladních dveří, já jsem si to dal na schůdky tj. když jsou otevřené, svítí. |
| |
|
|