| | | Nepříjemné třesení textur - co s tím? 30. 7. 2004 / 10:33 | |
| | Zdravím, konečně mám trochu času na FS2004. Bohužel jsem zjistil velmi nepříjemnou věc: Když letím, tak se vzdálenější textury (na zemi) velmi nepříjemně vlní a třesou (podle zkoumání se tak děje při pohybu - pravděpodobně při překreslování), textury v bližším okolí letadla jsou v pořádku. Nevíte někdo čím by to mohlo být. V FS2002 se mi nic takového nedělo a tohle je už druhý comp, kde jsem FS2004 zkoušel a výsledek je bohužel stejný.
Jinak můj compík: AthlonXP1700, 512 MB RAM, GeForce3Ti200 64MB |
| |
|
| | | Re: Nepříjemné třesení textur - co s tím? 30. 7. 2004 / 10:36 | |
| | stahni si v settings, HW polozku MIP tak na polovinu, kdyz se da na plnej tak me to dela to samy....... |
| |
|
| | | Re: Nepříjemné třesení textur - co s tím? 30. 7. 2004 / 14:01 | |
| | Nedovedu si predstavit, co mas na myslim tim "vlnenim" a "tresenim" ... ale efekt, ktery by se dal popsat podobnym zpusobem mi vznikal, kdyz jsem mel uplne vyply antialising ... |
| |
|
| | | | Re: Re: Nepříjemné třesení textur - co s tím? 30. 7. 2004 / 15:43 | |
| | AA mám zapnutý, posuvník v části HW doma zkontroluji a zkusím poštelovat. Jinak "vlněním a třesením" rozumím relativně rychlé problikávání textur dále od letadla. Dost blbě se to popisuje |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Nepříjemné třesení textur - co s tím? 30. 7. 2004 / 16:12 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Nepříjemné třesení textur - co s tím? 31. 7. 2004 / 14:16 | |
| | Na screenshotu by nebylo nic vidět. Zkoušel jsem nastavení mipmapingu a pomohlo to. Bohužel, ale nemůžu mít větší nastavení než 4. Znamená to, že textury poměrně blízko k letadlu jsou již rozmazávány . Jaký upgrade by jste doporučili, pro zlepšení?? Ještě jednou moje sestava: AthlonXP1700, 512 MB RAM, GeForce3 Ti200 64 MB |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Nepříjemné třesení textur - co s tím? 31. 7. 2004 / 14:27 | |
| | To neni ani problem karty, ako FSky samotnej....to je teda moj nazor.
Ja mam Geforce FX5900, ale mipmap musim mat tiez na 4 lebo vyssie hodnoty uz sposobuju to trasenie textur. |
| |
|
|