| | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 17:38 | |
| | | |
|
| | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 17:54 | |
| | Mno vždycky mě neustále mate Copa airlines (tuším že Panama?) a Continental - stejné typy, téměř stejné barvy a velice často i stejná letiště, na kterých se nacházejí, není mezi nimi moc rozdíl. |
| |
|
| | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:20 | |
| | No když pominu,že se jedná o nereálný snímek,tak mám dojem,že Dreamliner je pouze propagační označení pro B787 takže nevím o jaké originalitě je tu řeč? |
| |
|
| | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:24 | |
| | | |
|
| | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:41 | |
| | Jukni na letový řád Innsbruku |
| |
|
| | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:52 | |
| | a jak s tim souvisi letovy rad innsbrucku? ta fotka je velice realna. airliners.net je velmi tvrda a fotomontazne neuverejnuje. a za druhe - yak42 je v rusku (a postsovetskych zemich) velice oblibeny typ pro business jety. cili pritomnost yaku v innsbrucku je naprosto realna.
nebo snad chces rict, ze yak 42, ktery jsem videl pred ctyrmi roky v karlovych varech, je nerealny jen proto, ze tam nikdo podle letaku s timhle typem nelita? |
| |
|
| | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:55 | |
| | Nevím o místě v okolí Innsbrucku,kdy by si vyfotil tak ostře letadlo z boku při stoupání.Leda,že by si letěl vedle něho a to si myslím,že v těch horách by ani nepovolili.Jako přirozenější beru snímky,které nabízejí na jejich stránkách.
http://www.innsbruck-airport.com/ |
| |
|
| | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 19:07 | |
| | tak gustav nezpochybnoval nejspis ani tak to letadlo, spis se snazi naznacit, ze je to fotomontaz. |
| |
|
| | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 22:31 | |
| | No, ta stránka je zajímavá tím, že tam z té návštěvy Jaku-42 v Innsbrucku je několik fotek z různých situací, úhlů, přiblížení, pojíždění - a je celkem jasné, že ten autor někde seděl na kopečku poblíž letiště s kanónem v ruce - a tak to asi je skutečně reál foto bez fotomontáže. |
| |
|
| | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 19:00 | |
| | | |
|
| | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 19:08 | |
| | ach jo, to by pak ale byla "falesna" polovina fotek na airliners, planes apod. teleobjektiv je svina. |
| |
|
| | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:36 | |
| | Ja osobne si myslim, ze je to tiez fotomontaz. Mozno sa mylim, ale viedlo ma k tomu viac detailov. Zaujimavy je tien laveho motora. Hlavne v tej vrchnej strane. Dalsia vec je, horky vzduch ide len od laveho motora. Za pravym motorom nieje na trupe lietadla ani malicky naznak horkeho vzduchu. A ked si zoberieme do uvahy sikru trysky odkial ten vzduch prudi a sirku toho rozptylu za pravym motorom..... Povedal by som ze sikovne ale nie az do poslednych detailov urobena fotomontaz... |
| |
|
| | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:40 | |
| | to sou mi zase spekulace... |
| |
|
| | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:45 | |
| | | |
|
| | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 08:00 | |
| | Dovolil by som si tiez odporovat tomu vyroku o horucom vzduchu.Takzvane tetelenie sa prejavuje alebo je markantne hlavne oproti vzdialenemu pozadiu,co v tomto pripade je svah so stromami.Prava strana trupu je velmi blizko od zdroja horucich plynov a tudiz tento efekt je neznatelny a trup rozmazany nie je.
Priklanam sa k nazoru,ze je foto skutocne aj s pozadim. |
| |
|
| | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:31 | |
| | | |
|
| | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:41 | |
| | Jak myslíš nových Boeingů jako třeba,že když si koupí třeba KLM nový ,tak bude v barvách Dreamliner? |
| |
|
| | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:44 | |
| | Ahoj ,
Já myslím že je na každé aerolince jak si nechá letoun zbarvit jestli do Dreamlineru s menším logem své společnosti nebo to nechá ve standartních barvách ... Každopádně si myslim že se to týká pouze nově vyrobených kousků |
| |
|
| | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:26 | |
| | Ne, já přesně nevím, ale myslím si, že každý nově vyrobený Boeing je zbarven do Dreamliner barev, nebo snad ne? |
| |
|
| | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:27 | |
| | Já apoměl na větu: a pak přebarven podle zákazníka |
| |
|
| | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:30 | |
| | to by se jim to setsakra prodrazilo jde rovnou do barev prvniho zakaznika (resp. do barev, ktere si zakaznik preje). |
| |
|
| | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:32 | |
| | A proč tedy lítají ty Boeingy v Dreamliner barvách? |
| |
|
| | | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:33 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:39 | |
| | tovární barvy firmy Boeing !, to nemá s Dreamlinerem nic společnýho, ten byl akorat asi první, který to měl na sobě
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 20:44 | |
| | to jsou letadla vlastnena boeingem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 21:08 | |
| | Můžou to být nějaké zkušební/tovární typy. Konkrétně 777 Freighter není ve službě ještě moc dlouho, tak mají některé kusy ještě dreamliner barvy. Stejně tak tomu bylo u A380 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 21:30 | |
| | A380 urcite nemely Dreamlinner barvy |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 21:46 | |
| | Ale byl v house colors, o to jde Stejně jako ty Boeingy |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:37 | |
| | Videl jsem cca pred dvema tydny na vlastni oci dalsi ctyri B787 na vyrobni lince a pred hangarem v Seattlu/Painefield a zadny z nich zminovane "Dreamliner" zbarveni nemel. Ostatne tech "Dreamliner" motivu je nekolik, ruzne vlny, ruzne barvy, ruzne ornamenty na smerovce. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:49 | |
| | Máš nějaké fotky ? šoupni sem prosím něco.
Pokud vím, tak dreamliner je jeden - tmavěmodrá dole, světlemodrá + azurová v horizontálních pruzích uprostřed a bílá nahoře s tím že je tam jednoduchá vlnovka - prostě jako má např. ten B772F, co tu několikrát byl...
JInak na směrovce má mít dreamliner označení typu, ostatní verze jsou už předělávky pro prodej...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 27. 8. 2009 / 09:48 | |
| | Tady je fotka dvou 787 jeden vlevo druhy vpravo..vyrobni cisla uz si nepamatuju, asi 1 a 2, 3, 4 a 5 snad byli na vyrobni lince...V Dreamline livery ani jeden |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 27. 8. 2009 / 09:50 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 27. 8. 2009 / 10:29 | |
| | To vlevo je taky dreamliner ? Překvapuje mě, že už na tom mají komerční barvičky a ještě to ani neletělo...
Jinak to jsme si trochu špatně rozuměli - když jsem psal o dreamlineru, tak jsem myslel dreamliner - zbarvení, které je jen jedno, tedy alespoň co vím
Díky za obrázek |
| |
|
| | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 22:35 | |
| | No, já si myslím, že "Dreamliner livery" je propstě velmi pohledná a úspěšná kombinace nátěru, která zřejmě není nijak vázaná, takže jsme tu už probírali několik béček s touhle barevnou kombinací, kteří měli na ocase nebo trupou nenápadný šedý náípis společnosti, která s tím lítala, ale na první pohled byla ta éra skoíro stejná.
Myslím, že tzo má docela logiku, prostě občas je skutečně pohlednější tohle, než livery nějaké společnosti - a pokud koupí (líznou) éro, které tak bylo (z propagačních důvodů Boeingu) už natřeno - proč by se to mělo měnit, že.
No a na tom jaku je zjevně aplikováno podobné schema (i když podle mého názoru docela s brutálními odstíny, jako vždycky z Ruska )
I na Airliners takové malování označují "dreamliner livery" - a tak tohle prostě je "Jak-42 v dreamline livery" |
| |
|
| | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 23:21 | |
| | No ono šlo nejspíš o to, že na Yaku působí podobnost nebo převzatost livery americké společnosti zvláštně (obzvlášť, když lítá pod ruskou vlajkou) |
| |
|
| | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 23:24 | |
| | Mě to zvláštní nepřijde. Nebyla by to první a ani poslední věc, co rusové obšlehli téměř do všech detailů. |
| |
|
| | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 23:27 | |
| | Třeba Buran ? |
| |
|
| | | | | | | | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 23:34 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 00:30 | |
| | Tě buh, viděl jsi to alespoň někdy ? A Rockwella, ke kterému ho předpokládám připodobňuješ ? Přečti si základní specifikace...
Ad Buran: určitě se nechali inspirovat, ale Buran (už jen díky pozdější konstrukci) je v mnohém lepší... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 00:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 01:00 | |
| | Do Tebe, který obvykle bazíruješ na naprostých detailech (osobně bych řekl blbostech ), bych neřekl, že budeš plodit takovou koninu - to, že letadlo je druhému podobné, nic moc neznamená, obzvláště, když Tupolev je podstatně větší a hlavně s výrazně vyššími výkony...
Rockwell B-1b
Crew: 4 (aircraft commander, copilot, offensive systems officer and defensive systems officer)
Length: 146 ft (44.5 m)
Wingspan:
Extended: 137 ft (41.8 m)
Swept: 79 ft (24.1 m)
Height: 34 ft (10.4 m)
Wing area: 1,950 ft² (181.2 m²
Airfoil: NA69-190-2
Empty weight: 192,000 lb (87,100 kg)
Loaded weight: 326,000 lb (148,000 kg)
Max takeoff weight: 477,000 lb (216,400 kg)
Powerplant: 4× General Electric F101-GE-102 augmented turbofans
Dry thrust: 14,600 lbf (64.9 kN) each
Thrust with afterburner: 30,780 lbf (136.92 kN) each
Fuel capacity, optional: 10,000 U.S. gal (38,000 L) fuel tank for 1-3 internal weapons bays each
Performance
Maximum speed:
At altitude: Mach 1.25 (830 mph, 1,330 km/h)
At low level: Mach 0.92 (700 mph, 1,130 km/h)
Range: 6,478 nmi (7,456 mi, 11,998 km)
Combat radius: 2,993 nmi (3,445 mi, 5,543 km)
Service ceiling: 60,000 ft (18,000 m)
Wing loading: 167 lb/ft² (816 kg/m²
Thrust/weight: 0.38
Tupolev Tu-160
Crew: 4 (pilot, co-pilot, bombardier, defensive systems operator)
Length: 54.1 m (177 ft 6 in)
Wingspan:
Spread (20° sweep): 55.70 m (189 ft 9 in)
Swept (65° sweep): 35.60 m (116 ft 10 in)
Height: 13.10 m (43 ft 0 in)
Wing area:
Spread: 400 m² (4,310 ft²
Swept: 360 m² (3,875 ft²
Empty weight: 110 t[27] (242,000 lb)
Loaded weight: 267 tonnes[27] (590,000 lb)
Max takeoff weight: 275 tonnes[27] (606,000 lb)
Powerplant: 4× Kuznetsov NK-32[27] turbofans
Dry thrust: 137 kN (30,900 lbf) each
Thrust with afterburner: 245 kN (55,100 lbf) each
Performance
Maximum speed: Mach 2.05[28] (2,220 km/h, 1,380 mph) at high altitude
Range: 12,300 km[29] (7,643 mi) practical range without in-flght refuelling, Mach 0.77 and carrying 6 × Kh-55SM dropped at mid range and 5% fuel reserves[29]
Combat radius: 7,300 km[27] (4,536 mi)
Service ceiling: 16,000 m[27] (49,200 ft)
Rate of climb: 70 m/s (13,860 ft/min)
Wing loading: 743 kg/m² with wings fully swept (152 lb/ft²
lift-to-drag: 18.5-19, while supersonic it is above 6.[30]
Thrust/weight: 0.37
Najdi deset rozdílů...
_____________________
Zdroj: wikipedia.org |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:07 | |
| | Mě jde spíš o to, že 2 "naprosto nezávislé" konstrukční kanceláře vyvinou prakticky ve stejné době letadlo, v podstatě, totožné koncepce. Tak mě napadá pak, kdo vlastně kopíroval, když se uvádí, že Tu-160 poprvé vzlétlo o 3 roky dřív, než B-1B |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:16 | |
| | B-1A, první vzlet 1974
Tu-160, první vzlet 1981
B-1B, první vzlet 1984
V listopadu má v rusku vzlétnout letoun programu PAK-FA (tovární označení Suchoj T-50). Je to letoun 5. generace, odpověď na F-22. Vsadím půl piva, že to bude konstrukčně velice, velice blízké F-22, možná lehce šmrnclé F-35. Podobný účel letounu si sice žádá podobnou konstrukci, ale u mnohých ruských projektů je taková podobnost, že mi nikdo nenamluví, že jde o "náhodu" - zmíněný Tu-160, Buran, vcelku určitě PAK-FA a další. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:20 | |
| | aa, vidíš B1-A jsem ani nepátral Jsem to ale vůl |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:19 | |
| | Tu-160 vzlétlo o 3 roky dřív než B-1? Ani bych neřek B-1 1974 a Tu-160 1981. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:21 | |
| | Nikde jsem nezahlédnul B-1A, ale všude se psalo o B-1B (které létá dodnes) a ten měl první vzlet 1984 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:23 | |
| | No a? B-1B je jenom vylepšená modernější verze. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:27 | |
| | Zbytečná diskuse.
Nemluvíme o licenci (DC-3/Li-2) ani kopii (B-29/Tu-4).
Určitý typ (vzhled, koncepce, výkony atd.) letadla závisí jednak na zadání (vvycházející u vojenských letadel z dokrtíny dané doby, epochy a lokality) a pak z dostupných technologií.
V intenzivní soutěži dvou protějšků na jednom bojišti bývá zadání často velmi podobné, ne-li stejné (rozdíly jsou vždy - viz maximální rychlost - u strategického bombardéru celkem nezanedbatelná položka)
Pokud se hledá optimální řešení, vyjde (nejen u letadel) velmi podobná koncepce. Pokud se při následných výpočtech používají podobné (stejné) nástroje (programy, postupy výpočtů, CAD, knihovna detailů) - je výsledek nejen podobný, ale v mnoha detailech shodný (viz auta dnes. Je jen málo značek aut. která si zachovala osobitost svých typových řad - často jsou auta konkurenčních firem na první pohled k nerozeznání).
No a k tomu se přidá průmyslová špionáž - která prakticky nikdy (!) neznamená "opajcnutí" celého letadla, bez výjimky získání koncepce, technologie, zjištění míst, kde výpočty nevyšly a kde je možné ušetřit prostředky a čas na urychlení vývoje podle vlastní koncepce.
Tak vznikaly F-16 a MiG-29, F-15 a Su-27, F-111 a Su-24, Concorde a Tu-144.... atd...
Když se podrobně podíváte na vývoj Space shuttle a Burana - zjistíte, že kromě vzhledu ze vzdálenosti 5 km se fakt docela dost liší - a v dost velkých detailech... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:43 | |
| | Auta bych do toho asi moc neplet To je úplně jiný druh zboží. Když si vezmu VW Pasat, Škoda Octavia (nová) a pak ještě Audi A6 (tuším, nevím teď přesně), tak je to z vnějšku jednoa totéž auto s tím, že předek se lehce upraví pro masku daného výrobce - minimalizace nákladů na vývoj a prodávají to jako žhavou novinku za velký peníz => vyšší zisky... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:47 | |
| | je neco, v cem nevidis spiknuti?
ono to neni jen za ucelem vyssich zisku, ale i nizsich cen pro koncoveho uzivatele ...
mmch, zajimave srovnani, kdyz srovnavas oktavku s pasatem a audi A6, ze kterych octavka je nizsi stredni trida, a ta zbyla jsou o tridu, dve vys... to je pro skodovku docela kompliment.
jinak zrovna A6 se oktavce (kor nove) nepodoba prakticky vubec. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 11:54 | |
| | Sedan jako sedan |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:04 | |
| | Ale Oktávka je liftback... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:03 | |
| | Tak s tou audinou jsem se asi sek (možná to byla A3, nechce se mi to hledat) Třída se určuje podle tvaru karoserie? Od kdy?
Když si do Favorita nacpu kožené sedačky, počítačově řízený 400koňský motor, do palubky integruju GPS a DVD přehrávač a v zadu v každém sedadle budu mít TV a uprostřed kávovar, dveře obložené mahagonem apod. vylomeniny, tak už to moc favorit nebude, co? No, řek bych, že třída se uděluje podle základní výbavy, popř. jaké doplňky se tam továrně dají dodělávat, ne? A tedy jde hlavne o vnitří výbavu, než o koncepci automobilu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:08 | |
| | No, ne tak docela... Často se liší agregáty, podvozek, občas pod stejnou kastlí je docela jiná platforma - a pak ten souhrn určuje zařazení do "třídy" - samotná mahagonová palubka ještě vyšší třídu neudělá.
------------------
PS: omlouvám se za použití slova "platforma" a prohlašuji, že skutečně nejsem skrytým agentem HITS |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:10 | |
| | Je to možné, ale příjde mi to jako hovadina. Vzhledem k tomu, kolik musí stát vývoj nových dílů, podvozků a té "platformy", tak si myslím, že předělávka karoserie na něco inovativního, co by vypadalo dobře zas tak astronomické nebude, nebo se pletu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:14 | |
| | No, kastli vymejšlej dizajnéři - používající v jednom koncernu stejný CAD. Udělaj kastli kolem agregátů z jedný platformy - a protože se prvky kastkle ujmou, udělá se z toho řada. Vyšší (nižší) člen řady je obvykle sestrojen na jiné platformě, má trošičku (často jsou to milimetry) jiný rozchod, rozvor atd, jinde zavěšení ramen, úchyty, motorové lože... a to slepí dohromady, obalí tou kastlí, kterou změní někdy víc, někdy míň. A když míň - tak pro zákazníka je to "skoro stejný auto" (Okavie, Superb, PAssat...).
No ale k tématu - ty rozdíly v detailech, kterýb tady uvádíš u aut jako podstatný, ty nejsou nic proti rozdílům, ve kterých se liší "podobné" protějšky ruské a americkém konstrukční letecké školy...
Takže nám i ta auta nakonec trochu pomohla |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:12 | |
| |
Kdybych tě měl parafrázovat - seděl jsi vůbec někdy v autě ?
Rozdělení automobilů podle tříd vychází primárně z velikosti (tvary karoserie jsou - sedan, hatchback, liftback, kombi; ostatní typy karoserií mají obvykle vlastní specifické třídy) a sekundárně je tomu určená nějaká očekávaná výbava. To vychází z tradic a zvyklostí s tím, že všechny třídy průběžně rostou - první Golf byl menší než současné Polo atd...
Favorit zůstane favoritem, protože je to Favorit, Mini Cooper je taky furt malé auto, i když má obvykle lepší výbavu, než Superby...
Nevím jak to všichni sledujete, ale vzhled už zůstává tím posledním, co zbylo a rozlišuje jednotlivé automobily od sebe, v rámci koncernů jsou sdleny motory i celé podvozkové platformy a takové věci jako světla (obvykle je vyrábí Hella), nebo např. systémy jako ABS nebo ESP vyrábí prakticky pro všechny Bosch...
Nemyslel jsi ty předchozí Audi A4 a Seat Exeo ? Tam je to ale čistokrevná licenční výroba, ten model si na nějakou originalitu nehraje... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 12:38 | |
| | ja snad nekde mluvil o tvaru karoserie?
jsi vedle. jako obvykle. trida se urcuje podle nekolika kriterii, ale jednim z tech hlavnich je velikost auta - (tridy se rozdeluji (zjednodusene) na mala auta, nizsi stredni trida, stredni trida, premiova + dalsi tridy jako MPV, SUV a rada dalsich hybridu).
pokud budu mit fabii a udelam ji interier ze zlata, tak to stale bude "male auto", a pokud udelam zlaty interier do octavky, tak to bude porad "nizsi stredni trida". |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 13:32 | |
| | koukam, ze jsi ten prispevek radeji smazal (nechtel jsi se tu uz ztrapnovat?)
jen reakce na puvodni smazane fspilotovo tvzreni - audi a6, superb a octavka ze jsou velikostne stejne...
-----------------------------------------------------
octavia (nizsi stredni) - delka 4572 rozvor 2578
superb (stredni) - delka 4803 rozvor 2803
passat (stredni) - delka 4765 rozvor 2709
audi A6 (vyssi stredni) - delka 4916 rozvor 2843
tobe ta auta prijdou velikostne prakticky stejna? prosim te, uz toho nech. nemuzes velikost aut posuzovat podle vobrazku na internetu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 13:42 | |
| | doteď jsem myslel ,že pasat a superb jsou na stejném rorměru karoserie to jsou věci - myslet a vědět je rozdíl |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 13:48 | |
| | nejsem auto-expert, takze klidne to muze byt pravda (ze tu platformu sdili)
. i kdyz dve auta sdileji stejnou platformu, tak nemusi byt rozmery uplne stejny. i v ramci platformy se delaji drobne zmeny pro jednotliva auta.
jinak, muzes mit pravdu i z jineho duvodu mam tam malou nepresnost, ktera ale nema na hodnotou toho srovnani vliv, a to v tom, ze srovnavam staryho superba s sestkovym passatem.
takze at srovnavame aktualni pasika s aktualnim superbem...
novy sup ma dylku 4838 a rozvor 2761 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 13:54 | |
| | mmch.. jsem tak trosku pohledal .. a myslis spravne. "dvojcata" jsou stary sup a stary (petkovy) passat. a tohle srovnani v ty tabulce neni |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 18:55 | |
| | Jsou a nejsou - dá se na Passat variant namontovat celá příď se Supa(a jeden borec to udělal... ), ale má to zase větší rozvor... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 19:23 | |
| | a tak v nejhorsim, kdyz to nesedi, vemes sroubovak , vrtuacku a pilku a pizlas a sroubujes... to zas tak tezky neni ale mnohem zabavnejsi je mezi typy zamenovat elektroniku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 19:32 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 20:34 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 20:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 22:07 | |
| | | |
|
| | | | Originalita vymřela? 20. 8. 2009 / 18:54 | |
| | nechapu to s tim dreamlinerem. proste se tak to letadlo oznacuje a na tom jaku je lak , ktery se dreamlineru podoba. proto ta ironie v awacsove prispevku - ze i na jak se maluje maluvka jak na dreamliner. |
| |
|
| | | | | Originalita vymřela? 21. 8. 2009 / 09:50 | |
| | | |
|
|