| | | Čmelák - další pokrok 22. 8. 2009 / 22:52 | |
| | Po několikatýdenní přestávce v práci je stav takovýto: |
| |
|
| | | Čmelák - další pokrok 22. 8. 2009 / 22:55 | |
| | proste parada ....jak jsi na tom s animacema? otevirani dveri? otevirani trucovny atd |
| |
|
| | | | Čmelák - další pokrok 22. 8. 2009 / 23:01 | |
| | Jen vydržet to éro stojí za to. Rod se po chvílích, ale moc hezk |
| |
|
| | | Čmelák - další pokrok 22. 8. 2009 / 23:08 | |
| | moooc pekne akurad som ti chcel pisat ze ako pokracujes lebo robim jeden projekt a akurad sa tvuj stroj k tomu hodi |
| |
|
| | | Čmelák - další pokrok 22. 8. 2009 / 23:14 | |
| | Animace dveří a trucovny nemá, a asi mít ani nebude. Nyní pracuji na throttlu do 2D kokpitu a chybějících budících. Pak už bude komplet a začne dolaďování... |
| |
|
| | | | Čmelák - další pokrok 22. 8. 2009 / 23:45 | |
| | prečo nechceš aby sa kabína otvárala?
|
| |
|
| | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 04:02 | |
| | Žeby to bylo třeba tím, že pro věrnou simulaci je otevírání dveří nadbytečný nesmysl? Nebo prostě že se s tím nechce mrdat? |
| |
|
| | | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 08:36 | |
| | to neni nadbytocna.... ale pre foteni !! |
| |
|
| | | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 09:56 | |
| | Neni zbytečná... přistaneš, dojedeš na stojánku, otevřeš dveře, vystoupíš (to už by bylo asi složitější udělat do FS ), zavřeš dveře, dojdeš si něco zařídit (vymočit se, najíst se...) a pak nastoupíš a letíš dál... neni to pak o něco realističtější? |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 10:28 | |
| | Přesně.. Udělal bych to takhle:
pustíš brzdy, otevřeš, vyskočí ta panáček, de se vymočit na Čmeláka(po vzoru autobusáků, močí na kola), poté si zapálí a zase vejde a letí dál xDD |
| |
|
| | | | | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 15:03 | |
| | Třeba... a zatimco panáček by chcal na Čmeláka, ty by sis doběhl aspoň na ten reálnej hajzl (jestli máš na zahradě Čmeláka, tak třeba tam ).
Ale prostě podle mě má správný letadlo do FS otevírací dveře a spoustu dalších píčovin, aby bylo co nejrelističtější... |
| |
|
| | | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 10:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 12:23 | |
| | Jo, časem pochopíš význam |
| |
|
| | | | | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 15:42 | |
| | Neboj, neboj chlapče xD.. Být tvůrcem tak se s modelem taky nemrdam, ale tvořim xD |
| |
|
| | | | | | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 16:16 | |
| | hehe ...možná časem jo ..ale třeba už ten význam pochopil , třeba je na starší ženský kterým nakukal že mu je 21 místo 12 ..inu matika a čísla to je věda |
| |
|
| | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 09:40 | |
| | Nemohol si takto robiť aj Aerovku? A o tej druhej Aerovke a Brigošovi je akosi ticho... |
| |
|
| | | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 09:45 | |
| | Druhá Aerovka a Brigoš spí Pořád jsem nevyřešil co jsem potřeboval a teď navíc vůbec nemám čas. Jednou se k tomu snad zase dostanu. |
| |
|
| | | Čmelák - další pokrok 23. 8. 2009 / 10:22 | |
| | Vypadá to fakt pěkně |
| |
|
| | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 12:16 | |
| | Děkuji za pochvalná slova, doufám, že do podzimu bude hotovo. A na dlouhé zimní večery zatím sháním další vhodný stroj. Zatím koketuji se Zlínem 42 a jak tak čtu, tak ani poptávka po Brigoušovi není uspokojená Pak ale ještě nevím, jak na tom budu s časem. Přece jen po několikatýdenní přestávce už nevím, kde jsem předtím skončil. A na nedostatku času ztroskotalo už mnoho projektů. |
| |
|
| | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 12:19 | |
| | A čo tak Z-226? Zlin 43 existuje a 42-ka je podobná. A trener žiadny neexistuje, čo by bol aspoň trochu k niečomu. |
| |
|
| | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 12:33 | |
| | trener existuje 526 aj 226 ale 226 je hnusna ale nebolo by zle 326 726 ci dokonca 126 lebo ako zlinov je dost |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 12:40 | |
| | Jako hnusnou bych si jí netroufl hodnotit, jenom je to prostě trochu postarší kousek. Ale až tak kriticky jí zdrbat, to si přece nezaslouží |
| |
|
| | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 13:00 | |
| | Ja som ju ako hnusnú nezhodnotil, len už nie je na úrovni ani FS 2004, nie to ešte do FSX. A tak, ako hovorí pilot_master stačilo by možno iba urobiť nový VC, pretože ten je naozaj na dnešné pomery biedny. No ale vo svojej dobe stačil. Exterier nie je zlý. |
| |
|
| | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 13:18 | |
| | ako tam je vsetko oka len VC neni podla skutocnosti v 205 som vyrastol polietal som na nej cele slovensko s ocinom ale proste ja neviem mozno iba chybaju tie textury dnes este pridat funkcnost radia tlacidiel a poupravovsat VC a bol by to naaadherny stroj... |
| |
|
| | | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:08 | |
| | a čo tak, že by si si to zobral ako zväzácku úlohu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:13 | |
| | tak keby mi dali tento model viem upravit VC ale robit novy hmmm to newiem povedat ako by to vyzeralo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:22 | |
| | pozri si ake textury má dané lietadlo a na letisku si urobíš snímky potom vyrežeš tie textury čo potrebuješ nahradiť z pôvodných textúr a dáš tam tie nové /krásne/ textury prekonvertuješ textury na pôvodný formát a potom sa už len s nami podelíš čo si spravil. Vcelku jednoduché nie? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:23 | |
| | jaaaj toto viem ale mne sa zda ze VC je jedna farba a ta sa tak upravit nevie neni to textura ale cisto farba |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:30 | |
| | nemám teraz nainštal. ten eroplán ale určite tam nie je len jedna farba. Hod mi link o čom tu básnite o aku 226ku ide.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:33 | |
| | je tu na periskope ta druha co je na nete to neni ani 205 |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 12:42 | |
| | Možno by stačilo len prerobit VC. Externý model sa mi zdá v poriadku |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 13:10 | |
| | když se ti zdá hnusná, tak máš možnost nainstalovat si gmax a předveď se !! ... trochu se prober .. vždyť je to model dělaný ještě do FS2002 |
| |
|
| | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 13:19 | |
| | zle som sa vyjadril pips to okomentoval lepsie |
| |
|
| | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 12:49 | |
| | já sem pro brigadýra, ten je jen AI, a myslím, že ten by stal taky za to |
| |
|
| | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 13:21 | |
| | Jsem taky pro Brigadýra. Od začátku co lítám v FS po ničem jiném netoužím a sám něco udělat neumím. |
| |
|
| | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 13:31 | |
| | Jestli do toho můžu mluvit, tak bych se taky chtěl přimluvit za L-60s. Ikdyž ta 42 o které přemýšlíš je taky celkem dobrý nápad. Ale pokud by jsi chtěl dělat tu L-60tku tak mám takový pocit, že to kdysi někdo chtěl dělat, ale fakt už nevím kdo a jestli na tom stále pracuje. |
| |
|
| | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:18 | |
| | | |
|
| | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 13:27 | |
| | No já jsem taky pro L-60ku ale aky bych byl pro českou akro klasiku, takže Z-50L |
| |
|
| | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:12 | |
| | s tou sa už nemusíte trápiť tá už je na svete, len jej treba vystaviť colné prehlásenie a zaplatiť colný dlh a DPH |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:14 | |
| | oo screeny poprosim? ci som to zle pochopil? |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:15 | |
| | tu je pár screenov z FS2004 |
| |
|
| | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:16 | |
| | moooooooooc pekne este vc poprosim |
| |
|
| | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:18 | |
| | aha, tak prominte, mám FS2004 a na tu 50tku FSX jsem uplne zapoměl |
| |
|
| | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:21 | |
| | vsimni si lepsie screeny to je do FS2004 a vypada paraaaadne |
| |
|
| | | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:22 | |
| | a kde že to stáhnu ?? je to zdarma ??
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:26 | |
| | ty citas?? este to neni nikde este to nevidelo svetlo sveta |
| |
|
| | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:37 | |
| | a co takhle C-11? Z-126, 226, 326 a 726... a tak dále |
| |
|
| | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 14:47 | |
| | ja si myslím, že Pavel K spraví lietadlo tak ako ostatní tvorcovia len také ku ktorému niečo cíti vnútorne. Pokial nemáš nejaký cit k danej mašine a samozrejme znalosti o jej stavbe, tak to nikdy nebude dobré éro, lebo opomenie také detaily o ktorých ani netuší že tie sú charakteristické pre ten daný typ. |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 21:30 | |
| | Je to citova zalezitost autora, to jo, ale kazdopadne, stejne jako spousta ostatnich, jsem pro Z-226,50 nebo 60. A pokud k nekterymu z nich Pavel neco citi, tak ma i jistotu, ze spousta lidi by si je rada stahla |
| |
|
| | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 22:02 | |
| | Ani jsem nečekal, jaká se tu rozproudí diskuse. Zatím dokončím Čmeldu, a až se pustím do tvorby dalšího stroje, určitě dám vědět ! Rozhodně to bude opět stroj, který je doma na našich letištích |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 22:35 | |
| | | |
|
| | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 23:03 | |
| | Už sa pracuje na Z-126 / Z-226. Viac v priebehu mesiaca... |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 23. 8. 2009 / 23:23 | |
| | paraaaada tak toto len radi pocujeme prajem vela uspechov v robotr cize zhrnme si to co nam vsetko z radu 26 ostalo 326,526kratus.726 este 3naaadherne stroje |
| |
|
| | | | | | | Čmelák - a co dál ? 24. 8. 2009 / 09:44 | |
| | Tak to je po dlhej dobe vynikajúca správa. . Dúfam, že budú aj nejaké screeny z vývoja. Vďaka. |
| |
|
|