No, bohužel i když nemám ekonomické vzdělání, myslím, že to s ČSA vypadá bledě.
- Z tendru odstuopuje Aeroflot. Zbývá poslední silná partner KLM/AF a o ceně za ČSA už asi nejde smlouvat
- vláda není ochotna sdělit minimální cenu ČSA, pod kterou při koupi nelze jít
- část zaměstnanců údajně intervenuje u vyšších míst na odvolání Lašáka - proč zrovna v tuhle dobu?
- KLM/Air France odstupuje z tendru, zbývají TS...
- ČSA jsou asi stále příliš "drahé" pro buducího kupce. Zajímavé by podle mne bylo zrušit rozjednanou (a zhroucenou) privatizaci, aerolinky konsolidovat, pak znovu nabídnout k prodeji. Jinak budou prodány "za hubičku"
- Lašák chce prodat majetek pod rouškou "zeštíhlení" - fakticky ale po odstoupení KLM/AF snižuje kupní cenu ČSA, lze přžedpokládat ztrátu destinací, zhoršení konkurenceschopnosti (ČSA nenabízejí ani levné ceny, ani už ré jídlo - proč tedy létat s ČSA?)
Mámn z toho tedy dojem,že Lašák je ve skutečnosti hrobař, který připravbuje ČSA k rychlému prodeji padni komu padni - bez ohledu na ČSA tedy podstatu leteckého dopravce a bohužel též bez ohledu na daňové poplatníky, kteří by (v důsledku) měli být příjemcem získané částky.
Jsem přesvědčen, že pokud se věrchuška tatko domluví a nějaký sekerník je ochoten takovou práci provést, není síla, která by tomu zabránila.
Jsem přitom přesvědčen, že provize za prodej se nezmění - bez ohledu na to, zda po jejich odečtení ještě na státní rozpočet něco zbyde, nebo už ani to ne.
Ach. jo... |
|