|  |  | textura urcite casti povrchu 1. 6. 2002 / 14:15 | milan |
|  | Nevite prosim nekdo, jak jde z FS vytahnout urcita cast povrchu, definovana parametrem LOD. Delam fototexturu mesta a jeji okraje bych chtel navazat na defaultni teren daneho mista, ktery nevim jak z FS dostat. |
| |
|
 |  |  | Re: textura urcite casti povrchu 1. 6. 2002 / 14:34 | Petr Bednář |
|  | To přímo nejde. Musíš si zkopírovat někam bokem textury z fs2002/scenedb/world/... a převést je do 24-bitu, abys je pak mohl používat ve Photoshopu nebo tak něco. (budou Ti asi stačit jen letní verze, tzn. všechny ......su.bmp
Plácni si tu fototexturu do FS nahrubo, pak si nastav TOP pohled a "nafoť" si to po celém obvodu. Zbytek už musíš dorazit ručně v PS...... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: textura urcite casti povrchu 1. 6. 2002 / 23:33 | Dalibor |
|  | Tento problém mě taky zajímá, ale mám takový dojem, že Milana zajímá totéž co mě, čili to jak poznat KAM která textura patří v určité části republiky, například defaultní textury pro Prahu jsem dodnes neoběvil, ale mě jde spíš o JM , pokud existuje nějaký systém tak jaký. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: textura urcite casti povrchu 3. 6. 2002 / 07:49 | Petr Bednář |
|  | Zřejmě nerozumím přesně té otázce..???
Jaké "defaultní" textury pro Prahu???? Defaultních textur je tuším 254 a pokrývají celý povrch země. Pro město je jich asi 20 různých. |
| |
|
|