Cus,
podle me je problem v tom, ze ATC v FS nepocita s rychlosti letadel na priblizeni. Mam s tim casto problemy, kdyz litam GA letadla - najednou se za mnou ozve kraval a bulik, me z druhyho mista sestreli. Resim to tak, ze pokud mam za sebou nejaky provoz, tak litam pod ILS a ten jet me prelitne, dostane GA a ja v klidu pristanu.
Parkrat se mi to stalo i s PDMG a protoze pristavam skoro vzdy na AP, ktery se drzi ILS, tak me to letadlo ze zadu sestreli.
I kdyz, jak o tom ted premyslim, tak se mi to stalo snad jen na LKPR RWY31, ale bude to tim, ze tam je docela provoz (mam AI provoz 80-100%) a ze tam letam nejacasteji. Tech problemu s rychlosti jsem si vsimnul skoro vsude. Ono vubec vektorovani na pristani je v FS ATC pri hustem provozu silene - klidne seradi 5 letadel tak, ze 3 z nich pak musi poslat GA, protoze mezi nimi nejsou rozestupy.... |
|