Teda to je úroveň Kolik lidu tam jeještě nějak při smyslech?
Na dlouhém finále mi padnul net... fofrem jsem zaběhnul restartovat modem a rozjelo se, ale TS se nechytal - nemoh jsem navázat spojení s LKAA_W_CTR. Pak jsem zjistil, že už není. Na LKAA_E_CTR mě to nechtělo připojit a tak jsem se dostal jen na LKPR_TWR (na DEJVa!!!!)... To už jsem pokračoval usazený v ILS29 podle posledního povolení a snažil jsem se dovolat - marně, věžník už měl podle všeho docela dost v žíle. Já zase na odpovídači 7600 No, tak jsem si řek, že je kašlu, sednu a pak vyřeším.
Ale cca 50ft nad zemí se mi změnil směr větru (dost razantně) na krásný silný bočák. V tu ránu mě to zfouklo mimo úzkou Karlovarskou dráhu a už jsem nebyl schopen to ukočírovat, tak plný kotel a honem pryč (pro změnu Go-around... za tyhle dva dny už 3tí) a po go aroundu jsem si řek, že ideální bude jít do holdu (protože jsem neměl v ruce zrovna mapu, tak jsem stoupal až do FL60 - chyba, já vím) a pokračoval do holdu nad LKKV.
Tam se mi to éro pěkně usadilo (chvalabohu, aspoň něco poslouchalo) a snažil jsem se vydolovat z DEJVa, jestli je schopen informovat ACC. No, vzhledem k tomu, že měl problém vypotit povolení k přistání pro jeho letadla, které se ho taky snažily marně volat, tak jsem se na něj vykvák.
Co teď?
Vzpoměl jsem si na svou nedávnou zkoušku SFC (Senior flight capitan) a v požadavcích bylo mimo jiné použití frekvence 121.500 MHz na IVAO. Před zkouškou jsem se na to Markyho zeptal - no ještě, že byl tak hodný a pěkně mi to vysvětlil. Teď nastala příležitost toho využít!
Tož jsem naladil 121.500 MHz a psal, co se děje. Po chvíli reagoval EDDF TWR (rodger ) a po delší době i ACC (LKAA_E_CTR) s dotazem, zda potřebuju asistenci. No, lehce jsem zapochyboval, tak jsem se spolehnul na standartní procedury z map a napodruhé už se povedlo
Všichni přežili, já se trošku zapotil a vzniknula takhle pěkná historka Další památka na 36hodinovku |
|