|  |  | Problem s Learjet 45 v MSFS 98 31. 5. 2002 / 21:42 | Vlada Tichy |
|  | Zdravim,
ten problem je s HSI. Puvodne nedelal nic, ani se netocil podle kursu letadla. Po par hrach se jakymsi zazrakem tocit zacal. Po dalsich par hrach zacala fungovat i ta mrcha na navigaci, co je uprostred. Indikuje ale vzdycky kurs jenom VOR1/ILS. VOR2 se da ladit, ale ani po mnohahodinovem (to neprehanim) patrani v helpu se mi nepovedlo zjistit, co mam udelat, abych zjistil jeho kurs. Vzdalenosti, pokud je to indikovat ma, tak je pise tam, kde ma, pod nimi skaci nejaka nesmyslna cisla, podle helpu jde o rychlost priblizovani se nebo vzdalovani se od majaku, cemuz neverim a ten kyzeni kurs to rozhodne taky neni. Co se tyka NDB, tak ty jsou akorat naladit, ale kurs mi to taky nikde neindikuje. Ma nekdo stejny problem, nebo je to nejaka zahada? A nebo proste autori zapomneli prislusne indikatory pridat na panel?
dik za rady, pokud nebudou typu "proved upgrade na verzi 2000"
|
| |
|
 |  |  | Re: Problem s Learjet 45 v MSFS 98 31. 5. 2002 / 22:17 | Bojim se podepsat |
|  | tak upgraduj na FS 2002
ne, sorry. asi to bude komunikací mezi vory a tvými gaugemi. Skus co nejvíc letišť, třeba jsi omylem přepsal nějakou gauge, ono těch možností KLIDNĚ může být víc. |
| |
|
 |  |  | Re: Problem s Learjet 45 v MSFS 98 3. 6. 2002 / 01:27 | Pepa |
|  | Ahoj, pokusim se poradit (pokud píšu triviální samozřejmosti, tak se omlouvám).
- pokud se vůbec netočí HSI, může být ve stavu inoperative, nastavuje se to tuším v menu Aircraft - Settings
- čísla na indikatorech pro VOR1/2 nejsou nesmysly - je tam vzdálenost v NM a rychlost pohybu v KTS od, respektive k vysílači, blbne to akorát těsně po naladění (údaje jako 999) a při přeletu vysílače, což ale odpovídá reálu - DME meří šikmou vzdálenost a rychlost se při přeletu tedy blíží nule.
- na spodním okraji displeje HSI jsou dva spínače, kterými aktivuješ šedou ručičku VOR2, resp. modrou od ADF.
- |
| |
|
|