|  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 3. 8. 2009 / 20:20 | |
|  | | |
|
 |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 3. 8. 2009 / 21:28 | |
|  | Nevím o tom, ale chtěl jsem ho určitě dělat až bude Seneca i pro FS9. |
| |
|
 |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 3. 8. 2009 / 21:29 | |
|  | Jako už vyšla, ale až jí budu mít doma zakoupenou. |
| |
|
 |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 3. 8. 2009 / 21:40 | |
|  | Seneca už je i pro FS9?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 3. 8. 2009 / 21:45 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 3. 8. 2009 / 21:48 | |
|  | hmm tak to je celkem zajimavy kdyz uz mi pred dvemi tydny prisla na FSX  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 3. 8. 2009 / 22:02 | |
|  | Týjo, to je paráda! Už má někdo ohlasy, jak to léce?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 3. 8. 2009 / 22:11 | |
|  | Ja myslim, ze Carenado je dostatecna zaruka kvality  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 4. 8. 2009 / 09:02 | |
|  | Obavam se ze tentokrat je to trosku jinak . Narozdil od jinych Carenado kousku ma tahle Seneca docela divny letovy model, asi stejne "podareny" jako jejich Archer. Nastesti uz vydali postupne 3 patche, s tim ze ten treti opravuje alespon pitch sensitivity, predtim to byla priserne splasena koza. Nicmene zbytek, tzn. model, zvuky, vybaveni, to vse je klasicky Carenado top-standard, a jako vzdy skvele odladene takze naroky na fps jsou na nizsi urovni nez lecktery default (bavim se o FSX verzi, je mozne ze v FS9 je tomu jinak). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 4. 8. 2009 / 09:04 | |
|  | p.s.> ja prave kvuli tomu letovemu modelu radeji saham po RealAir Duke B60, to je uprimne receno nebe a dudy co se letoveho modelu tyce, i ten kokpit je v Duke jeste o level jinde, ale bohuzel naroky na hw jsou nehorazne a tak toho Duka muzu litat jen v mene narocnych oblastech (pro ilustraci -> se Senecou mam na LKPR-X2 s UTX a skoro vymaxovanou FSX cca. 26fps, s odladenym jetem ala wilco e-jets cca 20fps, a s Dukem asi 14fps )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 4. 8. 2009 / 11:24 | |
|  | Duke je naprosta špička to co na něm předvedl RealAir je opravdu vyborna prace. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Piper 34-200T Seneca II (CARENADO repaint F-AIR) ? 4. 8. 2009 / 11:31 | |
|  | Az na ty HW naroky, to je fakt krev, takze si to vychutnavam pri letani v oblastech kde mam jen fsglobal a scenerytech landclass, takze de facto default co se naroku tyce. Scenerka, UTX, a airliner traffic (at uz AI nebo online) je s Dukem smrtelne kombo, takze kvuli tomu jsem koupil i tu Senecu, u ktere diky patchum uz jsou vytky spis vuci realne predloze nez modelu ) .... nicmene Duke je fakt neskutecne skvely model, nebyt tech HW naroku tak si troufnu tvrdit ze nejlepsi co jsem kdy v FSce letal. |
| |
|
|