757 JE jako řízená střela 
Ne teď vážně, pokud lítáš na standardních hmotnostech (řekněme mezi 90-100 tunami TOM), tak pro vzlet stačí bez problému plný derate (většinou 57 stupňů) a pro stoupání také plný derate (CLB2). Nastavuje se narozdíl od většiny letadel trošku podivně ne v FMC, ale na TMSP panelu (vpravo vedle horního EICASu, vlevo od gear lever), ale to už předpokládám znáš. Dynamika PSS modelu není bůhvíjaká, ale problémy se stoupavostí jsem rozhodně neměl, ani přehnané (pokud nepoužíváš max. výkon, přehnané je pak i skutečné éro), ani malé (90 tun při M.79 cruise je s rezervou FL380, 86 tun FL390, 84 tun FL400 a 76 tun FL420, což je max. dostup). Zkus nastavit cost index cca 35, případně ručně v CLB stránce rychlosti .79/300. V kombinaci s CLB2 bys měl v posledních několika hladinách dosahovat v pohodě 500-1000fpm, pokud se nějak rapidně nemění zrovna vítr, v takovém případě pomůže CLB1, případně full climb CLB (případně prostě narvat ručně plyny až na doraz, když už je jo zle, autothrottle neautothrottle ).
Tolik skutečná 757, pro případ MSFS - zkus si ještě zkontrolovat, jestli je éro opravdu naložené jak má být, problémů s loadeditorem bylo spousta a ne vždy bylo správně natankované a naložené a správně uložené hodnoty do CFG. |
|