FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Narocnost PMDG737NG Jeden příspěvek | Celý strom
Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 08:47
lulinak
ahoj, tak se jen chci podelit o radost z koupi PMDG737NG, vcera sem to zkousel, sice tomu jeste vubec nerozumim a na ten 200 strankovej manual koukam jako tele (nejsou nekde nejaky tutorialy a postupny lekce jak se timhle prodrat a pochopit souvislosti a zaklady???? to by bylo supr, poradte pls)
jen se chci zeptat, je normalni aby mi litani pres VC slo cca o 5-8 fps rychlejc nez litani v 2D kokpitu???? to mi dela jen s timto PMDG, u jinych letadel je to samozrejme obracene, nechapu.....
kazdopadne musim konstatovat, ze to je neuveriitelnej zrout vykonu , tak kde mam s ostatnimi letadly 40-50 fps s timhle sem na 15 to je hnus.......
diky za reakce, mejte se L.
 

Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 08:58
Míra KV
Co se týká tutoriálu, tak nějaké sem viděl na www.avsim.com, chce je jen vyhledat (samozřejmě v angl.). A co se týká toho žroutu výkonu, tak si zkus pohrát s nastavením PMDG (přímo z fsky) a to s nastavením fps přístrojů. Teď ti přesně neřeknu, kde to je, ale je to tam. Nastavíš si fps přístrojů jak pro 2D, tak i pro 3D. U mě to docela pomohlo, všechny hodnoty jsem dal na minimum, sice pak ty přístroje nezobrazujou tak plynule, ale mě to stačí a výkon se zvednul o cca 5 fps.
 

Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 09:14
LU
A kolik máš paměti, PMDG ji moc spotřebuje, třeba 512MB je moc málo
 

Re: Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 09:22
lulinak
hraju to na notasu Dell D800, nic extra ale standard (P 1,4M cili cca 2,2-2,4 MHz, GF5200 64MB, 512 RAM, W2K, pameti je asi na tohle fakt malo ale na disku hrabe jen pri prepnuti na venkovni pohled, jinak si ani nehrabne, swapak mam 500MB a defragmentovanej, AA vypnutej, AI traffic 0, pocasi minimum, detaily tak 80 procent, 1024 32b
na to nastaveni PMDG primo ve FS9 se mrknu, nenasel sem ho
 

Re: Re: Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 11:35
Tragédie v JRD
Ale jo .. PMDG jde s klidem hrat i na 512 MB RAM ... jedine co je pak trosku "nasravaci" je, ze kdyz preipinas pohledy na letadlo, tak to trosku hrabe (ale, zas tak casto neprepinam ...jak ten bulik vypada z venci uz vim, tak nemam duvod nejak casto prepinat na externi model)....

Navic FSku mam momentalne na W2000 Server, kde si 200 MB RAM zabira system pro sebe, takze ty pameti je o dost mene. Litam vesmes na fulldetaily a slape to v pohode.

Pamet sice svou roli hraje, ale jeste vetsi roli hraje system, na jakem litas a kolik mas ruznych scenerii v FSce.... Pro priklad ti muzu dat toto:

Puvodne jsem mel system Windows XP, ktery po rpusteni zabiral radove 90 MB pameti. Mel jsem FSku a v ni obrovskou spoustu ruznych scenerii ... Dusledkem tohoto bylo, ze letani bylo ponekud trhane, FPS i na hladine nedosahovaly urovne nad 10-12 Mhz.

Po "downgradu" na Winows 2000 Server, ktery zabira vyrazne vic pameti a cerstve instalaci FSky (a nainstalovanim pouze vybranych scenerii kde opravdu letam) mam v PMDG na zemi kolem 12 - 15 snimku (drive kolem 5ti) a za letu mam s prehledem kolem 20 - 30 snimku za sekundu, byt pameti je takrka polovina.

Takze u kazdeho jednotliveho uzivatele jsou tyto hodnoty ruzne odlisne, a u nekoho muze slapat PMDG v pohode i na min nez 512 RAM, u nekoho muze spatne slapat i na 1 GB RAM.

PS: 64 MB RAM na videokarte je docela malo....
 

Re: Re: Re: Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 12:50
Karel
*** FPS i na hladine nedosahovaly urovne nad 10-12 Mhz ***

Gratuluji!!!
Snímková frekvence mezi 10 - 12 miliony je celkem slušný výkon, co máš, kurňa, za systém?!?!?!

Karel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 13:09
Tragédie v JRD
Rejpale
 

Re: Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 16:46
Luděk Ch.
Paměť nemá vliv na FPS! 512 MB sice není nejvíc, ale v pohodě stačí. Problém je jen při přepínání pohledů, tam to dýl hrabe na HDD. Hlavně doporučuji kontrolu ovladačů grafiky! Mě se s novými ovladači (verze nad 52.xx) FPS zvedlo právě s 2d panelem a to z nehratelného (pod 10) na krásných 20 a víc. Teď se zrovna objevila nová verze 61.76, doporučuji vyzkoušet: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_61.76
 

Re: Re: Re: Narocnost PMDG737NG   23. 7. 2004 / 08:22
lulinak
jj mas recht, ale kez by to bylo tak jednoduchy, notasy Dell nevyuzivaji standardni ovladace NVidie ale jen svoje certifikovany, ktery aktualizujou tak jednou za pul roku, dela me to peknou neplechu uz v uvodnim menu kde mam cerno, fps asi 2 a dole se me v tyhle rychlosti mota letadlo, ale nenadelam s tim nic, holt notebook......
 

Re: Re: Narocnost PMDG737NG   23. 7. 2004 / 06:23
Mirek
Zkoušel jsem 512 MB přikrmit na 1G a pokud ti všechno šlape jak má, tak rozdíl je minimální. Určitě se nevyplatí.
 

Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 09:45
AVA
Na http://www.highinthesky.cz máš několik postupů od nastartování až po nastoupání do letové hladiny včetně zadání FMC . Dále je tam postup klesání, až po přistání pomocí ILS. Minulej tejden tam dali kompletní popis autopilota s vysvětlením. Je to včetně obrázků a v pochopitelné verzi a hlavně v ČEŠTINĚ!!. Dále je tám přesný popis, jak optimálně nastavit FS pro PMGD737. Musím z vlastní zkušenosti říci, že mě to hodně pomohlo a dnes bez problémů s 737 létám a vůbec se to nekouše. PS. ....ale chce to opravdu 1GB paměti!
 

Re: Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 16:43
A.J.Scandall   
Trochu off-topic, ale dlouho jsem se tak nepobavil, když jsem si tam přečetl, že Flight Director je "letový ředitel". "Letových ředitelů" znám několik a jsou z masa a kostí Česká terminologie má pro to výraz "letový povelový přístroj", když už se to musí překládat. Jo a související výraz "bars", lidově "báry", nejsou "příkazové lišty", ale "břevna" ( Je to jako překlad Bigglese z počátku devadesátých let (Biggles se vyšvihl do budky řidiče svého Velblouda, vzlétl a udělal několik stoupavých vývrtek)
 

Re: Re: Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 17:12
Tragédie v JRD
To je v pohode... u Krouzy ta jeho "cestina" (umyslne v uvozovkach) uz snad nikoho neprekvapi
 

Re: Re: Re: Re: Narocnost PMDG737NG   22. 7. 2004 / 17:42
Latom   
Co ty víš, třeba i jo. Třeba to je nový J. A. Komenský.
 

Re: Re: Re: Narocnost PMDG737NG   23. 7. 2004 / 08:43
Vita Zenisek
Diky za tip. Puvodne jsem to cist nechtel, ale ted asi neodolam )
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ