| | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 20:28 | |
| | | |
|
| | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 20:44 | |
| | no pripominalo mi to moje zaciatky na FS |
| |
|
| | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 21:06 | |
| | No neviem, vela nechybalo a skrkal by vyskovku |
| |
|
| | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 21:14 | |
| | ja by som uz bobkoval ... som mylel ze v reali sa toto nestava |
| |
|
| | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 21:20 | |
| | No, když sešpatně odhadne potřebná délka ke startu, tak i jo, zrovna nedávno byl incident s nějakou A340, která posekala osvětlení ještě 200 metrů za dráhou, protože jí to nějak netáhlo...
Jinak tohle byl test - bylo to úmyslné. Vsadím se, že to potom ještě prodali za plnou cenu, já ybch teda žádal z těch 6 miliard slevu... |
| |
|
| | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 21:29 | |
| | no dufal som ze testy typu "oskrieme zadok ci to vydrzi" sa robia na nejakych maketach , teda väcsinou sa aj robia co ja viem no ale ked si to v Airbuse nemohli dovolit... |
| |
|
| | | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 21:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 22:17 | |
| | Noo, já bych teda, řekl že tomu přihli až po odlepení a nikoliv už během něj, ale kdo ví... |
| |
|
| | | | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 22:28 | |
| | ale ten uz bol vo vzduchu.. po rozlete som uz videl hocijake kusky ak by to takto tahal uz z drahy do takejto vysky tak by podla mna presiel do padu.. (ale to si iby myslim ak mate ie skusenosti tak ma mozte opravit) |
| |
|
| | | | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 25. 7. 2009 / 09:32 | |
| | Teda nechci do toho moc kecat,ale podle ořezu to vypadá jako ne moc kvalitní fotomontáž |
| |
|
| | | | | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 25. 7. 2009 / 11:47 | |
| | Ta fotka by ani fotomontáž být nemusela. Mně to připadá jako pohled jen na vztlakový klapky a ne na křidlo se zataženýma klapkama, ale zas tak dobře Airbusy neznám, takže pokud je to celý křídlo, tak je to opravdu hodně šílenej úhel náběhu. |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 25. 7. 2009 / 16:35 | |
| | Četli jste si ten popisek u toho? Nepřijde mi nereálný to nad dráhou nechat rozjet a pak lehce přitáhnout... pár vteřin tenhle sklon to éro dokáže udržet. A300-600 neni éro, který by to po letu na posádku "bonzlo". |
| |
|
| | | | | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 25. 7. 2009 / 20:03 | |
| | no ... ze by se zrovna na airliners.net dostala fotomontaz .. to se mi ani uverit nechce... no vzhledem k "prilezitosti", pri ktere byl ten let proveden, je mozne ledasco |
| |
|
| | | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 22:21 | |
| | Viděl jsem o tomhle dokument... první testy se nepovedli, došlo ke značnému poškození trupu a musel být přepracován. Takže myslim, že tohle neprodali a zůstává na testování. |
| |
|
| | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 22:09 | |
| | no nechtěl bych být cestující |
| |
|
| | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 22:26 | |
| | to je zistovanie minimalnej vzletovej rychlosti nie? nieco otom som videl na Discovery |
| |
|
| | | | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 24. 7. 2009 / 22:37 | |
| | dle mého shlédnutí je to testování chování při tail striku |
| |
|
| | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet 25. 7. 2009 / 12:05 | |
| | Jiskří to hlavně od nějaké ostruhy. Ale v čase videa 0:26 už stejně zadřou ocasem, to bych řekl, že asi v plánu nebylo |
| |
|
|