FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 17. 2. 2025, svátek má Miloslava Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Posky 737 a bod dotyku Jeden příspěvek | Celý strom
Posky 737 a bod dotyku   23. 7. 2009 / 09:23
Vita Zenisek
3) Jsi na spravne stope. Sekce [contact_points], kazdy bod je definovan jednim radkem point.x= a za nim je rada cisel.
Tady mas co ktery cislo znamena, to poskozeni se tam da taky nastavit. Takze si odzalohuj puvodni a hraj si.

//0 Class
//1 Longitudinal Position (feet)
//2 Lateral Position (feet)
//3 Vertical Position (feet)
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
//6 Wheel Radius (feet)
//7 Steer Angle (degrees)
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
//9 Max/Static Compression Ratio
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
//11 Extension Time (seconds)
//12 Retraction Time (seconds)
//13 Sound Type
//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)
//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ