| | | Černé skříňky A330 Air France 20. 7. 2009 / 23:09 | |
| | Tohle jsem ted úrecetle v diskusi na novinkach...
Kdyby to Air France našla tak záznamy (pokud by nebyly zničené) podstatně by osvětlily tuhle záhadu.
Podle mého názoru povolila zadní tlaková přepážka a
přetlak z kabiny urazil ocas a pravděpodobně černé
skříňky zničil. I když jsou tyto záznamníky konstruované
tak aby vydržely tak v tomto případě to bylo jako zásah
raketou. Ty záznamníky by měly být vyrobené tak aby se v
případě havárie oddělily od letadla na vodě pluly a v
noci svítily kromě signálu který by vysílaly a byl stále zřetelný! Tomu co mátl záchranáře by měl dostat pořádný
flastr! |
| |
|
| | | Černé skříňky A330 Air France 20. 7. 2009 / 23:16 | |
| | Se nechali inspirovat pérákem Pro změnu Kdosi to tu psal Taky možnost, co se mohlo stát... Mě třeba napadlo, že jim přestalo fungovat vyhřívání pitotek a po vlétnutí do mraku ve větší výšce jim to mohlo zamrznout a jak známo "érbus" je chytré éro, které nenechá dojít rychlost na pádovku, tak by mě zajímalo, co by se v takovém případě dělo... jestli by to éro šlo nekontrolovatelně dolů s chtíčem "nabrat rychlost" a pak by se třeba dostalo za obálku a rozlámalo se (viz zporné údaje o rychlosti, co to éro před pádem vysílalo), nebo by bylo schopné jít až do střemhlavého letu, který už nešlo vybrat?
Teorií může být milion, ale pravdu se už asi nikdy nedozvíme... |
| |
|
| | | | Černé skříňky A330 Air France 21. 7. 2009 / 02:32 | |
| | Kdybys o airbusech něco věděl, nemohl bys tu napsat takovouhle volovinu! A už vidim posádku, jak v podobnym případě, jako je sporná indikace rychlosti a doprovodné jevy, neodpojí autopilota. |
| |
|
| | | | | Černé skříňky A330 Air France 21. 7. 2009 / 08:12 | |
| | Mě jde právě o to, že Ačka jsou chráněna proti "blbým" pilotům tak, že pokud se nebezpečně přiblíží pádové rychlosti, tak pokud piloti sami nepřepnou na úplně manuální řízení (což nevím jak složité je), tak automatika i při "ručním řízení" s érem poletí sama tak, aby éro uvedla do nějakého standardního režimu, tak se jen ptám, co by to provedlo, protože to nevím |
| |
|
| | | | | | Černé skříňky A330 Air France 21. 7. 2009 / 10:38 | |
| | Ale nepotopí čumák dolů!!! Říká se tomu alpha floor, a vytočej se motory |
| |
|
| | | | Černé skříňky A330 Air France 21. 7. 2009 / 10:17 | |
| | No vím o dvou případech, kdy letadlo zařvalo na zaslepení pitotek / statických odběrů. V obou případech to byl Boeing.
Myslím, že ten systém hlídající úhel náběhu co je v Airbusu zastavěn (alfa-floor nebo jak se to jmenuje) rozhodně s letadlem neklesá - přejde na maximální tah sníží čumák o něco dolu. Dá se to najít někde na Youtube. Někdo možná doplní.
Zas máš pravdu, že Bůh ví co to dělalo, jestli to dostalo zmatené údaje. |
| |
|
|