FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Černé skříňky A330 Air France Jeden příspěvek | Celý strom
Černé skříňky A330 Air France   20. 7. 2009 / 23:09
Toomitsch
Tohle jsem ted úrecetle v diskusi na novinkach...

Kdyby to Air France našla tak záznamy (pokud by nebyly zničené) podstatně by osvětlily tuhle záhadu.
Podle mého názoru povolila zadní tlaková přepážka a
přetlak z kabiny urazil ocas a pravděpodobně černé
skříňky zničil. I když jsou tyto záznamníky konstruované
tak aby vydržely tak v tomto případě to bylo jako zásah
raketou. Ty záznamníky by měly být vyrobené tak aby se v
případě havárie oddělily od letadla na vodě pluly a v
noci svítily kromě signálu který by vysílaly a byl stále zřetelný! Tomu co mátl záchranáře by měl dostat pořádný
flastr!
 

Černé skříňky A330 Air France   20. 7. 2009 / 23:16
FSPilot   
Se nechali inspirovat pérákem Pro změnu Kdosi to tu psal Taky možnost, co se mohlo stát... Mě třeba napadlo, že jim přestalo fungovat vyhřívání pitotek a po vlétnutí do mraku ve větší výšce jim to mohlo zamrznout a jak známo "érbus" je chytré éro, které nenechá dojít rychlost na pádovku, tak by mě zajímalo, co by se v takovém případě dělo... jestli by to éro šlo nekontrolovatelně dolů s chtíčem "nabrat rychlost" a pak by se třeba dostalo za obálku a rozlámalo se (viz zporné údaje o rychlosti, co to éro před pádem vysílalo), nebo by bylo schopné jít až do střemhlavého letu, který už nešlo vybrat?

Teorií může být milion, ale pravdu se už asi nikdy nedozvíme...
 

Černé skříňky A330 Air France   21. 7. 2009 / 02:32
Cirrus/Pindra
Kdybys o airbusech něco věděl, nemohl bys tu napsat takovouhle volovinu! A už vidim posádku, jak v podobnym případě, jako je sporná indikace rychlosti a doprovodné jevy, neodpojí autopilota.
 

Černé skříňky A330 Air France   21. 7. 2009 / 08:12
FSPilot   
Mě jde právě o to, že Ačka jsou chráněna proti "blbým" pilotům tak, že pokud se nebezpečně přiblíží pádové rychlosti, tak pokud piloti sami nepřepnou na úplně manuální řízení (což nevím jak složité je), tak automatika i při "ručním řízení" s érem poletí sama tak, aby éro uvedla do nějakého standardního režimu, tak se jen ptám, co by to provedlo, protože to nevím
 

Černé skříňky A330 Air France   21. 7. 2009 / 10:38
Jakov
Ale nepotopí čumák dolů!!! Říká se tomu alpha floor, a vytočej se motory
 

Černé skříňky A330 Air France   21. 7. 2009 / 10:17
step   
No vím o dvou případech, kdy letadlo zařvalo na zaslepení pitotek / statických odběrů. V obou případech to byl Boeing.

Myslím, že ten systém hlídající úhel náběhu co je v Airbusu zastavěn (alfa-floor nebo jak se to jmenuje) rozhodně s letadlem neklesá - přejde na maximální tah sníží čumák o něco dolu. Dá se to najít někde na Youtube. Někdo možná doplní.

Zas máš pravdu, že Bůh ví co to dělalo, jestli to dostalo zmatené údaje.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ